slejnard Postat 8 september 2017 Postat 8 september 2017 Vart en dag på stranden. 🙂 Imorn kväll åker vi hem 😑
Dark Of Light Postat 8 september 2017 Postat 8 september 2017 Den där äckliga björnen, vad den nu ska föreställa.
Dark Of Light Postat 8 september 2017 Postat 8 september 2017 Galileo Galilei som bodde mitt i och under ytan på en rätt stor pannkaka! Då har du ångest när du tar på dig lillstrumpa oxo? 😄
Dark Of Light Postat 8 september 2017 Postat 8 september 2017 😳 Fast en del lite äldre bär ju sockiplast med stolthet...
Dark Of Light Postat 8 september 2017 Postat 8 september 2017 🙁 Så absolut alldeles för djävligt med den hära Irma stormen. Svårt att ta in alls...
slejnard Postat 9 september 2017 Postat 9 september 2017 Morn! Åker hem ikväll. Haft en härlig vecka!
Dark Of Light Postat 9 september 2017 Postat 9 september 2017 Vagott!!! Förresten, ni unnade er väl en läsk igår på läskunnighetens dag? 😳
Vesuvius Postat 9 september 2017 Postat 9 september 2017 Prata om att göra bort sig. http://www.expressen.se/nyheter/hanade-irma-varningar-flyr-nu-sjalv-fran-orkanen/
slejnard Postat 9 september 2017 Postat 9 september 2017 Nu är det ju bara väntan på transfer! Kl 19.20 lämnar vi hotellet. Vart en stoooooor pepparstek till lunch/middag då vi inte hinner med buffén ☺️
slejnard Postat 9 september 2017 Postat 9 september 2017 Prata om att göra bort sig. http://www.expressen.se/nyheter/hanade-irma-varningar-flyr-nu-sjalv-fran-orkanen/ Japp! Blåser litte här å!
Dark Of Light Postat 9 september 2017 Postat 9 september 2017 (redigerat) Fhörschenth (hick) mhen hhan är chool (shcål) Han har verkligen skapat sig en egen liten nisch. Skål, älskar er alla. 🙂 Redigerat 9 september 2017 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 9 september 2017 Postat 9 september 2017 (redigerat) Jaha ja kompis. Nåja, jag mår gôtt just nu. 🙂 I god sällskap med granntösen (hon hälsar "den gamle som är som en vulkan" 😄 ) och Er få som är kvar. Visst tusan är det tunt här? Det märks så ini när någon åker på semester eller så... 🙁 Ok du och jag har lite blod på våra händer men (tänker på Micke).... det var roligare förr... Redigerat 9 september 2017 av Dark Of Light
Vesuvius Postat 9 september 2017 Postat 9 september 2017 Jaså. Har vi blivit bekanta. Då är det väl bäst att du hälsar tillbaka.
Vesuvius Postat 9 september 2017 Postat 9 september 2017 Visst tusan är det tunt här? Det märks så ini när någon åker på semester eller så... 🙁 Ok du och jag har lite blod på våra händer men (tänker på Micke).... det var roligare förr... Jag tycker att det var jobbigare med K9. Tycker att jag borde ha förstått att det inte stod rätt till med honom och inte gått på honom så hårt.
Dark Of Light Postat 9 september 2017 Postat 9 september 2017 Jaså. Har vi blivit bekanta. Då är det väl bäst att du hälsar tillbaka. ☺️ Hmh. Tja hon läser en del av våra inlägg... Jag tycker att det var jobbigare med K9. Tycker att jag borde ha förstått att det inte stod rätt till med honom och inte gått på honom så hårt. Det förstås. Men hur kunde man veta??? Det är ju omöjligt. Nåja, antar att "felet" är "allas" de inblandades i båda fall. Man ska inte ge sig in i politiska spörsmål i denna tråden. Eller annan tråd heller för den delen. All ironi mm försvinner i det skrivna ordet. Kvar blir bara missförstånd, helt oavsiktliga sådana för den delen. 🙁 Illa... mycket illa.... G´nfatt p Er!
slejnard Postat 10 september 2017 Postat 10 september 2017 Jag har ju träffat k9 irl. Trevlig kille. Synd att han å Micke mfl slutat skriva 🙁
Recommended Posts