Dark Of Light Postat 4 oktober 2017 Postat 4 oktober 2017 Stötte på den här gamla tråden där ordet broderboll förekommer. Tror det var i den här vevan jag åkte ut för gott. https://forum.studio.se/topic/105249-ar-du-en-prylnoerd/ 😄 Härlig nivå i snacket. Men herrejisses... behövdes det inte mer än så för att bli avstängd? Jag som precis tänkte säga: 😮 te? är inte det lite... 😑 ... bögigt? 😮 Oj, nu sa jag det.
Vesuvius Postat 4 oktober 2017 Postat 4 oktober 2017 Men herrejisses... behövdes det inte mer än så för att bli avstängd? Det fanns ett förflutet och det kom lite mera. Väldigt mycket är bortplockat i början på den där tråden t ex. Skit samma.
Dark Of Light Postat 4 oktober 2017 Postat 4 oktober 2017 Imorgon Ska jag kliva upp till en super morgon och sätta mig i mitt superkök på min superstol vid mitt superköksbord och dricka superkaffe ur min superkropp. Super va?
Vesuvius Postat 4 oktober 2017 Postat 4 oktober 2017 Imorgon Ska jag kliva upp till en super morgon och sätta mig i mitt superkök på min superstol vid mitt superköksbord och dricka superkaffe ur min superkopp med min supermun på min superknopp på min superhals på min superkropp. Super va? Sådär ja.
Vesuvius Postat 4 oktober 2017 Postat 4 oktober 2017 Zappas humoristiska låtar är bra. Dom andra gillar jag inget vidare.
Vesuvius Postat 5 oktober 2017 Postat 5 oktober 2017 Zappa är bra. Måste se programmet! Det var klart sevärt.
slejnard Postat 5 oktober 2017 Postat 5 oktober 2017 Ok Jobbar på gården med att forsla bort jord från en hög till en annan 😑 Sen ikväll äre SMÄKK 😄 Åsså har jag börjat jamma me nå ena 😑
Dark Of Light Postat 5 oktober 2017 Postat 5 oktober 2017 Zappa är bra. Måste se programmet! Gmorn å KPD Jag brukar zappa när det inte finns något vettigt att se. 😑
Dark Of Light Postat 5 oktober 2017 Postat 5 oktober 2017 (redigerat) Morn´. Soool, 17° redan. 🙂 Kpd. Morn & en kpd. Morn, kpd. Morn kpd. Morn, kpd. Morn, kpd. Morn å KPD ☺️ Morn. Kpd. Morn´. Kpd. Morn & kpd. Kanske skulle man byta hälsningsfras? 😏 Redigerat 5 oktober 2017 av Dark Of Light
D Vibe Postat 5 oktober 2017 Postat 5 oktober 2017 Är på musikskolan. Hör någon som spelar Eye Of The Tiger på tvärflöjt
slejnard Postat 5 oktober 2017 Postat 5 oktober 2017 Rakgitarr? Är på musikskolan. Hör någon som spelar Eye Of The Tiger på tvärflöjt Sätter hen synkoperna? 🙂
Neosus Postat 5 oktober 2017 Postat 5 oktober 2017 (redigerat) Bytt är bytt! Ikväll! I femman! Kul! 😑 Redigerat 5 oktober 2017 av Neosus
Vesuvius Postat 5 oktober 2017 Postat 5 oktober 2017 Bröder från Sorsele seriepedofiler. Hugaligen. Vad är det som händer?
Dark Of Light Postat 5 oktober 2017 Postat 5 oktober 2017 Vad har hänt? Bytt är bytt! Ikväll!I femman!Kul!😑 Pytt e gott! 🙂
Recommended Posts