Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Slej: fuck your PT!!! 😠

Fan, nu får säkert DoL idéer igen

Postat (redigerat)

Morn &kpd.

Slej jag ress... resnz... rcese... ressessär... rens... ... ...  😐

Jag skrev vad jag tyckte om låtfan i din tråd.

Fan vad det ska vara svårt ibland ☺️

Man undrar hur du var när du var yngre.

Ung? 😳

På 40-talet låg man inte med varandra 😑

Eller jo... Länder låg ju i krig med varandra men...eller...nää.."it's complicated" 🤪

Nu blandar du ihop mig med Vesuvius, han är myyyyyycket äldre än vad jag är. Han har säkert nuppat. Han har själv berättat att han låg i lumpen. 😑

Vesuvius förresten... låter inte det som en litauisk flickmördare?

Den här danske ubåtstjommen verkar ju vara one of a kind... Om det nu är så att han har något att göra med den försvunna svenska journalisten så har han ju tagit begreppet "att gå ner på någon" till en helt ny nivå 😮

Ja det är ett intressant fall vi måste gå till botten med. Man vet ju aldrig vad som dyker upp?

Fan, nu får säkert DoL idéer igen

😳 Jag har ingen PT... Borde skaffa en då jag känt mig en smula ur form på sistone...

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Ung? 😳

Ja det är ett intressant fall vi måste gå till botten med. Man vet ju aldrig vad som dyker upp?

Jag menar naturligtvis ditt förhållande med damer. Om du är så på hugget nu i den övre medelåldern så var du förmodligen Skövdes svar på Gene Simmons ellernån sån i yngre dar, eller?

Flickmördare, va fan!

Postat
[...]

VART FAEN LIGGER GAMLA ZEELAND? 😠

I Nederländerna givetvis 😠

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.