Vesuvius Postat 2 oktober 2017 Postat 2 oktober 2017 Jävla skitväder. Tur att man har tak över huvet.
Vesuvius Postat 2 oktober 2017 Postat 2 oktober 2017 Undrar vad den här göken i USA kan ha haft för motiv?
Dark Of Light Postat 2 oktober 2017 Postat 2 oktober 2017 Antar att han hörde röster eller så? Kan det finnas ngt politiskt bakom, det känns luddigt att det vore så.
Vesuvius Postat 2 oktober 2017 Postat 2 oktober 2017 Karrékotletter på g. Mycket bättre än fläskkotletter.
D Vibe Postat 3 oktober 2017 Postat 3 oktober 2017 Tom Petty är ingen jag följt, men det är tragiskt att bara vara 66 och gå bort. Antar att det ofta är ett hårt liv att vara världsstjärna.. V I F.
Naymari Postat 3 oktober 2017 Postat 3 oktober 2017 Körde kortbrallor idag. Hur går det med proddandet? Proddandet går bara bra! Fortfarande inget jag kan göra på heltid. Men snart är vi där! Går med ganska bra vinst, som vi visserligen investerat i utrustning under detta året, But still! Just nu på jakt efter något sort av management. 😑
slejnard Postat 3 oktober 2017 Postat 3 oktober 2017 Kul nay, lycka till! MEN dricker ni kaffe under proddandet?
Naymari Postat 3 oktober 2017 Postat 3 oktober 2017 Kul nay, lycka till! MEN dricker ni kaffe under proddandet? Tack! Jag slutade dricka kaffe i mars detta året. Men jag konsumerar en stor mängd grönt te!
slejnard Postat 3 oktober 2017 Postat 3 oktober 2017 Tack! Jag slutade dricka kaffe i mars detta året. Men jag konsumerar en stor mängd grönt te! 🙁 aja det kanske funkar de å ☺️
Vesuvius Postat 3 oktober 2017 Postat 3 oktober 2017 Tom Petty är ingen jag följt, men det är tragiskt att bara vara 66 och gå bort. Antar att det ofta är ett hårt liv att vara världsstjärna.. V I F. För mig är han en typisk sådan som man kunde köpa en greatest hits-platta med. Om man köpte plattor.
Vesuvius Postat 3 oktober 2017 Postat 3 oktober 2017 Tack! Jag slutade dricka kaffe i mars detta året. Men jag konsumerar en stor mängd grönt te! Kul att det går bra med proddandet. Ännu bättre att du slutat med kaffet. Men det här med grönt te? Hur kommer man in på sånt?
Recommended Posts