Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

😏 Händer ju inte mycket där... Då var ju det här roligare..

Hahaha! Hadouken, hadouken to your face!  😆  😆

Postat

Hej Krappar 🥰

Well, det vanliga. Identitetskriserna avlöser varandra, flickvän som gjort slut och friendzonat igen. 

Men bortsett från det så mår jag faktiskt bra  ☺️ Indien va en häftig upplevelse. Så mycket intryck, fina människor, underbar mat, spännande gamla tempel, apor, sovit under bar himmel, åkt mycket Tuctuc, nattbussar, rökt på lite, klarat mig från magsjuka, badat, klättrat, bevittnat mycket fattigdom, fått perspektiv. 🙂 Lite visare och klokare förhoppningsvis. Så nu har jag stillat reshungern och rett ut tankarna. 

🥰  🥰

Postat

Här går man all in och skriver 4-5 inlägg osså finns inte en käft här... Fuck my life... my life... my life... m life.. m..fe.. f

Det där var ett eko i text dårå, om oklart. El fucking boredo! 😄

Postat

Hahah, snackar med Pazo i messenger och där var det mer action än i längsta trots att han är mitt i ett fucking jävla gig!  😆

Postat

Nu film - kvinnan i guld

Helen Mirren är ju kanske inte totalt talanglös ( 🙂 ) men Ryan Reynolds är ingen personlig favorit.

Postat

Hahah, snackar med Pazo i messenger och där var det mer action än i längsta trots att han är mitt i ett fucking jävla gig!  😆

Men där måste du väl va ditt rätta jag?

Postat

Uff vad jag har dansat.

Fast det suger när de spelar fel låt tio ggr i rad. Vad är det för fel på DJ's? Varför kan de inte bara ta hänsyn till MIG?

😐

Var goda stör ej. Nu ska jag skriva.

Postat

Så är det med längsta. Försöker man provocera fram en reaktion så får man en helt annan. 

Längstahianer rör sig på många plan 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.