Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

hey

Redigerat av ewroL
Postat (redigerat)

laaaaalaaa

uppe 06 redan ! grattis

Redigerat av ewroL
Postat

Morn. Blir väl till att gräva fram långbrallor.

Fy fan.

Yep'r nu är gubben Höst här 😑
Postat

Blunda nu och föreställ er 8 månader av slask, isande vind, en del snöbyar åtminstone i norr och med jul emellan. Snart dags för julskyltningen i var butik. Tomtedjävlar i papp och plast, blinkande kulörta lampor samt dito renar med försupna rödnäsor förkunnandes stressande budskap om "köpglädje", "julklappstips för dig som är sent ute" och förkunnande om någon slags djävla "julefrid".

That´s teh future for yah.

Fy fan. 😑

Postat

Vafalls kompis??? 😮 1 smilfink!?

Jo men jag kör dom ibland numera när jag tycker att nåt är lite kul och jag är för seg för att belöna det med en av mina uppskattade spydiga kommentarer.

Postat

Jo men jag kör dom ibland numera när jag tycker att nåt är lite kul och jag är för seg för att belöna det med en av mina uppskattade spydiga kommentarer.

Något som kanske fungerat under biblioteksdebaclet? 🙂

Postat

Något som kanske fungerat under biblioteksdebaclet? 🙂

Vari ligger debaclet?

Hade åtvidabergarna varit mindre hovsamma hade man aldrig lagt 8 miljoner på att flytta biblioteket från centrum.

Postat

kaffe passar inte Döden, han vill ju så gärna sova

Postat

Äh.. Det gäller bara att prioritera för stunden. Någon måtta får det vara på sovmorgnarna!

Ibland får lien så, ibland sätter man sig stilla i en vrå.

Ibland får man ta några koppar mellan några kroppar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.