Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2017 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Svensk politik verkar just nu mest vara någon slags röd & blå röra med vissa bruna inslag.  🤪  Vad faen har den gamle sexköparen Littorin med saken att göra kan man fråga sig..? Kanske trodde han att det skulle bli pittmätartävling på Borgskt manér?

2000 spänn för ett nupp förresten..? Ja djävlar... 😐

Bah. Jag tar 1 kpd, any takers? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Svensk politik verkar just nu mest vara någon slags röd & blå röra med vissa bruna inslag.  🤪  Vad faen har den gamle sexköparen Littorin med saken att göra kan man fråga sig..? Kanske trodde han att det skulle bli pittmätartävling på Borgskt manér?

2000 spänn för ett nupp förresten..? Ja djävlar... 😐

Bah. Jag tar 1 kpd, any takers? 😕

Tusen spänn på Kalle Bildt.

Link to comment
Dela på andra sajter

håller med.

men Linux är ju nästan ett skämt på grund av all screen tearing.

det är bara Linux Ubuntu som det inte förekommer, för mig......

Sannolikt en drivrutins-/konfigurationsfråga snarare än distribution om hårdvaran är densamma.

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Tusen spänn på Kalle Bildt.

Njaeh... Vete faen om han skulle orka. Hårt jobb d där. Köp korv för pengarna istället.

Alice Bah tror jag inte på.

Bah3.jpg?ver=1417788587

På den där tiden hade hon lite distans, nu försöker hon vara vuxen och det går ju sådär...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske sant, på andra sidan vet jag inte om de andra partiledarna är så karismatiska heller? Svetsarn...

En trovärdig och enande kraft behöver de. Spännande och se om ankdammen lugnar ner sig. Troligtvis icke med tanke på IT-affären. 😐

Det skulle behövas lugn o ro i riket för att just ro land med allt skit just nu. Inte ens landets sjukhus verkar vara speciellt trygga platser längre.

Den där tyske massmördaren Niels H verkat hyfsat ostabil oxo men det är ju inte våra problem. 90 ev. offer är inte kattskit dock...

Link to comment
Dela på andra sajter

Den där tyske massmördaren Niels H verkat hyfsat ostabil oxo men det är ju inte våra problem. 90 ev. offer är inte kattskit dock...

Drog igång en tråd på Flashback om honom, men den har inte tagit sig.

Vi hade ju ett fall i Malmö, med en artonåring som dödade en massa människor på Malmö Östra Sjukhus för många år sen, och sedan har jag något minne av något liknande i Västervik också, men jag kanske minns fel?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Morden_p%C3%A5_Malm%C3%B6_%C3%96stra_Sjukhus

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...