Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag undrar vad fan det var som hände där egentligen. 

Minns inte vilken tidning detta nu var men det hela handlade om en fest för näringslivs toppar och en del gamla politiker samt deras familjer. Platsen var en ö i skärgården och tanken var att tofsen med flickvän skulle sova över där.

Han blev anvisad något gästhus en bit bort istället för huvudbyggnaden. Detta tillsammans med ett ohyggligt alkoholintag och vem vet vad mer gav upphov till en snefylla. Han skällde ut värden, började kalla de kvinnliga deltagarna för horor och luder, tog en del män i skrevet samt flashade sin egen åderpåle.

jobba-jobba-jobba-260x195.jpg

"Det är bättre att arbeta än att supa! Skatten höjs eftersom alkohol är skadligt och skapar sociala problem. Då bör man höja den så mycket som det går”. Ja, så hette det då så där pekpinneaktigt.

Det hela rimmar ju illa med tanke på vilken moraliskt och etiskt perfekt yta M målade upp om sin egen förträfflighet just med dylika uttalanden, inte minst gällande arbete. Pinsamt vid den där åldern och med tanke på positionerna han har och har haft.

Det sämsta är ändå ursäkten att han "jobbat extremt hårt det sista och det och alkoholen måste varit skälet". Det är lätt att skylla på spriten. Är man 49 som han ändå ska föreställa vara borde man varit med tillräckligt länge för att kunna förutse om det är läge nu med alkohol eller annat.

När en del invandrare gjorde dylika upptåg på festivaler lydde förklaringen: "vädret samt högre anmälningsbenägenhet". Det finns alltså inget personligt egenansvar längre?

Vilken klassresa han ändå gjort nu. Han har ju gått och blivit folklig. 😆

Ja, djävlar...

Helrörsskandalen? Helikopterskandalen?

VELTPD- vartenlitentupplurpådet ☺️

😛 Bra där! Efter några år kan vi kommunicera enbart med förkortningar. ☺️

Kpd!

+ 1 PT 😑

Redigerat av Dark Of Light
Annons
Postat

Han blev anvisad något gästhus en bit bort istället för huvudbyggnaden. Detta tillsammans med ett ohyggligt alkoholintag och vem vet vad mer gav upphov till en snefylla. Han skällde ut värden, började kalla de kvinnliga deltagarna för horor och luder, tog en del män i skrevet samt flashade sin egen åderpåle.

Men man undrar ändå hur en sån person kan balle ur så fullständigt.

Jag menar, inte ens jag.......

Postat

Men man undrar ändå hur en sån person kan balle ur så fullständigt.

Jag menar, inte ens jag.......

Jah, balle ur ja verkligen. 😛  Tja, han säger ju själv att han fick en "blackout pga hårt arbete som tagit ut sin rätt". Visst kan media bre på aningens men ingen rök utan eld. Varför skulle karln inte bara be om ursäkt för det inträffade om det nu inte hänt men även att det nu fått sådana här proportioner?

Kanske fick han inte vara kvar helt enkelt, förtroendet förbrukat?

Vart pizzasugen. Lite besvär när det tar en kvart att köra till byn men jag tog besväret så absolut värt!

Gôtt, har de ingen hemkörning... ja alltså inte sprit nu utan hemleverans av teh phittsahpaij?

Postat

Varför heter det friidrott för egentligen? Det är ju inte så att man kan välja?

-Jaha du DoL. Är du redo för 100m finalen?

-I helvete jag tänker ränna! Nu ska jag kasta varpa, hoppa säck och slänga bäcken, sedan går jag hem. Härråh.

Postat

Minns inte vilken tidning detta nu var men det hela handlade om en fest för näringslivs toppar och en del gamla politiker samt deras familjer. Platsen var en ö i skärgården och tanken var att tofsen med flickvän skulle sova över där.

jobba-jobba-jobba-260x195.jpg

"Det är bättre att arbeta än att supa! Skatten höjs eftersom alkohol är skadligt och skapar sociala problem. Då bör man höja den så mycket som det går”. Ja, så hette det då så där pekpinneaktigt.

Det hela rimmar ju illa med tanke på vilken moraliskt och etiskt perfekt yta M målade upp om sin egen förträfflighet just med dylika uttalanden, inte minst gällande arbete. Pinsamt vid den där åldern och med tanke på positionerna han har och har haft.

Det sämsta är ändå ursäkten att han "jobbat extremt hårt det sista och det och alkoholen måste varit skälet". Det är lätt att skylla på spriten. Är man 49 som han ändå ska föreställa vara borde man varit med tillräckligt länge för att kunna förutse om det är läge nu med alkohol eller annat.

När en del invandrare gjorde dylika upptåg på festivaler lydde förklaringen: "vädret samt högre anmälningsbenägenhet". Det finns alltså inget personligt egenansvar längre?

Vilken klassresa han ändå gjort nu. Han har ju gått och blivit folklig. 😆

Ja, djävlar...

Helrörsskandalen? Helikopterskandalen?

😛 Bra där! Efter några år kan vi kommunicera enbart med förkortningar. ☺️

Kpd!

+ 1 PT 😑

Tur att han inte inhandlat en Toblerone på fel kort.. då hade det tagit hus i helvete.

Postat

😑

Tur att han inte inhandlat en Toblerone på fel kort.. då hade det tagit hus i helvete.

Han kanske fick en Toblerone uppkörd i rö...............................  😱

*ehum*

😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.