Bluddrik Postat 26 januari 2017 Postat 26 januari 2017 Ni ser ju vilka det är och hur lika dom är. Det enda jag vet om Adele är att hon är monstruöst överskattad.
D Vibe Postat 26 januari 2017 Postat 26 januari 2017 Så fint folk. Hur går det med plugget? Det går fint 🙂 Gamle mannen hänger med 20-25-åringarna rätt så bra 🙂
Memphis Postat 26 januari 2017 Postat 26 januari 2017 Har återigen varit dålig närvaro av mig här. Ska bättra mig.
CHAE Postat 26 januari 2017 Trådstartare Postat 26 januari 2017 Meeeeemphis!!!! 🥰 Tja mannen! Kul att se dig 🙂 Något nytt?
Bluddrik Postat 26 januari 2017 Postat 26 januari 2017 Har återigen varit dålig närvaro av mig här. Ska bättra mig. Det behövs. Det har varit lite dött. Är du tillbaka från Indialand?
Dark Of Light Postat 26 januari 2017 Postat 26 januari 2017 (redigerat) Så där vidare värst populär är han inte, Trumpen. Live bilder från republikanernas konferens och hans tal i Philadelphia. Redigerat 26 januari 2017 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 26 januari 2017 Postat 26 januari 2017 😏 Händer ju inte mycket där... Då var ju det här roligare..
Memphis Postat 26 januari 2017 Postat 26 januari 2017 (redigerat) Meeeeemphis!!!! 🥰 Tja mannen! Kul att se dig 🙂 Något nytt? Hej Krappar 🥰 Well, det vanliga. Identitetskriserna avlöser varandra, flickvän som gjort slut och friendzonat igen. Men bortsett från det så mår jag faktiskt bra ☺️ Indien va en häftig upplevelse. Så mycket intryck, fina människor, underbar mat, spännande gamla tempel, apor, sovit under bar himmel, åkt mycket Tuctuc, nattbussar, rökt på lite, klarat mig från magsjuka, badat, klättrat, bevittnat mycket fattigdom, fått perspektiv. 🙂 Lite visare och klokare förhoppningsvis. Så nu har jag stillat reshungern och rett ut tankarna. Redigerat 26 januari 2017 av Memphis
slejnard Postat 26 januari 2017 Postat 26 januari 2017 Tråkigt med tjejen men roligt med resa å äventyr! Mår bara fint. Haft musikcafé på SMÄKK idag som alla andra torsdagar 🙂
CHAE Postat 26 januari 2017 Trådstartare Postat 26 januari 2017 Hej Krappar 🥰 Well, det vanliga. Identitetskriserna avlöser varandra, flickvän som gjort slut och friendzonat igen. Men bortsett från det så mår jag faktiskt bra Indien va en häftig upplevelse. Så mycket intryck, fina människor, underbar mat, spännande gamla tempel, apor, sovit under bar himmel, åkt mycket Tuctuc, nattbussar, rökt på lite, klarat mig från magsjuka, badat, klättrat, bevittnat mycket fattigdom, fått perspektiv. Lite visare och klokare förhoppningsvis. Så nu har jag stillat reshungern och rett ut tankarna. Jag tog mig friheten att highlight:a det viktigaste, okej 🙂☺️ 😑 Nu får du fan i mig hålla dig hemma ett slag, krappjefel 😠 Trist med tjejen tho 🙁 Hur mår ni? 🥰 Jag mår bra; joppar på, hänger med familjen samt tar varenda tillfälle att göra bort min sambo. Gärna i större folksamlingar och i kassakön på Willys 😛😆 😎
Bluddrik Postat 27 januari 2017 Postat 27 januari 2017 Memphis dricker säkert inte kaffe nu när han har varit i Indien.
Naymari Postat 27 januari 2017 Postat 27 januari 2017 Har du några hits på gång? Njäe, har ett släpp som kommer idag. Inte mycket till världen dock. Musikbranschen är seeeeeg. Har så många låtar jag bara vill släppa 😆 Måste ju betala hyra!
Dark Of Light Postat 27 januari 2017 Postat 27 januari 2017 (redigerat) ☺️ Det verkar som om Björn har bytt ut sin Ranelid mot en Borg..? Eller är det en Zlatan? (Björn Ranelid till höger) Redigerat 27 januari 2017 av Dark Of Light
Recommended Posts