Dark Of Light Postat 12 september 2017 Postat 12 september 2017 Jag begriper ingenting.Itz zöh tänntzingg bäär. A weri chappi tänntzingg bäär. 😑
CHAE Postat 12 september 2017 Trådstartare Postat 12 september 2017 Itz zöh tänntzingg bäär. A weri chappi tänntzingg bäär. 😑 ...och nu när vi vet hur det kan låta när DoL pratar med munnen ihoplimmad (den nu berömda "grannkvinnan" kanske ligger bakom vad vet jag...) går vi rask vidare till någonting helt annat;
Vesuvius Postat 12 september 2017 Postat 12 september 2017 ...och nu när vi vet hur det kan låta när DoL pratar med munnen ihoplimmad (den nu berömda "grannkvinnan" kanske ligger bakom vad vet jag...) Tror du att hon är en squirter?
CHAE Postat 12 september 2017 Trådstartare Postat 12 september 2017 Tror du att hon är en squirter? Jag har en känsla av att DoL är mannen du bör fråga om det... 😑
Vesuvius Postat 12 september 2017 Postat 12 september 2017 Hur skulle det annars gå till? Fruntimmrena höll inte på med sånt på min tid.
Vesuvius Postat 12 september 2017 Postat 12 september 2017 Steker några karrékotletter till kvällsmat.
slejnard Postat 12 september 2017 Postat 12 september 2017 Va gott! 😄 (Karrekotletter vs 😑) Tänker mig en rejäl kanna kaffe imorn!!!
Dark Of Light Postat 13 september 2017 Postat 13 september 2017 Morn & kpd. Hur skulle det annars gå till? Fruntimmrena höll inte på med sånt på min tid. Har du hållit på med fruntimmer förr? 😳
Vesuvius Postat 13 september 2017 Postat 13 september 2017 Har du hållit på med fruntimmer förr? 😳 Det var enklare förr. Morn.
Dark Of Light Postat 13 september 2017 Postat 13 september 2017 Fruntimmer har alltid varit en smula komplicerade. Kpd?
Vesuvius Postat 13 september 2017 Postat 13 september 2017 Fruntimmer har alltid varit en smula komplicerade. Jo. Men förr slapp man i alla fall g-punkter och sprutorgasmer.
Dark Of Light Postat 13 september 2017 Postat 13 september 2017 😄 Jaha ja. Det var så det gick till när Ves var ung? Det var bara å köra in den och ett par juck senare var den veckan gjord? 😳 Det är väl bra att även kvinnans sexualitet uppmärksammas som en lika rättighet. ☺️ kpd ja Du är en riktig kompis 🥰
Vesuvius Postat 13 september 2017 Postat 13 september 2017 😄 Jaha ja. Det var så det gick till när Ves var ung? Det var bara å köra in den och ett par juck senare var den veckan gjord? 😳 Det är väl bra att även kvinnans sexualitet uppmärksammas som en lika rättighet. ☺️ På den tiden var dom glada om man kunde hitta clittan. Numera behövs det väl närmast en instruktionsbok för att hitta alla funktioner. Hur kul blir det?
Dark Of Light Postat 13 september 2017 Postat 13 september 2017 På den tiden var dom glada om man kunde hitta clittan. Numera behövs det väl närmast en instruktionsbok för att hitta alla funktioner. Hur kul blir det? Börjar förstå din aversion mot smartphones. Å andra sidan gillar jag ju att läsa manualer men någon fittkarta har jag då aldrig behövt. Har man bara koll på det nu norr och söder så löser det sig. Äh så komplicerade är inte kvinnor på det fysiska planet. Det psykiska däremot... Kpd å pipa på balkongen. Det är ju varmt ute!
slejnard Postat 13 september 2017 Postat 13 september 2017 Dom håller på å spelar in jägarna tv-serieversion här i byn. Ringde mig å behövde mickstativ! 😄
Recommended Posts