Dark Of Light Postat 7 augusti 2017 Postat 7 augusti 2017 Pressen spinner vidare om urinrörsskandalen, även en högertidning som Expressen. Tofsen har tydligen föreläst dagen efter "the deed" på en välgörenhets tillställning tillsammans med sin gamla parhäst och en flock högdjur. Det som ändå var roligast här var uttalandet från en av gästerna: "Han var fantastisk och väldigt underhållande – både han och Fredrik (Reinfeldt reds. anm.) var briljanta som föreläsare, säger Claes Kanold, pressansvarig för Gränslösa Möten". Gränslöst var ordet... ☺️ 1 PT p d 😑
Vesuvius Postat 7 augusti 2017 Postat 7 augusti 2017 Läser man utländsk press hade han tydligen velat ha en pittmätartävling.
Dark Of Light Postat 7 augusti 2017 Postat 7 augusti 2017 (redigerat) Ja, det står att läsa både här och där. Lite komiskt är det allt men det tycker nog inte han. ☺️ Bra och tänkvärt skrivet här i ämnet. Det är en stor pinsamhet för honom personligen, hur mycket som är rena sanningar eller påhitt får man väl aldrig veta. Sant är dock att sådant här inte bara drabbar honom utan likt ringar på vattnet söker sig utåt. Vi "vanliga dödliga" tycker ju givetvis att det är lite smaskigt när "sannings sägare" och "de som vet bättre" faller. Man glömmer ju att de också innerst inne är människor trots att de gör allt för att vara lite förmer. Det är ju just där som komiken föds... Man har ju Sahlin i färskt minne, när kommer åtalet mot henne förresten? Vad kom utredningen fram till i den lilla episoden? Känns som det bara försvann, som hon också för den delen. Redigerat 7 augusti 2017 av Dark Of Light
Neosus Postat 7 augusti 2017 Postat 7 augusti 2017 Det är som Gud! Han finns men syns inte... Nej just ja.. det är jag som är Gud! 😳
Dark Of Light Postat 7 augusti 2017 Postat 7 augusti 2017 (redigerat) Eller låta bli! Apropå det... ÄR DET INGEN AV DE HÄR JUNIORERNA SOM TÅL SPRIT LÄNGRE??? 😠 Redigerat 7 augusti 2017 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 7 augusti 2017 Postat 7 augusti 2017 Säg inte att jag håller på att bli förkyld! Inte att jag håller på att bli förkyld! 😳Djävlar... nu skrev jag det istället...
Dark Of Light Postat 7 augusti 2017 Postat 7 augusti 2017 Det är något visst med släggkasterskor. Apropå det... man undrar ju om de har speciella skor? Släggkastarskor liksom... 😳
Dark Of Light Postat 7 augusti 2017 Postat 7 augusti 2017 (redigerat) ... fast de bästa var väl ändå de östtyska kul och släggkasterskorna på 70-talet för er som har åldern inne. Snacka om knepig stämmning på OS arenan. När de klev in med illa dold skäggstubb och kroppen fullproppad med maskulina turbohormoner och anabola möjligheter. Lika kvinnliga som sensuella som en nyblästrad finsk grovsop conteiner. Ja djävlar... Redigerat 7 augusti 2017 av Dark Of Light
Vesuvius Postat 7 augusti 2017 Postat 7 augusti 2017 Då har jag formaterat om igen. Var och köpte en adapter till bildskärmssladden så att jag skulle kunna använda min andra dator men det funkade inte.
Vesuvius Postat 7 augusti 2017 Postat 7 augusti 2017 Säg inte att jag håller på att bli förkyld! Det är bara att bita ihop.
slejnard Postat 7 augusti 2017 Postat 7 augusti 2017 Bara tusenbröder idag å några mörtar å en liten gädda! Åker nog till nåt bättre fiske med husbilen nån dag. Inte så långt hemifrån men de ska visst ha bra fiskevatten kring Vuollerim!
Recommended Posts