Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2017 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Tidigare i dag: Fredagsfika med familjen = akffe, svartvinbärs-saft, färska kamelbular samt en jävla portion humor 🥰

Senare: fredagsmiddag (pappa CHAE style) med fläskpannkakha och lingonsülth!

Är f ö inte helt och hållet omöjligt att det blir en yttepytteliten knapp Tullamore Dew eller Clontarf i kväll 🙂

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Va? 

😑 Jag kan inte skriva högre än sådär...

Du har varit borta i flera inlägg. Klart vi oroat oss Vi har letat överallt. Nere hos mig här i värmen var ju lönlöst att leta efter vårt lilla gräl för några tusen år sedan. Ja du kommer ihåg:

Paradise_Lost_12.jpg

Nåja, nu är du tillbaka, bra för balansens skull. Ett tag trodde vi du hade kört bussen i diket. 😑 Kpd?

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Tidigare i dag: Fredagsfika med familjen = akffe, svartvinbärs-saft, färska kamelbular samt en jävla portion humor 🥰

Senare: fredagsmiddag (pappa CHAE style) med fläskpannkakha och lingonsülth!

Är f ö inte helt och hållet omöjligt att det blir en yttepytteliten knapp Tullamore Dew eller Clontarf i kväll 🙂

Tullamore e gott! 🙂

Kräft lunchat hos mor. Kan bli en och annan konjagare senare men det blir ni säkert varse om genom mina kärleksfulla inlägg. Apropå det, granntjejen går kommer ner strax 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Nere hos mig här i värmen var ju lönlöst att leta efter vårt lilla gräl för några tusen år sedan. Ja du kommer ihåg:

Men inte jag. Vilket gräl? Tror aldrig att jag kommit ihop mig med Neosus och Slejnard fast jag förmodligen har försökt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men inte jag. Vilket gräl? Tror aldrig att jag kommit ihop mig med Neosus och Slejnard fast jag förmodligen har försökt.

You wait and see 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjenare tjenare!

Verkar som att det inte händer lika mycket på forumet som förr?

Nä. Vi är inte så många nu. Här i Längstah handlar det om att ungdomarna vuxit upp och loggat ut. Kul att du tittar in. Häng gärna kvar.

Vesuvius/Ex SadamJR

Redigerat av Vesuvius
Link to comment
Dela på andra sajter

Men inte jag. Vilket gräl? Tror aldrig att jag kommit ihop mig med Neosus och Slejnard fast jag förmodligen har försökt.

Njah alltså Grahn och jag har ju aldrig grälat. Det var mest ett dåligt försök till någon slags religiöst skämt. Han är gud, jag ängeln som blev förkastad från himlen (för några tusen år sedan) och blev en demon, som i målningen där. Om man nu ska tro så att säga... ☺️

Ärligt talat, Micke är nog den ende som jag ens varit i närhet att gräla med och även där blev han mest förbannad på förutfattade politiska åsikter/meningar om mig. Fast jag kan ändå inte skaka av mig känslan av att ha blod på händerna 🙁

You wait and see 🙂

😆 Det är aldrig försent för en konflikt menar du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ärligt talat, Micke är nog den ende som jag ens varit i närhet att gräla med och även där blev han mest förbannad på förutfattade politiska åsikter/meningar om mig. Fast jag kan ändå inte skaka av mig känslan av att ha blod på händerna 🙁

Trodde jag hade nåt slags minne av nåt PM från nån som undrade om jag var förbannad, men jag kanske minns fel?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...