Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

nån som har tips på Lo-fi musik??

Inte min grej. Har nu några exempel själv så man vet vad du menar? Ska Lo-Fi:et ligga i inspelningsprocessen, eller att man använder skramliga instrument eller vad?

Postat

vet inte. jag är ny på lo-fi.

järnverket jag länkade till på soundcloud är bra lofi

Postat

Funderar på något  som Hasse gjorde med Povel Rammel på TV där han åker skridskor . Detta var sent i hans karriär. Jag kan inte googla fram något så jag kanske bara har drömt? Någon som vet?

Postat

.. och trött.

Såg precis "It" eller "Det" som det blir på svenska. Näeh, ingen film om datorer utan en skräckrulle baserad på Stephen Kings roman med samma namn.

Denna "Det", clownen Pennywise, som lever på andras rädsla och som förmodligen gör livet surt för cirkusclowner jorden runt.

tumblr_otrmdqDJhm1qkjsuxo1_540.gif

Det är inget bra för deras image så att säga att ha en ytterligare en skräckclown som förstör den gulliga imagen.

giphy.gif

Inget nytt det dock. Batmans nemesis Jokern har (o)roat i årtionden

tumblr_ndj7skse3y1qaib74o1_500.gif

och American Horror Storys Twisty The Clown finns i minnet än. Tyckte alltid som yngre att clownen Manne var en obehaglig typ.

Så vad tyckte jag om denna "Det" då..?

En djävla skitfilm, den får en sönderskjuten kaffekopp av mig.

Postat

Vi har inga kakor...

men...

muff-fins 😳

Fuck sake, DoL 😠

Nu är det nog dags att du lugnar ner dig ett tag med tockendäringa sidförstörarna, m'kay? 😑

Yep. RIP. Monica Zetterlund, Gösta Ekman, Lena Nyman och nu Hasse Alfredsson. Nu är mer eller mindre hela Svea Hund på Göta Lejon-ensemblen borta 🙁

Postat

Fuck sake, DoL 😠

Nu är det nog dags att du lugnar ner dig ett tag med tockendäringa sidförstörarna, m'kay? 😑

Yep. RIP. Monica Zetterlund, Gösta Ekman, Lena Nyman och nu Hasse Alfredsson. Nu är mer eller mindre hela Svea Hund på Göta Lejon-ensemblen borta 🙁

M'jåh my gunbrotha' with anotha' motha'. Men jag tycker att de adderar till en dramaturgiskt förtätad och avlång stämning 😳

Ja de blir färre och färre kvar av de stora namnen.... 🙁 Just Hasse å Tage var unika i sin stil. Mycket galenskap, humanism och politiska pungsparkar åt alla håll.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.