Dark Of Light Postat 8 oktober 2017 Postat 8 oktober 2017 Verkar som "mer resurser till vården och polisen" verkar vara det nya "det ska vara ordning och reda på finanserna" 😑 Ja... puh. Käbblet är kvar dock ifall någon nu trodde motsatsen.
Dark Of Light Postat 8 oktober 2017 Postat 8 oktober 2017 Bokade nyss en novembervecka i Fuerteventura 😎🙂Vagott! 🙂
Dark Of Light Postat 9 oktober 2017 Postat 9 oktober 2017 Morn & kpd. Ja käbblet tar aldrig slut.Kpd! Du kom tidigt... öh, du är tidigt uppe. ☺️
Neosus Postat 9 oktober 2017 Postat 9 oktober 2017 Ändå börjar jag inte förrens kl 12. Börjar man bli gammal? 😮
slejnard Postat 9 oktober 2017 Postat 9 oktober 2017 Gomorn å KPD ☺️ Strax fortsätter fisket! Ledig mån å tis men idag far vi hem
Vesuvius Postat 9 oktober 2017 Postat 9 oktober 2017 Jäkla krångel med Spotify. Har webläsarvarianten men tänkte ladda hem appen, men det funkar inte alls. Programmet går inte igång, men går inte heller att avinstallera. Avskyr sånt här.
Dark Of Light Postat 9 oktober 2017 Postat 9 oktober 2017 Ja det är ett helvete när saker krånglar. För min del funkar Spotten bra men har ju premiumversionen och en smårtphöön också. Undrar om man vill se detta? I så fall är det bara att kolla in Kalla Fakta och förbereda sig på att bli förbannad igen... 🙁
slejnard Postat 9 oktober 2017 Postat 9 oktober 2017 Dåligt fiske denna gång! Totalt en på två dar. Hade en som släppte vid håven! Nu e vi då hemme 🙂
Vesuvius Postat 9 oktober 2017 Postat 9 oktober 2017 Ja det är ett helvete när saker krånglar. För min del funkar Spotten bra men har ju premiumversionen och en smårtphöön också. Undrar om man vill se detta? I så fall är det bara att kolla in Kalla Fakta och förbereda sig på att bli förbannad igen... 🙁 Jag begriper inte vad som har hänt. Programmet tycks vara installerat men går inte igång. Det går inte att avinstallera heller. Nu är jag tillbaka i webläsarvarianten. Gillar inte Kalla Fakta nåt vidare och fattar inte varför man ska ge det där svinet en plats. Då kan han träda fram helt och hållet tycker jag. Fick för mig ett tag att programmet handlade om överförskrivning av smärtstillande, men det var visst fel.
Dark Of Light Postat 9 oktober 2017 Postat 9 oktober 2017 (redigerat) Jag begriper inte vad som har hänt. Programmet tycks vara installerat men går inte igång. Det går inte att avinstallera heller. Nu är jag tillbaka i webläsarvarianten. Gillar inte Kalla Fakta nåt vidare och fattar inte varför man ska ge det där svinet en plats. Då kan han träda fram helt och hållet tycker jag. Fick för mig ett tag att programmet handlade om överförskrivning av smärtstillande, men det var visst fel. Ännu mer förvirrat blir det när man kollar in tvtabla.se Uppdrag Granskning är min favorit i genren men tycker nog att även Kalla F går att se beroende på ämnet, även om deras stil mer liknar en skvallertidnings emellanåt. Håller dock med dig angående tankarna av att ge honom en plats. Kanske är fallet intressant i sig, jag vet inte då jag inte följt den alls. Får väl kika på eländet och bli förbannad. Vem mannen är vet du väl redan... Redigerat 9 oktober 2017 av Dark Of Light
Vesuvius Postat 9 oktober 2017 Postat 9 oktober 2017 Jag vet vad han heter, men man kanske inte ska skriva det här. För min del kunde media gott ha publicerat hans namn i samband med domen.
Vesuvius Postat 9 oktober 2017 Postat 9 oktober 2017 Dåligt fiske denna gång! Totalt en på två dar. Hade en som släppte vid håven! Nu e vi då hemme 🙂 Nu blir det snart andra takter.
Vesuvius Postat 9 oktober 2017 Postat 9 oktober 2017 KPD imorn! Eller vad säger DU Ves!? 😮 Just nu känner jag mig som om jag kunde använda någons rektum som filterbehållare. Naturligtvis inte ditt dock.
Vesuvius Postat 9 oktober 2017 Postat 9 oktober 2017 Och jag har ju vare sig filter eller kaffe, så.....
Dark Of Light Postat 10 oktober 2017 Postat 10 oktober 2017 Men ett rektum? ... det rimmar på plektrum. 😮 Morn & kpd. 😑
Vesuvius Postat 10 oktober 2017 Postat 10 oktober 2017 Nu börjar den värsta delen på året för min del.
slejnard Postat 10 oktober 2017 Postat 10 oktober 2017 😮 Har slutat med kaffe!!! 😮 Eller nä det har ja int! ☺️
Vesuvius Postat 10 oktober 2017 Postat 10 oktober 2017 Det är snart jul 😑 Men kaffe nu! 😮 Vid jul brukar det vända.
Recommended Posts