slejnard Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 Okej 😄 tack för svar! 🙂 Jo imorn blir det akffesörpling! PT 😑
CHAE Postat 11 augusti 2017 Trådstartare Postat 11 augusti 2017 Slej: fuck your PT!!! 😠 Slej: fuck your PT!!! 😠 Fan, nu får säkert DoL idéer igen
slejnard Postat 12 augusti 2017 Postat 12 augusti 2017 Kunde inte sova så jag skrev, spelade in en ny låt. Blev rätt nöjd! Nejderna- Om det vackra Norrbotten!
Dark Of Light Postat 12 augusti 2017 Postat 12 augusti 2017 (redigerat) Morn &kpd. Slej jag ress... resnz... rcese... ressessär... rens... ... ... 😐 Jag skrev vad jag tyckte om låtfan i din tråd. Fan vad det ska vara svårt ibland ☺️ Man undrar hur du var när du var yngre. Ung? 😳 På 40-talet låg man inte med varandra 😑 Eller jo... Länder låg ju i krig med varandra men...eller...nää.."it's complicated" 🤪 Nu blandar du ihop mig med Vesuvius, han är myyyyyycket äldre än vad jag är. Han har säkert nuppat. Han har själv berättat att han låg i lumpen. 😑 Vesuvius förresten... låter inte det som en litauisk flickmördare? Den här danske ubåtstjommen verkar ju vara one of a kind... Om det nu är så att han har något att göra med den försvunna svenska journalisten så har han ju tagit begreppet "att gå ner på någon" till en helt ny nivå 😮 Ja det är ett intressant fall vi måste gå till botten med. Man vet ju aldrig vad som dyker upp? Slej: fuck your PT!!! 😠 Fan, nu får säkert DoL idéer igen 😳 Jag har ingen PT... Borde skaffa en då jag känt mig en smula ur form på sistone... Redigerat 12 augusti 2017 av Dark Of Light
Vesuvius Postat 12 augusti 2017 Postat 12 augusti 2017 Ung? 😳 Ja det är ett intressant fall vi måste gå till botten med. Man vet ju aldrig vad som dyker upp? Jag menar naturligtvis ditt förhållande med damer. Om du är så på hugget nu i den övre medelåldern så var du förmodligen Skövdes svar på Gene Simmons ellernån sån i yngre dar, eller? Flickmördare, va fan!
Dark Of Light Postat 12 augusti 2017 Postat 12 augusti 2017 (redigerat) Har det varit... Redigerat 12 augusti 2017 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 12 augusti 2017 Postat 12 augusti 2017 Favorit i repris.. 😑 Jåh, bra skit! Lasse Urk har inte utvecklas något vidare som trumslagare. Så kantigt och stelt, "trots alla år i gruvan".
Dark Of Light Postat 12 augusti 2017 Postat 12 augusti 2017 Wålåwåh hyy hyttih meet överslaagsväcksellååtah å raag till hooswanggggennn. 😳 F´låt.
Neosus Postat 12 augusti 2017 Postat 12 augusti 2017 😳 Jag säger bara en sak: FYFAN Vagott med panpizza! 😠 🥰
Dark Of Light Postat 12 augusti 2017 Postat 12 augusti 2017 Vagoth men... VART FAEN LIGGER GAMLA ZEELAND? 😠
CHAE Postat 12 augusti 2017 Trådstartare Postat 12 augusti 2017 [...] VART FAEN LIGGER GAMLA ZEELAND? 😠 I Nederländerna givetvis 😠
Recommended Posts