Vesuvius Postat 16 augusti 2017 Postat 16 augusti 2017 Tre års gnäll på Willys har lett till att dom nu låter ingången mot torget stå öppen även kvällar och helger, så jag slipper gå runt hela bygget. Vem säger att det inte lönar sig? Så småningom.
Vesuvius Postat 16 augusti 2017 Postat 16 augusti 2017 Längtar tillbaka till en del av mina gamla nick, men försöker jag ändra så lär Yllet slänga ut mig.
Vesuvius Postat 16 augusti 2017 Postat 16 augusti 2017 På fredag bär det iväg till Göttelaborrg för festande, bada i badtunnande och allmänt skoj. Då får man hoppas på en sån där festrapport igen. Gärna med foton den här gången. Det är så nära ett partaj man kommer numera.
CHAE Postat 16 augusti 2017 Trådstartare Postat 16 augusti 2017 Då får man hoppas på en sån där festrapport igen. Gärna med foton den här gången. Det är så nära ett partaj man kommer numera. Vaddå'rå? I Längstah är det alltid partaj ☺️ ☺️ Gnatt. Skål! ☺️
Vesuvius Postat 16 augusti 2017 Postat 16 augusti 2017 Vaddå'rå? I Längstah är det alltid partaj ☺️ Jo. Det stämmer ju på sätt och vis. Synd att vi inte är lite flera.
Dark Of Light Postat 17 augusti 2017 Postat 17 augusti 2017 Grymt... Tänk er 3 Vesuvius här inne som får utbrott på varandra med jämna mellanrum. 😮 Morn & kpd.
Dark Of Light Postat 17 augusti 2017 Postat 17 augusti 2017 ... eller lika många Slej som fiskar upp alla fiskar och skapar fiskkris! 😮
Vesuvius Postat 17 augusti 2017 Postat 17 augusti 2017 Grymt... Tänk er 3 Vesuvius här inne som får utbrott på varandra med jämna mellanrum. 😮 Morn & kpd. Jag får inga utbrott om datorn funkar. Blir varmt idag.
Neosus Postat 17 augusti 2017 Postat 17 augusti 2017 Längtar tillbaka till en del av mina gamla nick, men försöker jag ändra så lär Yllet slänga ut mig. Eller så frågar du honom om han helt enkelt kan byta nick på din nuvarande. Det ska gå! 😑 Men jag tycker det är bra som det är nu... såatte.. 😑
Vesuvius Postat 17 augusti 2017 Postat 17 augusti 2017 Eller så frågar du honom om han helt enkelt kan byta nick på din nuvarande. Det ska gå! 😑 Men jag tycker det är bra som det är nu... såatte.. 😑 Jo. Men jag skrev till honom och talade om vem jag var, SJR osv, och sedan slängde han ut mig så att jag fick fejka in mig igen. Det gör jag inte om.
Vesuvius Postat 17 augusti 2017 Postat 17 augusti 2017 Man får väl hålla sig till Ves, och här vet ni ju jag man är, men det känns lite bedrägligt ibland, om man hamnar i en diskussion med Die Hard t ex. Lustigt när det bara är ett nick.
Recommended Posts