Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Tre års gnäll på Willys har lett till att dom nu låter ingången mot torget stå öppen även kvällar och helger, så jag slipper gå runt hela bygget.

Vem säger att det inte lönar sig?

Så småningom.

Postat

På fredag bär det iväg till Göttelaborrg för festande, bada i badtunnande och allmänt skoj.

Då får man hoppas på en sån där festrapport igen. Gärna med foton den här gången. Det är så nära ett partaj man kommer numera.

Postat

Då får man hoppas på en sån där festrapport igen. Gärna med foton den här gången. Det är så nära ett partaj man kommer numera.

Vaddå'rå? I Längstah är det alltid partaj ☺️

☺️ Gnatt.

Skål! ☺️

Postat

Grymt... Tänk er 3 Vesuvius här inne som får utbrott på varandra med jämna mellanrum. 😮

Morn & kpd.

Jag får inga utbrott om datorn funkar.

Blir varmt idag.

Postat

Längtar tillbaka till en del av mina gamla nick, men försöker jag ändra så lär Yllet slänga ut mig.

Eller så frågar du honom om han helt enkelt kan byta nick på din nuvarande.

Det ska gå!

😑

Men jag tycker det är bra som det är nu... såatte.. 

😑

Postat

Eller så frågar du honom om han helt enkelt kan byta nick på din nuvarande.

Det ska gå!

😑

Men jag tycker det är bra som det är nu... såatte.. 

😑

Jo. Men jag skrev till honom och talade om vem jag var, SJR osv, och sedan slängde han ut mig så att jag fick fejka in mig igen.

Det gör jag inte om.

Postat

Man får väl hålla sig till Ves, och här vet ni ju jag man är, men det känns lite bedrägligt ibland, om man hamnar i en diskussion med Die Hard t ex.

Lustigt när det bara är ett nick.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.