slejnard Postat 10 september 2017 Postat 10 september 2017 Så kul där ett tag när många var med och det skapades trådar i trådar av trådar i trådar
Gäst Postat 10 september 2017 Postat 10 september 2017 https://soundcloud.com/user-203388321 bra musik av Järnverket
Vesuvius Postat 10 september 2017 Postat 10 september 2017 nån som har tips på Lo-fi musik?? Inte min grej. Har nu några exempel själv så man vet vad du menar? Ska Lo-Fi:et ligga i inspelningsprocessen, eller att man använder skramliga instrument eller vad?
Gäst Postat 10 september 2017 Postat 10 september 2017 vet inte. jag är ny på lo-fi. järnverket jag länkade till på soundcloud är bra lofi
slejnard Postat 10 september 2017 Postat 10 september 2017 Mycket gott Yo neo 😎 Konstigt. Blir alltid sugen på kaffe å kaka när jag ser din avatar ☺️
Dark Of Light Postat 10 september 2017 Postat 10 september 2017 Vi har inga kakor... men... muff-fins 😳
Dark Of Light Postat 10 september 2017 Postat 10 september 2017 Fast det här var inte så gott... RIP 🙁 :( 🙁
Vesuvius Postat 10 september 2017 Postat 10 september 2017 Tråkigt med Hasse, men han har väl varit trött på livet i tio år.
Vesuvius Postat 10 september 2017 Postat 10 september 2017 Funderar på något som Hasse gjorde med Povel Rammel på TV där han åker skridskor . Detta var sent i hans karriär. Jag kan inte googla fram något så jag kanske bara har drömt? Någon som vet?
Dark Of Light Postat 10 september 2017 Postat 10 september 2017 .. och trött. Såg precis "It" eller "Det" som det blir på svenska. Näeh, ingen film om datorer utan en skräckrulle baserad på Stephen Kings roman med samma namn. Denna "Det", clownen Pennywise, som lever på andras rädsla och som förmodligen gör livet surt för cirkusclowner jorden runt. Det är inget bra för deras image så att säga att ha en ytterligare en skräckclown som förstör den gulliga imagen. Inget nytt det dock. Batmans nemesis Jokern har (o)roat i årtionden och American Horror Storys Twisty The Clown finns i minnet än. Tyckte alltid som yngre att clownen Manne var en obehaglig typ. Så vad tyckte jag om denna "Det" då..? En djävla skitfilm, den får en sönderskjuten kaffekopp av mig.
Dark Of Light Postat 10 september 2017 Postat 10 september 2017 muff-fins 😳 Grannen? Ja, jag gillar hennes bakverk 😎
CHAE Postat 10 september 2017 Trådstartare Postat 10 september 2017 Vi har inga kakor... men... muff-fins 😳 Fuck sake, DoL 😠 Nu är det nog dags att du lugnar ner dig ett tag med tockendäringa sidförstörarna, m'kay? 😑 Fast det här var inte så gott... RIP 🙁 :( 🙁 Yep. RIP. Monica Zetterlund, Gösta Ekman, Lena Nyman och nu Hasse Alfredsson. Nu är mer eller mindre hela Svea Hund på Göta Lejon-ensemblen borta 🙁
slejnard Postat 10 september 2017 Postat 10 september 2017 (redigerat) Sugen att se IT jag å men kanske struntar i DET. Vart halvt ihjälskrämd när jag läste boken även om Pestens Tid på sitt sätt var läskigare. Redigerat 10 september 2017 av slejnard
slejnard Postat 10 september 2017 Postat 10 september 2017 Har jag spelat upp denna? Johnny Boy. Framförde på en begravning för ett par år sen https://www.dropbox.com/s/3oz634ws5xcn3pq/Johnny%20Boy%20%28acoustic%29.mp3?dl=0
Vesuvius Postat 11 september 2017 Postat 11 september 2017 Morn. Det ska bli 19 grader idag. Det är ju sommarväder.
Dark Of Light Postat 11 september 2017 Postat 11 september 2017 Morn & kpd. Ja vädret svänger nåt förbannat. Igår hade jag 24° på balkongen när solen låg på. Sedan kom det regnskvättar och sol igen.
Dark Of Light Postat 11 september 2017 Postat 11 september 2017 Fuck sake, DoL 😠 Nu är det nog dags att du lugnar ner dig ett tag med tockendäringa sidförstörarna, m'kay? 😑 Yep. RIP. Monica Zetterlund, Gösta Ekman, Lena Nyman och nu Hasse Alfredsson. Nu är mer eller mindre hela Svea Hund på Göta Lejon-ensemblen borta 🙁 M'jåh my gunbrotha' with anotha' motha'. Men jag tycker att de adderar till en dramaturgiskt förtätad och avlång stämning 😳 Ja de blir färre och färre kvar av de stora namnen.... 🙁 Just Hasse å Tage var unika i sin stil. Mycket galenskap, humanism och politiska pungsparkar åt alla håll.
Recommended Posts