Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

IT-reboot:en vart inget bra. Hade mina förhoppningar på Bill Skarsgård men det gick om intet.

Annons
Postat

IT-reboot:en vart inget bra. Hade mina förhoppningar på Bill Skarsgård men det gick om intet.

hum jag ska oxå se den har jag bestämt....

Postat

Ja vi tycker samma 🥰 Den var så splittrad och försökte vara ngn slags Stand By My ungdomsrulle och en vansinnesskräck film på samma gång. Viktiga detaljer från boken gick flyktigt förbi och allt var ju bara insmetat i CGI effekter in masse.

Det är inte lätt för Hollywood att ta hand om litterära figurer och göra dem rättvisa på duken utan att allt ska bli en effektcirkus.

Något man KAN lita på är kaffe! Det bliir kaffe nu! Genast! Kanske tittar man i tidningen för att bli uppmuntrad inför framtiden för mänskligheten.

Uppmuntring 1

Uppmuntring 2

Uppmuntring 3

Uppmuntring 4

Postat (redigerat)

Ah, I Wish har man kört en gång i tiden. Bra låt som går att rocka till. Har ingen inspelning på det dock.  Loop-feeling där ja ☺️

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Nån sån där pedal har jag aldrig haft. Är det sånt som gitarristen i U2 håller på med?

Blev positivt överraskad av Lady Gaga. Det är nog inte någon lätt låt att göra. Man måste ha ett riktigt bra band om man ska få det där svänget att sitta.

Är så jäkla gammal. att jag köpte Songs in the Key of Life när den kom.

Postat (redigerat)

jag såg "Det" på bio idag, nyss. Just kommit hem. Den var ganska bra.

Redigerat av ewroL
Postat

Morn å KPD. Halvdassigt väder. Ska man fiska är frågan?

Alternativt fara på kattutställning å kolla 🙂

Jaha. Då var jag uppe igen. Har ni nån katt att ställa ut?

Postat

Sol så ini säger jag. Halvdassigt väder är bra väder för fiske!!!

Apropå halvdassigt, mitt ex hölls med kattutställningar. Otaliga timmar har man suttit med en katt i knät i väntan på att någon domare ska bedöma den.

Ja katten alltså, inte knäet.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.