Vesuvius Postat 31 augusti 2017 Postat 31 augusti 2017 Ett gäng sådana där finns till utlåning på stadsbiblioteket här i stan. Smidigt, ja inte för dig förstås. Det blir långt att pendla. ☺️ Tänkte att jag skulle bli lite mera rörlig och ta mig ut mer. Livet har blivit ganska enahanda. Men dom är ju inte billiga. Den billigaste jag har hittat kostar ca 12 000.
Neosus Postat 31 augusti 2017 Postat 31 augusti 2017 Ett gäng sådana där finns till utlåning på stadsbiblioteket här i stan. Smidigt, ja inte för dig förstås. Det blir långt att pendla. ☺️ Han kan cykla dit.. ☺️ Mvh / Smart 😑
Dark Of Light Postat 31 augusti 2017 Postat 31 augusti 2017 (redigerat) Att jag inte tänkte p d?! 😮 Genitaliskt! En sådan här då? Ett hjul kanske är lite äventyrligt och inte kommer han långt heller verkar det som men en hoverboard då? Du kunde ju knuffa rollatorn framför dig samtidigt som du står på den där. ☺️ Redigerat 31 augusti 2017 av Dark Of Light
Neosus Postat 31 augusti 2017 Postat 31 augusti 2017 Ja exakt! Fina... vahettere... ....bra...vahettere... ...tips! ☺️ 😑
Vesuvius Postat 31 augusti 2017 Postat 31 augusti 2017 Han kan cykla dit.. ☺️ Mvh / Smart 😑 Lånar dom ut en sån där cykel till mig så ser dom den aldrig mer.
Vesuvius Postat 31 augusti 2017 Postat 31 augusti 2017 Att jag inte tänkte p d?! 😮 Genitaliskt! En sådan här då? Ett hjul kanske är lite äventyrligt och inte kommer han långt heller verkar det som men en hoverboard då? Ett hjul på ett ben. Verkar riskabelt.
Vesuvius Postat 31 augusti 2017 Postat 31 augusti 2017 Lånar dom ut en sån där cykel till mig så ser dom den aldrig mer. Och inte mig heller.
CHAE Postat 31 augusti 2017 Trådstartare Postat 31 augusti 2017 NAY! 🥰😮 Det var ett tag sedan 🙂 Hur lever livet?
Naymari Postat 31 augusti 2017 Postat 31 augusti 2017 NAY! 🥰😮 Det var ett tag sedan 🙂 Hur lever livet? 🥰 det lever fint, tack! Kvar i storstan och trivs som fisken i vattnet! Hur lever det själv med sambo och dotter? 🙂
CHAE Postat 31 augusti 2017 Trådstartare Postat 31 augusti 2017 🥰 det lever fint, tack! Kvar i storstan och trivs som fisken i vattnet! Hur lever det själv med sambo och dotter? 🙂 Gott att höra 😄 Jo tack, familjen CHAE lever livet och mår finfint 🥰 Sommaren var trevlig med diverse resor och långa sommarkvällar ihop med familj och goda vänner. Jag gör inte mycket musik nu för tiden men är skapligt nöjd ändå. Plockar dock fram pedalborden och går loss lite då och då. Har hittat en själsfrände i DoL som är minst lika bevandrad inom vapenämnen som jag 🥰😄 Han och jag funderar på att starta en säkerhetskonsultfirma och bli mercs på heltid 🙂 😛 I Längstah händer inte mycket; Pico hälsade på för ett tag sedan och för tillfället heter SJR "Vesuvius"
Pico Postat 31 augusti 2017 Postat 31 augusti 2017 ... och så gick Janne "Loffe" Carlsson bort också. RIP & 1 kpd. 🙁 . Wtf? Nu har nån jävel tammefan skitit i det blå skåpet! Det där hade jag missat. 🙁
Vesuvius Postat 31 augusti 2017 Postat 31 augusti 2017 Vafan, både Pico och Naymari. Livet på en pinne. Om det inte vore för att svenska fotbollslandslaget gjorde sin sämsta insats sedan 1936. I kycklinggult.
Vesuvius Postat 31 augusti 2017 Postat 31 augusti 2017 Wtf? Nu har nån jävel tammefan skitit i det blå skåpet! Det där hade jag missat. 🙁 Han verkar ha varit en bra person.
drloop (oregistrerad) Postat 1 september 2017 Postat 1 september 2017 Äntligen så är den släppt! https://open.spotify.com/album/0VYgJJZo5F0tOWqWSQNjEi Min egna lilla låt.
Dark Of Light Postat 1 september 2017 Postat 1 september 2017 Morn & kpd. Äntligen så är den släppt! https://open.spotify.com/album/0VYgJJZo5F0tOWqWSQNjEi Min egna lilla låt. Grattis till släppet eller vad man säger ☺️ Det där är så fjärran från vad jag lyssnar på så jag kan inte bedöma det alls.
drloop (oregistrerad) Postat 1 september 2017 Postat 1 september 2017 (redigerat) Morn & kpd. Grattis till släppet eller vad man säger ☺️ Det där är så fjärran från vad jag lyssnar på så jag kan inte bedöma det alls. En låt att köra fort till i sin folka eller Aston Martin! Redigerat 1 september 2017 av drloop
Recommended Posts