Dark Of Light Postat 17 augusti 2017 Postat 17 augusti 2017 😑 Han heter Pico och ska föras till männskobyn nu med det samma. Ytterligare en PT från Er pålitliga PT leverantör.
Vesuvius Postat 17 augusti 2017 Postat 17 augusti 2017 😑 Han heter Pico och ska föras till männskobyn nu med det samma. Ytterligare en PT från Er pålitliga PT leverantör. Han är bra Pico. Skär som ett tuggat bugg, Snart blir det Opinion live om varför man inte ska visa ut män till Afghanistan som sa att dom var barn och egentligen kom från Iran, men inte sa det heller.
Vesuvius Postat 17 augusti 2017 Postat 17 augusti 2017 Det lär inte hända i Sverige och är väl inte heller önskvärt.
Vesuvius Postat 17 augusti 2017 Postat 17 augusti 2017 Dokumentär om Oasis på SVT. Mitt definitiva hatband. Fick mig att sluta lyssna på musik i 15 år.
slejnard Postat 17 augusti 2017 Postat 17 augusti 2017 Ok. Nå nytt med xfiles i trean! Minns att det var rätt bra förr!
slejnard Postat 17 augusti 2017 Postat 17 augusti 2017 Började streama penny dreadful, skräckserie igår. Rätt läskig men lovande.
CHAE Postat 17 augusti 2017 Trådstartare Postat 17 augusti 2017 Vilket jävla 10k-inlägg det där var dårå! 😄 😑 Han heter Pico och ska föras till männskobyn nu med det samma. [...] 😆 Dokumentär om Oasis på SVT. Mitt definitiva hatband. Fick mig att sluta lyssna på musik i 15 år. Snart dags för återfall?
Vesuvius Postat 17 augusti 2017 Postat 17 augusti 2017 Snart dags för återfall? Nää du. Dom var så jävla överskattade Beatlesepigoner.
CHAE Postat 17 augusti 2017 Trådstartare Postat 17 augusti 2017 Nää du. Dom var så jävla överskattade Beatlesepigoner. 😄 * * * @DoL Kolla här då Visst verkar MPX:en en trevlig sub men även om jag är SIG fanboy så skulle jag hellre lägga mina slantar på en MP5:a eller ännu bättre en MP5SD6A3:a (bara för att den ser djävulskt ondsint ut 😄 ) Selling point:en med MPX:en verkar ligga mest på att den ska vara lika modulär som en AR15. Jag håller inte med om detta till 100%; byt ut uppern på en MP5:a (valfri variant) och det finns määäängder med tacticoola add-ons även till MP5:or 🙂 Frontgrepp, sidorails, olika stockar och siktesbaser m m. MPX:en ska vara lättare och det skulle nog kunna vara en con för att köpa en HK MP5:a. Vad tror du?
Dark Of Light Postat 18 augusti 2017 Postat 18 augusti 2017 😄 * * * @DoL Kolla här då Visst verkar MPX:en en trevlig sub men även om jag är SIG fanboy så skulle jag hellre lägga mina slantar på en MP5:a eller ännu bättre en MP5SD6A3:a (bara för att den ser djävulskt ondsint ut 😄 ) Selling point:en med MPX:en verkar ligga mest på att den ska vara lika modulär som en AR15. Jag håller inte med om detta till 100%; byt ut uppern på en MP5:a (valfri variant) och det finns määäängder med tacticoola add-ons även till MP5:or 🙂 Frontgrepp, sidorails, olika stockar och siktesbaser m m. MPX:en ska vara lättare och det skulle nog kunna vara en con för att köpa en HK MP5:a. Vad tror du? Är inte helt inläst eller kunnig på den här men det lilla jag kan tyder på att jag tycker som du 🙂
Dark Of Light Postat 18 augusti 2017 Postat 18 augusti 2017 Yepp'r 😎 Nu sprack det upp 😊 Alltså ska du hålla på med sånt här får du lära dig att se upp och ta det lite lugnare!
Vesuvius Postat 18 augusti 2017 Postat 18 augusti 2017 Alltså ska du hålla på med sånt här får du lära dig att se upp och ta det lite lugnare! Har du inte åkt än?
Dark Of Light Postat 18 augusti 2017 Postat 18 augusti 2017 😮 HERRENEO! JAG HAR GLÖMT ATT SÄGA MORN & KPD!?!? Morn & kpd 😑
Dark Of Light Postat 18 augusti 2017 Postat 18 augusti 2017 Har du inte åkt än?Håller din dator än? 😳 《-- smilfink
Vesuvius Postat 18 augusti 2017 Postat 18 augusti 2017 Håller din dator än? 😳 《-- smilfink Jo. Skulle du inte till Göteborg?
Recommended Posts