CHAE Postat 5 oktober 2017 Trådstartare Postat 5 oktober 2017 Bytt är bytt! Ikväll! I femman! Kul! 😑 😮 [...] Pytt e gott! 🙂 Yep'r 😑 Lame Pä-Tä 😏
CHAE Postat 5 oktober 2017 Trådstartare Postat 5 oktober 2017 Apropå absolut ingenting alls så hittade jag en ny grillkrydda häromdagen; Kockens Texasgrill 😮 Grümt gott 🥰
Dark Of Light Postat 5 oktober 2017 Postat 5 oktober 2017 Staten anser att anställda på myndigheter som ska flytta har skyldigheten att följa med, alternativet är att säga upp sig. Det anser facket är orimligt. Rätt intressant... Det där kravet har ju arbetslösa haft i åratal, att flytta dit där jobben finns. Inga stämningar då inte.
slejnard Postat 5 oktober 2017 Postat 5 oktober 2017 Apropå absolut ingenting alls så hittade jag en ny grillkrydda häromdagen; Kockens Texasgrill 😮 Grümt gott 🥰 Ska testa! Kör knorr grillkrydda 😑
CHAE Postat 5 oktober 2017 Trådstartare Postat 5 oktober 2017 Ska testa! Kör knorr grillkrydda 😑 Den är också god ☺️😑 😎 Vart hungrig 😎 Givetvis 😆
CHAE Postat 5 oktober 2017 Trådstartare Postat 5 oktober 2017 😄 Tog grillkrydda på limpmakkan! ☺️ Tokfan 😄
Dark Of Light Postat 6 oktober 2017 Postat 6 oktober 2017 Morn & kpd.... skit också. Man ska passa sig för billigt bacon. Bits den?
Dark Of Light Postat 6 oktober 2017 Postat 6 oktober 2017 Cirkelresonemang ska det visst vara: "Om A så B, och om B så A. Alltså A och B". Man kan lika gärna säga: "A gäller inte. Då gäller inte B, alltså inte heller A." Inget är alltså egentligen bevisat. 😑 😑 😑
Vesuvius Postat 6 oktober 2017 Postat 6 oktober 2017 Cirkelresonemang ska det visst vara: "Om A så B, och om B så A. Alltså A och B". Man kan lika gärna säga: "A gäller inte. Då gäller inte B, alltså inte heller A." Inget är alltså egentligen bevisat. 😳
Dark Of Light Postat 6 oktober 2017 Postat 6 oktober 2017 D var vad jag tänkte också, å andra sidan verkade Qwoaxialkbl alltid så mycket intelligentare än vi andra. 😄
Recommended Posts