slejnard Postat 25 augusti 2017 Postat 25 augusti 2017 😆 Regnar fortfarande men fisket går bra! Tre regnbågar å en öring!
CHAE Postat 25 augusti 2017 Trådstartare Postat 25 augusti 2017 (redigerat) Tidigare i dag: Fredagsfika med familjen = akffe, svartvinbärs-saft, färska kamelbular samt en jävla portion humor 🥰 Senare: fredagsmiddag (pappa CHAE style) med fläskpannkakha och lingonsülth! Är f ö inte helt och hållet omöjligt att det blir en yttepytteliten knapp Tullamore Dew eller Clontarf i kväll 🙂 Redigerat 25 augusti 2017 av CHAE
Dark Of Light Postat 25 augusti 2017 Postat 25 augusti 2017 (redigerat) Va? 😑 Jag kan inte skriva högre än sådär... Du har varit borta i flera inlägg. Klart vi oroat oss Vi har letat överallt. Nere hos mig här i värmen var ju lönlöst att leta efter vårt lilla gräl för några tusen år sedan. Ja du kommer ihåg: Nåja, nu är du tillbaka, bra för balansens skull. Ett tag trodde vi du hade kört bussen i diket. 😑 Kpd? Redigerat 25 augusti 2017 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 25 augusti 2017 Postat 25 augusti 2017 Tidigare i dag: Fredagsfika med familjen = akffe, svartvinbärs-saft, färska kamelbular samt en jävla portion humor 🥰 Senare: fredagsmiddag (pappa CHAE style) med fläskpannkakha och lingonsülth! Är f ö inte helt och hållet omöjligt att det blir en yttepytteliten knapp Tullamore Dew eller Clontarf i kväll 🙂 Tullamore e gott! 🙂 Kräft lunchat hos mor. Kan bli en och annan konjagare senare men det blir ni säkert varse om genom mina kärleksfulla inlägg. Apropå det, granntjejen går kommer ner strax 🥰
Neosus Postat 25 augusti 2017 Postat 25 augusti 2017 Men jag undrar varför mitt Cakewalk fuckar upp sig just nu??? 😠
Vesuvius Postat 25 augusti 2017 Postat 25 augusti 2017 😆 Regnar fortfarande men fisket går bra! Tre regnbågar å en öring! Sambon?
Vesuvius Postat 25 augusti 2017 Postat 25 augusti 2017 Nere hos mig här i värmen var ju lönlöst att leta efter vårt lilla gräl för några tusen år sedan. Ja du kommer ihåg: Men inte jag. Vilket gräl? Tror aldrig att jag kommit ihop mig med Neosus och Slejnard fast jag förmodligen har försökt.
CHAE Postat 25 augusti 2017 Trådstartare Postat 25 augusti 2017 Men inte jag. Vilket gräl? Tror aldrig att jag kommit ihop mig med Neosus och Slejnard fast jag förmodligen har försökt. You wait and see 🙂
Vesuvius Postat 25 augusti 2017 Postat 25 augusti 2017 You wait and see 🙂 Mmm. apropå ingenting, hur går det med musiken?
laxlaxlax Postat 25 augusti 2017 Postat 25 augusti 2017 Tjenare tjenare! Verkar som att det inte händer lika mycket på forumet som förr?
Vesuvius Postat 25 augusti 2017 Postat 25 augusti 2017 (redigerat) Tjenare tjenare! Verkar som att det inte händer lika mycket på forumet som förr? Nä. Vi är inte så många nu. Här i Längstah handlar det om att ungdomarna vuxit upp och loggat ut. Kul att du tittar in. Häng gärna kvar. Vesuvius/Ex SadamJR Redigerat 25 augusti 2017 av Vesuvius
Dark Of Light Postat 25 augusti 2017 Postat 25 augusti 2017 Men inte jag. Vilket gräl? Tror aldrig att jag kommit ihop mig med Neosus och Slejnard fast jag förmodligen har försökt. Njah alltså Grahn och jag har ju aldrig grälat. Det var mest ett dåligt försök till någon slags religiöst skämt. Han är gud, jag ängeln som blev förkastad från himlen (för några tusen år sedan) och blev en demon, som i målningen där. Om man nu ska tro så att säga... ☺️ Ärligt talat, Micke är nog den ende som jag ens varit i närhet att gräla med och även där blev han mest förbannad på förutfattade politiska åsikter/meningar om mig. Fast jag kan ändå inte skaka av mig känslan av att ha blod på händerna 🙁 You wait and see 🙂 😆 Det är aldrig försent för en konflikt menar du?
Dark Of Light Postat 25 augusti 2017 Postat 25 augusti 2017 Vesuvius/Ex SadamJR Precis som om det skulle behövas klargöras ☺️ risky business....
Vesuvius Postat 25 augusti 2017 Postat 25 augusti 2017 Ärligt talat, Micke är nog den ende som jag ens varit i närhet att gräla med och även där blev han mest förbannad på förutfattade politiska åsikter/meningar om mig. Fast jag kan ändå inte skaka av mig känslan av att ha blod på händerna 🙁 Trodde jag hade nåt slags minne av nåt PM från nån som undrade om jag var förbannad, men jag kanske minns fel?
Vesuvius Postat 25 augusti 2017 Postat 25 augusti 2017 Precis som om det skulle behövas klargöras ☺️ risky business.... Han har ju inte varit här på flera år. Ge honom en chans.
Dark Of Light Postat 25 augusti 2017 Postat 25 augusti 2017 Sånska Mord på SVT Play/Öppet Arkiv är riktigt bar... bra. 🙂
Pico Postat 25 augusti 2017 Postat 25 augusti 2017 Tjenare tjenare! Verkar som att det inte händer lika mycket på forumet som förr? omg! 😄
Dark Of Light Postat 25 augusti 2017 Postat 25 augusti 2017 Det var mer förr förr än nu. Numera bli det ju mest nu, förr eller senare.
Vesuvius Postat 25 augusti 2017 Postat 25 augusti 2017 Många nya serier nu. Stan Lee's Lucky Man börjar på SVT i kväll.
Neosus Postat 25 augusti 2017 Postat 25 augusti 2017 Kom igen koooooom igen.. Eller ja alltså kom igen.. eller nä 😳 😊
Recommended Posts