Dark Of Light Postat 28 januari 2017 Postat 28 januari 2017 Lakrits är ju så förbajjarns gott. Krasslig än? Krya på sig! Ja visst faen är d. Hostan har gjort någon form av comeback. Äh, inget att lipa över, men tack så mycket ändå ☺️ Tycker inte såå synd om mig, det var mest som omväxling. 😛 Bor du väldigt långt från Sthlm? Finns det lakrits kvar??? Ja... eller definiera långt. Och ja. En hel låda finsk sötlakrits från Fazer. Drar jag i mig allt det där lär jag skita bort mig inatt. Nyss när jag tittade på klockan var hon 19:19 och nu var hon 20:20. Någon som kan numerologi och kan tolka innebörden? Klockan är väldigt ofta jämna siffror för mig. Det betyder något. Vad? Det blir en varm sommar? Det går men inte du? Du kommer att möta en mörk främling? 1847? Brun? Det går åt helvete med din ladugård? Du har lagt nycklarna bakom kylskåpet? Det blir en flicka? Hitler kommer tillbaka? Det är sent men det var tidigare? Lakrits? Ja?
slejnard Postat 28 januari 2017 Postat 28 januari 2017 Näe! Nu var den 20:42. Va ospännande. 😏 Helt random! 😄
Dark Of Light Postat 28 januari 2017 Postat 28 januari 2017 Jag vill också göre Er uppmärksamma på att det blev ytterligare en PT här och nu 😑
SnigelDynamit Postat 28 januari 2017 Postat 28 januari 2017 Är så sjukt rastlös igen. Gymmet är stängt, det är för sent att styra upp utgång och alla forum sover. Ska jag ta mig till affären och köpa lakrits kanske? Lyssna på musik och gå, låtsas som att jag är med i en musikvideo som min dotter brukar säga att hon gör på väg till skolan.
Pico Postat 28 januari 2017 Postat 28 januari 2017 Är så sjukt rastlös igen. Gymmet är stängt, det är för sent att styra upp utgång och alla forum sover. Ska jag ta mig till affären och köpa lakrits kanske? Lyssna på musik och gå, låtsas som att jag är med i en musikvideo som min dotter brukar säga att hon gör på väg till skolan. Eller så bara ett sexpack folköl, nån tokdålig film på TV och sen sova... wooohooo, snart fucking jävla 40 år! Livet leker, err.... 😄
SnigelDynamit Postat 28 januari 2017 Postat 28 januari 2017 Uff ångest. Men jag kom åtminstone hem först halv sex i morse så...än är det inte helt kört och mossigt.
CHAE Postat 28 januari 2017 Trådstartare Postat 28 januari 2017 [...] Lyssna på musik och gå, låtsas som att jag är med i en musikvideo som min dotter brukar säga att hon gör på väg till skolan. Fan va coolt! 😮 Det ska jag prova nästa gång jag är på väg till jobbet 😎
SnigelDynamit Postat 28 januari 2017 Postat 28 januari 2017 Fan va coolt! 😮 Det ska jag prova nästa gång jag är på väg till jobbet 😎 Kom ihåg att gå i takt och låta håret flyga också. Du ska liksom nästan dansa fram, så där naturligt som de gör. Eventuellt kan du klä dig i bikini och hoppa ner i närmaste hav också. Tänk dig att de då filmar dig uppifrån genom det klara vattnet så du måste liksom gliiiida genom vattnet, eller så kan de kanske editera det i efterhand och köra slow motion just där.
slejnard Postat 28 januari 2017 Postat 28 januari 2017 Vi köpte en andel i V75 å vann 1845kr! 😮😄 Gott va 🙂
SnigelDynamit Postat 28 januari 2017 Postat 28 januari 2017 Oj grattis!! Sitter och äter lakrits nu. ☺️
slejnard Postat 28 januari 2017 Postat 28 januari 2017 Tack! 🙂 Jag deffar än så inget godis 🙁 Funderar på att fuska imorn på kakritsfronten dock ☺️
SnigelDynamit Postat 28 januari 2017 Postat 28 januari 2017 Berätta mer om vad du gör så gör vi likadant!
Dark Of Light Postat 28 januari 2017 Postat 28 januari 2017 Det är så här religiösa sekter startar... eller syföreningar.
CHAE Postat 28 januari 2017 Trådstartare Postat 28 januari 2017 [...] Eventuellt kan du klä dig i bikini och hoppa ner i närmaste hav också. [...] Mmmmm lovely! En mental bild som är som tabasco och Klorin rakt in i synnerven 🥰 Jag har en dålig inverkan på er... ☺️ Berätta mer om vad du gör så gör vi likadant! Ånyo kärlek Längstah style 🥰
Memphis Postat 29 januari 2017 Postat 29 januari 2017 Tråkigt med tjejen men roligt med resa å äventyr! Mår bara fint. Haft musikcafé på SMÄKK idag som alla andra torsdagar 🙂 Okej, fint att höra Slej ☺️
Memphis Postat 29 januari 2017 Postat 29 januari 2017 Jag tog mig friheten att highlight:a det viktigaste, okej 🙂☺️ Nu får du fan i mig hålla dig hemma ett slag, krappjefel 😠 Trist med tjejen tho 🙁 Jag mår bra; joppar på, hänger med familjen samt tar varenda tillfälle att göra bort min sambo. Gärna i större folksamlingar och i kassakön på Willys 😆 😆 Din sambo har det inte lätt minsann 😛 Fint att du mår bra Chaeman. Ja, nu ska jag hålla mig hemma. 😑☺️
Memphis Postat 29 januari 2017 Postat 29 januari 2017 Memphis dricker säkert inte kaffe nu när han har varit i Indien. De har förvånansvärt gott kaffe på flera ställen i Indien. Drack även mycket Masala Chai Té.
Recommended Posts