Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

😑 Han heter Pico och ska föras till männskobyn nu med det samma.

Ytterligare en PT från Er pålitliga PT leverantör.

Han är bra Pico. Skär som ett tuggat bugg,

Snart blir det Opinion live om varför man inte ska visa ut män till Afghanistan som sa att dom var barn och egentligen kom från Iran, men inte sa det heller.

Postat

Vilket jävla 10k-inlägg det där var dårå! 😄

56179025.jpg

😑 Han heter Pico och ska föras till männskobyn nu med det samma.

[...]

😆

Dokumentär om Oasis på SVT. Mitt definitiva hatband. Fick mig att sluta lyssna på musik i 15 år.

Snart dags för återfall?

Postat

Nää du. Dom var så jävla överskattade

Beatlesepigoner.

😄

* * *

@DoL

Kolla här då

1368429271.jpg

2.5664-heckler-e-koch-mp5-2.5785web.jpg

a40ad6e9b950172eab65e3ef31958ff9--mp-man

Visst verkar MPX:en en trevlig sub men även om jag är SIG fanboy så skulle jag hellre lägga mina slantar på en MP5:a eller ännu bättre en MP5SD6A3:a (bara för att den ser djävulskt ondsint ut 😄 )

Selling point:en med MPX:en verkar ligga mest på att den ska vara lika modulär som en AR15. Jag håller inte med om detta till 100%; byt ut uppern på en MP5:a (valfri variant) och det finns määäängder med tacticoola add-ons även till MP5:or 🙂 Frontgrepp, sidorails, olika stockar och siktesbaser m m.

MPX:en ska vara lättare och det skulle nog kunna vara en con för att köpa en HK MP5:a.

Vad tror du?

Postat

😄

* * *

@DoL

Kolla här då

1368429271.jpg

2.5664-heckler-e-koch-mp5-2.5785web.jpg

a40ad6e9b950172eab65e3ef31958ff9--mp-man

Visst verkar MPX:en en trevlig sub men även om jag är SIG fanboy så skulle jag hellre lägga mina slantar på en MP5:a eller ännu bättre en MP5SD6A3:a (bara för att den ser djävulskt ondsint ut 😄 )

Selling point:en med MPX:en verkar ligga mest på att den ska vara lika modulär som en AR15. Jag håller inte med om detta till 100%; byt ut uppern på en MP5:a (valfri variant) och det finns määäängder med tacticoola add-ons även till MP5:or 🙂 Frontgrepp, sidorails, olika stockar och siktesbaser m m.

MPX:en ska vara lättare och det skulle nog kunna vara en con för att köpa en HK MP5:a.

Vad tror du?

Är inte helt inläst eller kunnig på den här men det lilla jag kan tyder på att jag tycker som du 🙂
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.