Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2017 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Ett gäng sådana där finns till utlåning på stadsbiblioteket här i stan. Smidigt, ja inte för dig förstås. Det blir långt att pendla. ☺️

Tänkte att jag skulle bli lite mera rörlig och ta mig ut mer. Livet har blivit ganska enahanda.

Men dom är ju inte billiga. Den billigaste jag har hittat kostar ca 12 000.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Att jag inte tänkte p d?! 😮 Genitaliskt!

En sådan här då?

Electric-Unicycle.gif

Ett hjul kanske är lite äventyrligt och inte kommer han långt heller verkar det som men en hoverboard då?

giphy.gif

Du kunde ju knuffa rollatorn framför dig samtidigt som du står på den där. ☺️

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

🥰 det lever fint, tack! Kvar i storstan och trivs som fisken i vattnet!

Hur lever det själv med sambo och dotter? 🙂

Gott att höra 😄 

Jo tack, familjen CHAE lever livet och mår finfint 🥰  Sommaren var trevlig med diverse resor och långa sommarkvällar ihop med familj och goda vänner.

Jag gör inte mycket musik nu för tiden men är skapligt nöjd ändå. Plockar dock fram pedalborden och går loss lite då och då. Har hittat en själsfrände i DoL som är minst lika bevandrad inom vapenämnen som jag 🥰😄 Han och jag funderar på att starta en säkerhetskonsultfirma och bli mercs på heltid 🙂  😛 

I Längstah händer inte mycket; Pico hälsade på för ett tag sedan och för tillfället heter SJR "Vesuvius"

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Morn & kpd.

Grattis till släppet eller vad man säger ☺️ Det där är så fjärran från vad jag lyssnar på så jag kan inte bedöma det alls.

En låt att köra fort till i sin folka eller Aston Martin!

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...