Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Morn o kpd. Ja Slej det är bara att ta över. Tråkiga/dåliga trubadurer är lika illa som de själv utnämnda som "råkar ha med sig en gitarr" på sammankomster. Oftast inte så bra.

artworks-000168671572-dauwrj-t500x500.jp

Jaha! Nu begrep jag.

Postat

Har vi inte varit inne på det här förut nån gång?

Japp visst har ni det. ☺️

Jaha! Nu begrep jag.

😆 :lol: 😆 Love you bro´. Bättre sent än aldrig. Du har väl inte knäckt nattsömnen i funderingarna över det där halvdåliga "stirr skämtet"?

Skulle inte jag och Slej kunna vara statister till Jägarna serien? Du nämnde ju att trovärdigheten tarvade några stirrande hårdrockare i bakgrunden.

Postat

Skulle inte jag och Slej kunna vara statister till Jägarna serien? Du nämnde ju att trovärdigheten tarvade några stirrande hårdrockare i bakgrunden.

Jo jag tycker det. Varenda liten byhåla har några gamla avdankade hårdrockare som går omkring och blänger dolskt på övriga invånare.

Ni vore perfekta i den rollen.

Postat

Program om Hasse Alfredsson i SVT 20.00. Hoppas det är bättre än hopkoket dom sände härom dan.

Den har funnits på SVT Play ett tag men jag har faktiskt inte sett den. Ska nog titta på den nu då.
Postat (redigerat)

Jo jag tycker det. Varenda liten byhåla har några gamla avdankade hårdrockare som går omkring och blänger dolskt på övriga invånare.

Ni vore perfekta i den rollen.

"blänger dolskt" 🥰 Redigerat av Dark Of Light
Postat

Jah. Den gick ju ner den också. Lika uttömmande som ett politiker svar. Jag förväntade mig en mer kronologisk och innehållsrikare beskrivning av hans liv och gärning. Men det hade väl tarvat minst ett par avsnitt för att få med allt.

Postat
[...]

😳 Sover ni i samma rum?

😳😆

[...]

Och dra inte igång Chae om det där. Då vill han ligga sked.

Såja, såååjaaa ta't luuuungt; det är inte lördag än 🥰 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.