Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2017 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons

Morrn morrn.

Tagi lite time out från längstah. Jobbet börjar igen nästa vecka.

Har gått in för farfarsrollen denna sommar. Semester en vecka på Österlen.

Frugan har fått jobb i Lund och slipper pendla till Helsingborg.

Annars roar jag mig med musikappar på mobilen på lediga stunder. Knappt suttit vid PC:n alls.

Mycke gofika hare blive. Bl a på Olof Victors på Österlen. Hollandia i Malmö. Knölstruman hjälper mig hålla vikten plus cykelturer.

Världen blir alltmer galen och det hela e väl på väg åt helvete men så länge det finns musik finns det hopp.

Snart e de kaffe.

Redigerat av Algotezza
Dela på andra sajter

Morrn morrn.

Tagi lite time out från längstah. Jobbet börjar igen nästa vecka.

Har gått in för farfarsrollen denna sommar. Semester en vecka på Österlen.

Frugan har fått jobb i Lund och slipper pendla till Helsingborg.

Annars roar jag mig med musikappar på mobilen på lediga stunder. Knappt suttit vid PC:n alls.

Mycke gofika hare blive. Bl a på Olof Victors på Österlen. Hollandia i Malmö. Knölstruman hjälper mig hålla vikten plus cykelturer.

Världen blir alltmer galen och det hela e väl på väg åt helvete men så länge det finns musik finns det hopp.

Snart e de kaffe.

Ah se där. Välkommen tillbaka 🙂

Dela på andra sajter

Ingen kan väl säga annat än att det är för djävligt.

För att nyansera det hela lite så kan det gå till så här också... Vi är helt enkelt inte förmögna att hantera vare sig det ena eller det andra. Det är liksom byxorna nere hela tiden oavsett vad som händer. Kpd.

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.