Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Apropå det där med cyklarna hade jag köpt mig en riktigt bra begagnad cykel för 1000 spänn i början av seklet. När den "blev stulen" bestämde jag mig för att köpa en ny. Eftersom jag tillfälligtvis hade gott om pengar blev det en Monark, som redan på den tiden kostade drygt 7000.

Jag bestämde mig för att ställa in den i "cykelkällaren" för att inte bli av med den också, och då stod den gamla cykeln där. Någon vänlig själ som visste att Linköping är cykeltjuvarnas favoritplats i världen hade ställt in den för att jag inte skulle bli av med den.

Hur som helst så blev båda cyklarna stulna sedan inom ett halvår.

Postat

Såg du ptn komma 😑

Som en Trissvinst 😑

Apropå det där med cyklarna hade jag köpt mig en riktigt bra begagnad cykel för 1000 spänn i början av seklet. När den "blev stulen" bestämde jag mig för att köpa en ny. Eftersom jag tillfälligtvis hade gott om pengar blev det en Monark, som redan på den tiden kostade drygt 7000.

Jag bestämde mig för att ställa in den i "cykelkällaren" för att inte bli av med den också, och då stod den gamla cykeln där. Någon vänlig själ som visste att Linköping är cykeltjuvarnas favoritplats i världen hade ställt in den för att jag inte skulle bli av med den.

Hur som helst så blev båda cyklarna stulna sedan inom ett halvår.

Vad har vi lärt oss av det här?
Postat

Jag har en ny cykel. 

Men har du köpt den?

Jag kan inte cykla.

Det finns stödhjul.

Det är inte bra att vara ute och cykla.

Inomhus cykling iz teh shaith.

Postat (redigerat)

Man tar små steg i taget...

bike.gif

... innan man ger sig ut.

giphy.gif

Hur svårt kan det va?

jxfJUmcATg63JesUHr4s_Bike%20How%20Not%20

Till slut så...

RGRqRKIDSCWKoB5aEVi2_Bike%20Kid%20Guard%

... sitter det.

d6sGATYNRrKqSPLn0l4Z_Bike%20Lane%20Rider

Redigerat av Dark Of Light
Postat (redigerat)

😄 :D 😄 ...ja djävlar.

Det är ändå något vackert över livet när allt står och faller med ett beslut mellan en testikel eller lakrits.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Jag kanske köper en testikel för pengarna.

☺️

Närå, skulle aldrig falla mig in. Men kanske mer lakrits?

Köp DoL's; han har en kvar 🙂

😄 :D 😄 ...ja djävlar.

Det är ändå något vackert över livet när allt står och faller med ett beslut mellan en testikel eller lakrits.

Det är fan i mig romantik på gång här... 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.