Vesuvius Postat 30 september 2017 Postat 30 september 2017 Angling är kul. Men det ska helst va med knallskott och gott om napp.
Vesuvius Postat 1 oktober 2017 Postat 1 oktober 2017 En dag till. Det rullar på. Inget kaffe idag heller.
Vesuvius Postat 1 oktober 2017 Postat 1 oktober 2017 Har irriterat mig på att rullisten, eller vad det heter, längst till höger och längst ner på sidan i Chrome är så svår att se. Hittade nåt som heter Rescroller i Google Webstore, och nu kör jag med marinblå handtag, eller vad det heter. Gjorde också hela listen dubbelt så bred. Nu lär jag väl sitta och fippla med det i några dar. https://chrome.google.com/webstore/detail/rescroller/ddehdnnhjimbggeeenghijehnpakijod
Vesuvius Postat 1 oktober 2017 Postat 1 oktober 2017 “This is an island surrounded by water, big water, ocean water,” En uppvisning i ofrivillig komik. Vem behöver Alec Baldwin? http://www.independent.co.uk/news/world/americas/us-politics/donald-trump-puerto-rico-hurricane-maria-comments-island-big-water-a7975011.html
Vesuvius Postat 1 oktober 2017 Postat 1 oktober 2017 Varde ljud. Svågern har fixat mina högtalare som gick sönder för fyra år sen.
D Vibe Postat 1 oktober 2017 Postat 1 oktober 2017 (redigerat) Tjena dvibe 🙂 Längesen, är läget gott? Yes! Det är fint 🙂 .. sitter med lite tråkigt skolarbete där man ska dissekera vetenskapliga artiklar dock 🤪 Hur är det själv?! 🙂 Redigerat 1 oktober 2017 av D Vibe
slejnard Postat 1 oktober 2017 Postat 1 oktober 2017 Jo bara fint! Dricker mest kaffe å jobbar å fiskar! 😄
Vesuvius Postat 1 oktober 2017 Postat 1 oktober 2017 Yes! Det är fint 🙂 .. sitter med lite tråkigt skolarbete där man ska dissekera vetenskapliga artiklar dock 🤪 Hur är det själv?! 🙂 Har du inte pluggat färdigt snart? Själv har jag väl bytt skepnad ett par gånger sen du var här sist.
Vesuvius Postat 1 oktober 2017 Postat 1 oktober 2017 Köpte en burk vinbladsdolmar. Trodde att det skulle va ungefär som kåldolmar, men tvi vale.
Dark Of Light Postat 1 oktober 2017 Postat 1 oktober 2017 Köpte en burk vinbladsdolmar. Trodde att det skulle va ungefär som kåldolmar, men tvi vale. Är du säker på att man ska äta förpackningen?
Vesuvius Postat 1 oktober 2017 Postat 1 oktober 2017 Är du säker på att man ska äta förpackningen? Löven menar du?
slejnard Postat 1 oktober 2017 Postat 1 oktober 2017 ätit dom där nån gång när vi varit i turkiet. HUVVA! dadlar är inte heller gott 😑
Dark Of Light Postat 1 oktober 2017 Postat 1 oktober 2017 Löven menar du? Det är en smak sak. ätit dom där nån gång när vi varit i turkiet. HUVVA! dadlar är inte heller gott 😑 Dadlar e gott! 🙂
Recommended Posts