Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Visste du också att Lana Del Rey rest över 200 000 mil i år för spelningar runt om i världen? Det är som att åka fram och tillbaka till Göteborg 2 000 gånger. Så om du velar över avståndet till Göteborg så borde du kanske tänka om en gång till.

Varifrån då?

Postat

Ptja, reagerar väl mest på att den som skrivit artikeln gissningsvis anser att det bara finns en plats i världen, förutom under just Way out west då även Göteborg existerar.

Det är som att åka fram och tillbaka till Göteborg 2000 gånger.
Från var då? Frågan är retorisk... 😛

Varifrån då?

Exakt!

Postat

Jaha. OK. Det var min fråga också.

Det framgick aldrig i artikeln någonstans, inte heller vem som stod bakom den. Men då det är ~50mil enkelväg Sthlm-Götet så drar jag mina bittra slutsatser.

Postat

Det framgick aldrig i artikeln någonstans, inte heller vem som stod bakom den. Men då det är ~50mil enkelväg Sthlm-Götet så drar jag mina bittra slutsatser.

Du får gå in och kommentera.

Annars har jag varit med om i verkligheten hur Stockholmare tar för givet att alla ska va därifrån, men det kanske inte är så ovanligt?

Postat

Du får gå in och kommentera.

Annars har jag varit med om i verkligheten hur Stockholmare tar för givet att alla ska va därifrån, men det kanske inte är så ovanligt?

Jag tar denna artikel som ett bevis på just det. Fast det är klart, skribenten kan rent teoretisk befinna sig i Hamburgs-trakten (eller något norr om i alla fall) men hur jävla troligt är det på en skala?

Postat

Morn & kpd.

Bra eller dåligt, en igelkott är lättforcerad i jämförelse.

Aaaaaaand youré busted! 😮

Låter som botemedel mot Moskosel...

Alldeles rätt! Duplantis är ett ypperligt hjälpmedel mot just moskosel men även i en del fall mot höfeber, fattigmansgikt, struma och skolios (vilket i sin tur undvikes genom att endast röka ur raka pipor). Läkemedelsbolaget Feltzer upptäckte läkemedlet genom en slump då de vid tillfället forskade fram en ny fotsvamps medicin.

Kanske Vesuvius har mer detaljer kring denna drog som enl. uppgift också finns i kräm form. Detta har i sin tur gett upphov till beteendet att smörja in åderpåken innan akten i preventivt syfte. Medicinen fungerar inte riktigt så, samt är dödlig för igelkottar.

drloop (oregistrerad)
Postat

En åskknall. That´s it. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.