Vesuvius Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Morn. Kom upp här för nån timme sen och då stod det en mus på golvet och glodde på mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 (redigerat) Morrn morrn. Tagi lite time out från längstah. Jobbet börjar igen nästa vecka. Har gått in för farfarsrollen denna sommar. Semester en vecka på Österlen. Frugan har fått jobb i Lund och slipper pendla till Helsingborg. Annars roar jag mig med musikappar på mobilen på lediga stunder. Knappt suttit vid PC:n alls. Mycke gofika hare blive. Bl a på Olof Victors på Österlen. Hollandia i Malmö. Knölstruman hjälper mig hålla vikten plus cykelturer. Världen blir alltmer galen och det hela e väl på väg åt helvete men så länge det finns musik finns det hopp. Snart e de kaffe. Redigerat 4 augusti 2017 av Algotezza Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Tjena Algot. Världen ja. Så här går det till i Hörby. http://www.expressen.se/kvallsposten/slaget-om-stora-torget-i-horby-mellan-afghaner-och-albaner/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Morn. Kom upp här för nån timme sen och då stod det en mus på golvet och glodde på mig. Är det ens lönt att nämna att det där händer mig ofta? Morn & kpd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Morning! Kaffe! På det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Morrn morrn. Tagi lite time out från längstah. Jobbet börjar igen nästa vecka. Har gått in för farfarsrollen denna sommar. Semester en vecka på Österlen. Frugan har fått jobb i Lund och slipper pendla till Helsingborg. Annars roar jag mig med musikappar på mobilen på lediga stunder. Knappt suttit vid PC:n alls. Mycke gofika hare blive. Bl a på Olof Victors på Österlen. Hollandia i Malmö. Knölstruman hjälper mig hålla vikten plus cykelturer. Världen blir alltmer galen och det hela e väl på väg åt helvete men så länge det finns musik finns det hopp. Snart e de kaffe. Ah se där. Välkommen tillbaka 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Tjena Algot. Världen ja. Så här går det till i Hörby. http://www.expressen.se/kvallsposten/slaget-om-stora-torget-i-horby-mellan-afghaner-och-albaner/ Ingen kan väl säga annat än att det är för djävligt. För att nyansera det hela lite så kan det gå till så här också... Vi är helt enkelt inte förmögna att hantera vare sig det ena eller det andra. Det är liksom byxorna nere hela tiden oavsett vad som händer. Kpd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Så sjukt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 ...såatte.. kpd ☺️ 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 ...såatte.. kpd ☺️ 😑 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Morning å tjena algo! Tar en KPD. Verkar bli varmt idag! Nice 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Här ska det regna säger dom. Ska besikta in gammel V70:n får se hur många 2:or det blir. Kanske blir körförbud? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Hoppas inte! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Anders Borg vet verkligen hur man firar midsommar. Inga små grodor där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Ujdå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Ojoj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Anders Borg vet verkligen hur man firar midsommar. Inga små grodor där. Det var visst i senaste helgen det hände. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Här ska det regna säger dom. Ska besikta in gammel V70:n får se hur många 2:or det blir. Kanske blir körförbud? 😮 Bilfan gick igenom utan 2:or! 😳 Otroligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Här ska det regna säger dom. Ska besikta in gammel V70:n får se hur många 2:or det blir. Kanske blir körförbud? 😮En annan har ju kontakter 😑 Bilfan gick igenom utan 2:or! 😳 Otroligt! Perfekt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Bilfan gick igenom utan 2:or! 😳 Otroligt! Grattis. Vad är det för årsmodell? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Grattis. Vad är det för årsmodell? Det är en Volvo V70 -98. Blå! Snygg som bara den... Köpn? 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Det är en Volvo V70 -98. Blå! Snygg som bara den... Köpn? 😑 Skulle jag ha bil igen måste det nog va en automat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Men det är ju läge att sälja nu om du vill det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Grattis neo! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 nån som snusar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Menar du här eller rent globalt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Menar du här eller rent globalt? Läser på forum, folk säger att snus bara finns i Norden och Ryssland samt USA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 augusti 2017 Dela Postat 4 augusti 2017 Ja traditionellt snus/prilla är inte vanligt. Jag snusar, köper från Snus2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts