slejnard Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 Ska man tupplura är frågan?! Ser Beatles på ettan!
Dark Of Light Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 Apropå ettan, någon erbjuder en gratis prostituerad på forat! Vesuvio, släpp datamusen och ta tag i en riktig Trump style!!! 😛 Nu ska jag gå på date, tjong. (har jag tur kommer jag tillbaka med musarm).
Vesuvius Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 Apropå ettan, någon erbjuder en gratis prostituerad på forat! Vesuvio, släpp datamusen och ta tag i en riktig Trump style!!! 😛 Har du testat länken?
Vesuvius Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 😑 Vad hände med granntjejen då? 😮 Tror dom har nåt slags öppet förhållande.
Dark Of Light Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 Lycka till på "besiktningen"! ☺️ 😑 Tack Neo! 🙂 Det gick bra 😑 Vad hände med granntjejen då? 😮 Hon lever och frodas! Vi ses som vanligt av och till. Har du testat länken? Nej faen. man är ju inte riktigt född igår 😄 Tror dom har nåt slags öppet förhållande. Du är något på spåren Kommissarie Vesuvius. Det var det vidrigaste skit jag har hört. 😆
Vesuvius Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 Du är något på spåren Kommissarie Vesuvius. Du har sagt det själv. Så ska ni ses fler gånger?
slejnard Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 Lite hårdrock på kvällskvisten 😎 https://open.spotify.com/track/2WpN78uRmBuVIr0BbfgdhZ?si=I1jc5ook
Dark Of Light Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 (redigerat) Du har sagt det själv. Så ska ni ses fler gånger?Ja om du menar granntjejen, naturligtvis. Hon är hos sina päron men kommer hem imorn. Alltså det är inget uttalat mellan oss. Vi är ihop men ändå inte men ändå så... Vi båda är skilda sedan några år på var sitt håll från äktenskap som inte fungerade. Det blir väl så här när man tycker om varandra men inte riktigt vågar... Fritt förhållande? Ja det är nog så. 😐 Besiktningstjejen är trevlig och så men jag vet inte... Det värsta är att jag fick en Systembolags kassörskas mobil nr igår och sedan har jag ju tjejen som sålde Ray Ban glajjorna till mig i förrgår... Börjar bli rörigt... 😳 Redigerat 11 augusti 2017 av Dark Of Light
Vesuvius Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 Ja om du menar granntjejen, naturligtvis. Nej jag menar...eh.....bilprovningstjejen.
Dark Of Light Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 Nej jag menar...eh.....bilprovningstjejen. 😄 Jah. Vi får väl se. Hon är trevlig men det är något...
Dark Of Light Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 Mickes gamla "ragg"? 😄 Näh men man känner ju vibbarna. Jag fick ju iaf hennes nummer och ingen drama ☺️
Vesuvius Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 😄 Näh men man känner ju vibbarna. Jag fick ju iaf hennes nummer och ingen drama ☺️ Man undrar hur du var när du var yngre.
CHAE Postat 11 augusti 2017 Trådstartare Postat 11 augusti 2017 Är det någon typ av Mariah Carey-remix? 😳 Är ewroL med?!? 😮 Mvh Star struck Man undrar hur du var när du var yngre. På 40-talet låg man inte med varandra 😑 Eller jo... Länder låg ju i krig med varandra men...eller...nää.."it's complicated" 🤪
slejnard Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 Tja CHAE! 😄 En sak jag alltid undrat men inte vågat fråga: Kan du dansa? Och då menar jag chacha?! 😄😳
CHAE Postat 11 augusti 2017 Trådstartare Postat 11 augusti 2017 Den här danske ubåtstjommen verkar ju vara one of a kind... Om det nu är så att han har något att göra med den försvunna svenska journalisten så har han ju tagit begreppet "att gå ner på någon" till en helt ny nivå 😮 * * * Hmmm, längstah goes team speak vore ju något; Grahn och Slej surplar akffe, DoL berättar anekdoter både när man vill och när man ber honom att sluta upp med det, Vesuvius rage:ar över sin dator och jag admin:ar givetvis i bakgrunden och mute:ar folk när det behövs 🙂
CHAE Postat 11 augusti 2017 Trådstartare Postat 11 augusti 2017 Tja CHAE! 😄 En sak jag alltid undrat men inte vågat fråga: Kan du dansa? Och då menar jag chacha?! 😄😳 Nej, men jag kan svära i 68 sekunder utan att upprepa mig en enda gång 🙂 Tja Slej!
Recommended Posts