Dark Of Light Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 Portion, lukt eller lös? Skulle vara bra som mellannamn kan jag tänka.
Dark Of Light Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 Det finns ju smaksatta varianter också men de har jag alltid upplevt som något bögiga. Men det kanske kommer med territoriet s a s. Man stoppar ju snuset i munnen ändå. Å andra sidan, ur det perspektivet sett är inte piprökning så väldigt hetero heller. Känns som jag glider ur ämnet här, back on track. Kpd alltså.
drloop (oregistrerad) Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 Det finns ju smaksatta varianter också men de har jag alltid upplevt som något bögiga. Men det kanske kommer med territoriet s a s. Man stoppar ju snuset i munnen ändå. Å andra sidan, ur det perspektivet sett är inte piprökning så väldigt hetero heller. Känns som jag glider ur ämnet här, back on track. Kpd alltså. Rapé?
Dark Of Light Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 Swedish snuff, FaceRape! D vore något att stoppa under läppen. Schuu@ 🥰
slejnard Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 Morn å KPD! 😄 Lycka till med läreriet algo. 🙂 Snus är såååååååå gott!
Vesuvius Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 Fredag nu alltså. Ämneslagsmöten. Svenska och engelska. I år ska jag ha nyanlända i grundskoleengelska. Plus engelska grund för dem som ej fått betyg i det på grundskolan. Som man brukar säga, pedagogiska utmaningar... Hur stora grupper ska du ha? Vet man om de är läskunniga öht? Vill du fortsätta jobba längre? Vesuvius/Securitate
Vesuvius Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 44 år sedan hiphop grundades Det där stämmer väl inte? Hiphop kom väl inte igång direkt när en DJ började mixa plattor?
slejnard Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 Hade gärna bytt temp. Inte varit bortskämd med värme i år. Blir nog en snoa till Medelhavet i höst. Jåh! ☺️
Neosus Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 Solen är kvar där den alltid är... 😑 Såatte... 😑 Kpd... 😑
slejnard Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 Solen är kvar där den alltid är... 😑 Såatte... 😑 Kpd... 😑 KPD? Grym idé! 😄
Vesuvius Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 Vart tog solen vägen? Står rakt över Åtvidaberg.
Gäst Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 en gång råkade jag svälja en portion snus.... medans jag åt godis... fick ont i magen.
Vesuvius Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 en gång råkade jag svälja en portion snus.... medans jag åt godis... fick ont i magen. Får mig att tänka på Lilla Lovis, av nån anledning.
Gäst Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 Får mig att tänka på Lilla Lovis, av nån anledning. vem är det då? "lilla novis" är det enda som kommer upp vid en google-sökning.............
Vesuvius Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 vem är det då? "lilla novis" är det enda som kommer upp vid en google-sökning............. Jag spottar aldrig ut min snus innan jag äter snask.
Dark Of Light Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 en gång råkade jag svälja en portion snus.... medans jag åt godis... fick ont i magen.Ja. Ge fan i godiset! Sol ja... 30° styvt nu och det är ju bra med tanke på daten. Siktar på en underredesbehandling 😑
Dark Of Light Postat 11 augusti 2017 Postat 11 augusti 2017 (redigerat) Det där stämmer väl inte? Hiphop kom väl inte igång direkt när en DJ började mixa plattor? Ah. vad faen vet jag. Googles startsida upplyste mig om detta, precis som alla obskyra människors födelse eller dödsdagar. Var köper man sådana där kepsar med skärmen bakåt som de har hopphipparna? Hittar bara sådana med skärmen framåt..? Redigerat 11 augusti 2017 av Dark Of Light
Recommended Posts