CHAE Postat 4 augusti 2017 Trådstartare Dela Postat 4 augusti 2017 nån som snusar?Svar ja.😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Tja CHAE 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 (redigerat) Jag hittade en påse av det första portionssnuset som hette Smokeless när jag var fjorton eller nåt sånt. Det slutade inte väl. Redigerat 4 augusti 2017 av Vesuvius Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 (redigerat) Rökte förr. 2 paket röda Marlboro om dan. Gick sakta över till snus då Jag kom på att rökning inte kan vara bra. Snusade sedan i flera år tills jag plötsligt bara en dag slutade för jag kom på att det kan ju inte vara bra. Numera röker jag pipa lite när jag känner för det. Kpd. Redigerat 4 augusti 2017 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 slejnard, vad för märke snusar du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Jag hittade en påse av det första portionssnuset som hette Smokeless när jag var fjorton eller nåt sånt. Det slutade inte väl. Det måste lämnat spår själen då du kommer ihåg det såhär 144 år efteråt 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Det måste lämnat spår själen då du kommer ihåg det såhär 144 år efteråt 😮 Det var en purpurfärgad påse. Det gick inte hem alls på marknaden. slejnard, vad för märke snusar du? Snusar du själv som är en sån renlevnadsman? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Det var en purpurfärgad påse. Det gick inte hem alls på marknaden. Snusar du själv som är en sån renlevnadsman? Nu får jag sådana där inre bilder igen 😮 😆 :lol: 😆 AAAAAAAAAAAAhahahahahahahhahihaha... Även de felfria verkar fela ibland... ja djävlar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Men det är ju läge att sälja nu om du vill det. Jo jag ska det oxå! Det kommer en tjomme på söndag och tittar på den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Ösregn och första åskan i sommar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 slejnard, vad för märke snusar du? Jag snusar Hanssons original. Säljes i stora burkar a 400g så man får pytsa ut i askar själv. Billigt å gott! 239kr Tog en tupplur ☺️ Snart kalas hos syrran! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Va gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Tjena Algot. Världen ja. Så här går det till i Hörby. http://www.expressen.se/kvallsposten/slaget-om-stora-torget-i-horby-mellan-afghaner-och-albaner/ Halloj! Man kan inte mixa folk hur som helst. Och låta knivar och vapen avgöra konflikter. Finns för många Farbror Barbro i detta land. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Schuuu ☺️ Va gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Ah se där. Välkommen tillbaka 🙂 Tackar! Morning å tjena algo! Tar en KPD. Verkar bli varmt idag! Nice 😄 God Deg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Ösregn och första åskan i sommar. Grundvattnet börjar ta slut och finns numera i molnen. Bytt plats. Summan av vatten är dock konstant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 augusti 2017 Trådstartare Dela Postat 4 augusti 2017 Halloj! Man kan inte mixa folk hur som helst. Och låta knivar och vapen avgöra konflikter. Finns för många Farbror Barbro i detta land. Har du någon lösning på det här? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Har du någon lösning på det här? Ja, döpa om dom till farbro Börje! 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 augusti 2017 Trådstartare Dela Postat 4 augusti 2017 😮 Farbror Algo? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Schuuu ☺️ JAAAAAAAAAAAAA-AAAAAAAAAAAAAA-AAAAAAAA! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Grundvattnet börjar ta slut och finns numera i molnen. Bytt plats. Summan av vatten är dock konstant. Jag har väl bytt nick mm några ggr sen förra gången du var här, men jag är fortfarande samme kramgoe individ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Näe men ska man ta och värma på lite korv Va tycker ni va tycker du vad tycker jag vad tycker oss? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Va tycker ni va tycker du vad tycker jag vad tycker oss? 😕 Lisa Ekdahl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Har du någon lösning på det här? 5 års prövotid på medborgarskap. Utförs brott under den tiden, t ex: Tvångsgifte, balkongflygningar, hedersrelaterade brott, våldtäkter, narkotikahandel, mord, cykla utan cykellampa, misshandel, arbetsvägra, hot, bejaka dragspel, skatte/ekonomiska brott, vapeninnehav, rattfylla, mordbrand, sexuella trakasserier, terrorbrott, medlemskap eller anknytningar/kontakter till terrororganisationer eller nätverk, te-drickning på allmän plats, vägran att underkasta sig svensk samt sexualundervisning, falsksång, ja då blir man efter, i domstol utmätt straff, utvisad forevööör? Vafalls? Inte medborgare? Samma straff. Men vad faen vet jag? Kanske behöver vi bara fritidsgårdar. 😕 By the way. nassarna/rassarna som hålls med dylika brott och varför inte de andra också, borde få följa med de övriga utvisade och sedan få ta sig tillbaka själva. Man lämnar de helt enkelt nakna och utan pengar på flygplatsen, alt. mitt i närmsta Pridefestival. Å andra sidan är det ont om sådana i vissa länder. 😳 Man kanske kunde ge dem till en småfull Anders Borg? Vem vet vad som kan hända Lisa Ekdahl? Då föredrar jag korv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Jag har väl bytt nick mm några ggr sen förra gången du var här, men jag är fortfarande samme kramgoe individ. Jag tror att de flesta känner igen dig. Första bästa nykomling här inne är du. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Aah. Finkultur! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Friidrotts-VM börjar i kväll. Enda finalen är 10 000 meter herrar. Här är programmet, med TV-tider och svenska deltagare. http://www.expressen.se/sport/friidrott/friidrotts-vm-2017-har-ar-allt-du-behover-veta/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Friidrotts-VM börjar i kväll. Enda finalen är 10 000 meter herrar. Här är programmet, med TV-tider och svenska deltagare. http://www.expressen.se/sport/friidrott/friidrotts-vm-2017-har-ar-allt-du-behover-veta/ Gôtt å tack! Man väntar lite på att Bolten ska låta åskan slå ner så gott det går också. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Mo Farah på 10 000 meter i kväll är också intressant. Han ska försöka ta en dubbel till. Sen har vi tre svenska diskusherrar i kval, och tre damer i kval i stavhopp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts