Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

kul. köpte in-ears, philips fidelio s2 för halva priset på en kampanj elgiganten hade. nu skickas dem till mig en vecka tidigare än vad som framgick på deras hemsida.

Postat

Morn. Skulle vilja ha trådlösa hörlurar.

men dem måste laddas hela tiden?!

Postat (redigerat)

hufvudlösa höron

Redigerat av ewroL
Postat

Lågtalare... kan d va nåt?

Snart blir d badtunna men först korv å bröd å litd hångel med en nyfunnen donna. Frågan är... ska jag skärpa mig och i så fall hur ser det ut med bälte i badtunnan? 😳

Postat

Nu har dom släppt min gamle bekant som begick det där knivdådet i våras. Åklagaren överklagade för han ville ha längre straff, men konsekvensen blev tydligen att han fick lägre straff, så han blev frisläppt efter rättegången.

Han ringde ett timslångt samtal här, lite lagom på lyser, och uppdaterade mig om läget.

drloop (oregistrerad)
Postat

Igår var det party! Teddybears rockade fett! Sedan eftersläckning på finaste vis. Idag blev det behov av pizza och coca cola, sov till klockan 14... yeah!

Postat

Nu har dom släppt min gamle bekant som begick det där knivdådet i våras. Åklagaren överklagade för han ville ha längre straff, men konsekvensen blev tydligen att han fick lägre straff, så han blev frisläppt efter rättegången.

Han ringde ett timslångt samtal här, lite lagom på lyser, och uppdaterade mig om läget.

Vilket knivdåd?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.