Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nåt med datorer?

Ja jag har velat gå datautbildningar men har aldrig kommit in någonstans så det blev buss nu då. Och sedan blir det mätningsteknikerutbildning i 2 år. Det sägs vara goda chanser till jobb som mätningstekniker. Ganska bra lön tror jag det är oxå. 

pt

Annons
Postat

Grüm pätä, Grahn! 😄 

Lycka till med kortet 🥰

Postat

Ja jag har velat gå datautbildningar men har aldrig kommit in någonstans så det blev buss nu då. Och sedan blir det mätningsteknikerutbildning i 2 år. Det sägs vara goda chanser till jobb som mätningstekniker. Ganska bra lön tror jag det är oxå. 

pt

Är det på distans? 

Postat

Grüm pätä, Grahn! 😄

Lycka till med kortet 🥰

Tackar!

Är det på distans? 

Nä det är en vanlig yrkeshögskola. Ligger i grannkommunen så det är inte så farligt långt att pendla ca 4.5 mil dit. 

Postat

Nä det är en vanlig yrkeshögskola. Ligger i grannkommunen så det är inte så farligt långt att pendla ca 4.5 mil dit. 

Ett norrländskt stenkast.

Postat

Tackar!

Ganska kul att du får ta bussen dit då 😄

Postat

Varsågod

copper.jpg?itok=Y6-6-WMZ

😑

Det där var en sådan där kopparfyndighet.

Kallade en snubbes förvridna skulpturer av järnskrot för hjärnspöken en gång. Han blev skitförbannad.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.