Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2017 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons

Rökte förr. 2 paket röda Marlboro om dan. Gick sakta över till snus då Jag kom på att rökning inte kan vara bra. Snusade sedan i flera år tills jag plötsligt bara en dag slutade för jag kom på att det kan ju inte vara bra. Numera röker jag pipa lite när jag känner för det. Kpd.

Redigerat av Dark Of Light
Dela på andra sajter

Det måste lämnat spår själen då du kommer ihåg det såhär 144 år efteråt  😮

Det var en purpurfärgad påse. Det gick inte hem alls på marknaden.

slejnard,

vad för märke snusar du?

Snusar du själv som är en sån renlevnadsman?

Dela på andra sajter

Halloj!

Man kan inte mixa folk hur som helst. Och låta knivar och vapen avgöra konflikter.

Finns för många Farbror Barbro i detta land.

Dela på andra sajter

Halloj!

Man kan inte mixa folk hur som helst. Och låta knivar och vapen avgöra konflikter.

Finns för många Farbror Barbro i detta land.

Har du någon lösning på det här?
Dela på andra sajter

Har du någon lösning på det här?

5 års prövotid på medborgarskap. Utförs brott under den tiden, t ex:

Tvångsgifte, balkongflygningar, hedersrelaterade brott, våldtäkter, narkotikahandel, mord, cykla utan cykellampa, misshandel, arbetsvägra, hot, bejaka dragspel, skatte/ekonomiska brott, vapeninnehav, rattfylla, mordbrand, sexuella trakasserier, terrorbrott, medlemskap eller anknytningar/kontakter till terrororganisationer eller nätverk, te-drickning på allmän plats, vägran att underkasta sig svensk samt sexualundervisning, falsksång, ja då blir man efter, i domstol utmätt straff, utvisad forevööör?

Vafalls? Inte medborgare? Samma straff. Men vad faen vet jag? Kanske behöver vi bara fritidsgårdar. 😕

By the way. nassarna/rassarna som hålls med dylika brott och varför inte de andra också, borde få följa med de övriga utvisade och sedan få ta sig tillbaka själva. Man lämnar de helt enkelt nakna och utan pengar på flygplatsen, alt. mitt i närmsta Pridefestival. Å andra sidan är det ont om sådana i vissa länder. 😳 Man kanske kunde ge dem till en småfull Anders Borg? Vem vet vad som kan hända  :rolleyes: 

Lisa Ekdahl?

Då föredrar jag korv.

Dela på andra sajter

Friidrotts-VM börjar i kväll. Enda finalen är 10 000 meter herrar. Här är programmet, med TV-tider och svenska deltagare.

http://www.expressen.se/sport/friidrott/friidrotts-vm-2017-har-ar-allt-du-behover-veta/

Gôtt å tack! Man väntar lite på att Bolten ska låta åskan slå ner så gott det går också. ☺️

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.