slejnard Postat 17 september 2017 Postat 17 september 2017 Ge dom medicin så toppar å dalar planas ut. Extremism är inte bra. Pracka på nån annan falska religioner är inte bra. Kaffeismen är dock godkänd! ☺️ 2 in a row 😑
Vesuvius Postat 17 september 2017 Postat 17 september 2017 När det gäller den här nazzedemonstrationen som dom släpper fram är det bara ett exempel till på polisens förfall. Citerat från Expressen "Mattias Jonsson, socialdemokratisk riksdagsledamot, stämmer in i Daniel Bernmars kritik mot polisen och Erik Nord. – Detta är för jävligt. Det är en otillåten demonstration som pågår men polisen agerar inte för att ”demonstranterna kan bli arga”. I vilken annan situation resonerar polisen på det här sättet?" Känner dom inte till den olagliga afghandemonstrationen i Stockholm som bara fortsätter? Har dom inte sett hur polisen bara står och tittat på när det är pågående brott i förorterna?
Vesuvius Postat 18 september 2017 Postat 18 september 2017 Kaffe, kaffe kaffe! Har du några nya låtar med sång på g?
drloop (oregistrerad) Postat 18 september 2017 Postat 18 september 2017 (redigerat) Har du några nya låtar med sång på g? Jorå, men min röst har ballat ur och funkar inte. Får se när den kommer tillbaka igen. Under tiden bjussar jag på den här gamla dängan. Redigerat 18 september 2017 av drloop
Vesuvius Postat 18 september 2017 Postat 18 september 2017 Jorå, men min röst har ballat ur och funkar inte. Får se när den kommer tillbaka igen. Om den inte läker kanske du kan satsa på Tom Waits-modellen, och röka och supa mer så du får en riktig vuxenröst?
drloop (oregistrerad) Postat 18 september 2017 Postat 18 september 2017 Om den inte läker kanske du kan satsa på Tom Waits-modellen, och röka och supa mer så du får en riktig vuxenröst? Kanske det, men det motverkar för tillfället min plan att tappa ca 15kg i vikt så det får vänta.
Vesuvius Postat 18 september 2017 Postat 18 september 2017 Kanske det, men det motverkar för tillfället min plan att tappa ca 15kg i vikt så det får vänta. Jo. Alltid är det nåt.
drloop (oregistrerad) Postat 18 september 2017 Postat 18 september 2017 Jo. Alltid är det nåt. Funkar bra med viktnedgången iallafall. 2kg på en vecka. Fast det kommer att gå långsammare närmre målet... svårare och svårare.
Vesuvius Postat 18 september 2017 Postat 18 september 2017 Funkar bra med viktnedgången iallafall. 2kg på en vecka. Fast det kommer att gå långsammare närmre målet... svårare och svårare. Det tycker GW också, men han ska visst lägga in sig på nån klinik och bara äta soppa i värsta fall.
Dark Of Light Postat 18 september 2017 Postat 18 september 2017 Man kunde ju springa och supa? Jag rände ju ute när jag var ett knott å då var man smal. 😑
Vesuvius Postat 18 september 2017 Postat 18 september 2017 Och rökning blir man smal av. Jag var med i ett korplag i fotboll där vi drack pilsner i pausen, och en del rökte, men vi fick klagomål på oss, så vi fick sluta med det där eller bli uteslutna. Men smala var vi.
Vesuvius Postat 18 september 2017 Postat 18 september 2017 Ett förlängt Agenda ikväll om vad man ska göra åt det jihadistiska terrorhotet... Såg du det? Var det nåt att ha?
slejnard Postat 18 september 2017 Postat 18 september 2017 Hur är det i dag då? Lite segt men kämpar. #11000
drloop (oregistrerad) Postat 18 september 2017 Postat 18 september 2017 Det tycker GW också, men han ska visst lägga in sig på nån klinik och bara äta soppa i värsta fall. Jag kör med att mäta och väga allt jag äter och dricker. Enda sättet för mig att gå ned.
Vesuvius Postat 18 september 2017 Postat 18 september 2017 Jag äter medicin som ger viktuppgång, så jag har gett upp det där.
Gäst Postat 18 september 2017 Postat 18 september 2017 nudlar va. man äter nudlar ibland för att strama enokominm.
Dark Of Light Postat 18 september 2017 Postat 18 september 2017 Såg du det? Var det nåt att ha? Såg bara halva mannen. Orkade inte med allt snackande runt. Den finns säkert på Play. ☺️ Jag kör med att mäta och väga allt jag äter och dricker. Enda sättet för mig att gå ned. Jag har hört att man kan supa ner sig, kanske kan det vara något? 😳 nudlar va. man äter nudlar ibland för att strama enokominm. Men man får näringsbrist. Det sätter sig speciellt i rättstavningsnerven. 😑
Dark Of Light Postat 18 september 2017 Postat 18 september 2017 Jag kör med att mäta och väga allt jag äter och dricker. Enda sättet för mig att gå ned. Jag har hört att man kan supa ner sig, kanske kan det vara något? 😳 Å andra sidan kan man ju gå ner sig också 😑
Recommended Posts