Dark Of Light Postat 30 januari 2017 Postat 30 januari 2017 Hur är det med testiklar? Säljs de alltid parvis? Hitler hade bara en och se hur det gick... Dessutom säljer jag inte lakrits, jag bjuder gärna.
Bluddrik Postat 30 januari 2017 Postat 30 januari 2017 Hur är det med testiklar? Säljs de alltid parvis? Hitler hade bara en och se hur det gick... Dessutom säljer jag inte lakrits, jag bjuder gärna. Vissa påstår att han aldrig använde den han hade.
slejnard Postat 30 januari 2017 Postat 30 januari 2017 Varit i pite på musikquiz om ABBA , kul å göra nå eljest! God mat å! Vi vann int! KPD imorn då? 😮
CHAE Postat 30 januari 2017 Trådstartare Postat 30 januari 2017 [...] Dessutom säljer jag inte lakrits, jag bjuder gärna. Erhm, jag tror inte att Snigeln får ta emot godis från främmande farbröder 😕
Bluddrik Postat 30 januari 2017 Postat 30 januari 2017 Erhm, jag tror inte att Snigeln får ta emot godis från främmande farbröder 😕 Det är så det går till här i världen.
Dark Of Light Postat 30 januari 2017 Postat 30 januari 2017 (redigerat) 😑 I så fall får hon betala för det... Näeh! Jag är väl inte främmande? Det är ju jag som är han DoL. Då gills det. D e d d gör. Det är inte första gången jag bjuder på lakrits och de som fått smaka har då inte klagat. ☺️ Redigerat 30 januari 2017 av Dark Of Light
CHAE Postat 31 januari 2017 Trådstartare Postat 31 januari 2017 😑 I så fall får hon betala för det... Näeh! Jag är väl inte främmande? Det är ju jag som är han DoL. Då gills det. D e d d gör. Det är inte första gången jag bjuder på lakrits och de som fått smaka har då inte klagat. ☺️ Grooming? 😳 Främling, vad döööljer du för mig? När Bluddrik brister ut i spontansång vet man att det bara kan bli värre 😄
Bluddrik Postat 31 januari 2017 Postat 31 januari 2017 Klämmig bit det där. Men nu är det läggdax. Ska upp tidigt.
Dark Of Light Postat 31 januari 2017 Postat 31 januari 2017 Morn´ kpd. Praktiskt att du aldrig gick och la dig Bludd. Nu är du ju uppe i tid. Grooming? 😳 Jag trimmade skägget igår... räknas det?
Micke H Postat 31 januari 2017 Postat 31 januari 2017 Minns inte om jag sa det här, men jag och polskan har nu gått skilda vägar för gott. Vi bråkade för mycket, det funkade helt enkelt inte. Att ha (förvisso riktigt awesome) make up sex hela tiden är ingen bra grund för ett förhållande. Men jag är inte ledsen, livet går vidare!
Algotezza Postat 31 januari 2017 Postat 31 januari 2017 Nån som vet vilka inställningar man måste göra på Cubase om man vill använda en USBmik direkt i datorn för att spela in (t.ex. mungiga ev. sång i en låt)? Trodde i min enfald att programmet kände av själv. Men nä, så lätt får det inte vara! Jag har en Nessie från Blue Mic.
slejnard Postat 31 januari 2017 Postat 31 januari 2017 Bra att du inte är ledsen över tjejen Micke H! Kan inte svaret på din fråga Algo! Ställ den i storforat vetja. 🙂
Dark Of Light Postat 31 januari 2017 Postat 31 januari 2017 Minns inte om jag sa det här, men jag och polskan har nu gått skilda vägar för gott. Vi bråkade för mycket, det funkade helt enkelt inte. Att ha (förvisso riktigt awesome) make up sex hela tiden är ingen bra grund för ett förhållande. Men jag är inte ledsen, livet går vidare! Ni gick isär för att gå ihop igen men nu är det slut trots sminkbaserad sex. Uppfattat, tråkigt dock. Glöm nu polska Kerstin och tänk på att vi måste gå vidare. Ta en kpd, kanske en lakrits och tänk på att vi finns här.
Micke H Postat 31 januari 2017 Postat 31 januari 2017 Yeah, vi försökte iallafall, och det känns bra. 🙂 Bättre att försöka än att inte våga alls. Kommer dock sakna nuppandet. 🙁 Fy fan...
Bluddrik Postat 31 januari 2017 Postat 31 januari 2017 Yeah, vi försökte iallafall, och det känns bra. 🙂 Bättre att försöka än att inte våga alls. Kommer dock sakna nuppandet. 🙁 Fy fan... Dom från Ukraina är bra har jag hört..
Recommended Posts