Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det finns ju smaksatta varianter också men de har jag alltid upplevt som något bögiga. Men det kanske kommer med territoriet s a s. Man stoppar ju snuset i munnen ändå. Å andra sidan, ur det perspektivet sett är inte piprökning så väldigt hetero heller.

Känns som jag glider ur ämnet här, back on track.

Kpd alltså.

drloop (oregistrerad)
Postat

Det finns ju smaksatta varianter också men de har jag alltid upplevt som något bögiga. Men det kanske kommer med territoriet s a s. Man stoppar ju snuset i munnen ändå. Å andra sidan, ur det perspektivet sett är inte piprökning så väldigt hetero heller.

Känns som jag glider ur ämnet här, back on track.

Kpd alltså.

Rapé?

Postat

Fredag nu alltså. Ämneslagsmöten. Svenska och engelska. I år ska jag ha nyanlända i grundskoleengelska. Plus engelska grund för dem som ej fått betyg i det på grundskolan.

Som man brukar säga, pedagogiska utmaningar...

Hur stora grupper ska du ha? Vet man om de är läskunniga öht? Vill du fortsätta jobba längre?

Vesuvius/Securitate

drloop (oregistrerad)
Postat

Vart tog solen vägen?

Postat

en gång råkade jag svälja en portion snus.... medans jag åt godis... fick ont i magen.

Postat

Får mig att tänka på Lilla Lovis, av nån anledning.

vem är det då? "lilla novis" är det enda som kommer upp vid en google-sökning.............

Postat

vem är det då? "lilla novis" är det enda som kommer upp vid en google-sökning.............

Jag spottar aldrig ut min snus innan jag äter snask.

Postat

en gång råkade jag svälja en portion snus.... medans jag åt godis... fick ont i magen.

Ja. Ge fan i godiset!

Sol ja... 30° styvt nu och det är ju bra med tanke på daten. Siktar på en underredesbehandling 😑

Postat (redigerat)

Det där stämmer väl inte? Hiphop kom väl inte igång direkt när en DJ började mixa plattor?

Ah. vad faen vet jag. Googles startsida upplyste mig om detta, precis som alla obskyra människors födelse eller dödsdagar. Var köper man sådana där kepsar med skärmen bakåt som de har hopphipparna? Hittar bara sådana med skärmen framåt..?

hiphop-rapper-2c-2013-polo-shirts-men-s-

Redigerat av Dark Of Light
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.