slejnard Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 Så får vänta tills imorn med att inmundiga mer 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 Danmark spelar mot tolv spelare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 Det är gott med kaffe också men har nog druckit för mkt idag 🙂 Du har ju som jag förstått det blivit en riktig renlevnadsman. Det ska väl inte va nåt problem att lägga ner kaffet också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 Det är trevligt med dragspelsvideos. Eller hur Grahn.Det kan inte vara möjligt.Det är gott med kaffe också men har nog druckit för mkt idag 🙂Det kan inte vara möjligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 Du har ju som jag förstått det blivit en riktig renlevnadsman. Det ska väl inte va nåt problem att lägga ner kaffet också?Nu fick jag bilder an en Slej springandes i skogen insvept i hudar samt med fastbundna horn på huvet råmandes... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 Nu fick jag bilder an en Slej springandes i skogen insvept i hudar samt med fastbundna horn på huvet råmandes... Men för helvete.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 How does a rain deer sound? Mu mu mumu mumu mu.......... En ny hit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 😆 Nä nån last måste man ha. Kaffe å snus för min del. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 Det är trevligt med dragspelsvideos. Eller hur Grahn. Jajjemännsan!! ☺️ ...så därför kommer snart en... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 Bra spännande fotboll också. Danmark slog ett slutkörd Österrike med lysande straffar. Nu står det 1-0 till Nederländerna mot England. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 Kollar Vi hade i alla fall tur med vädret igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 Bra spännande fotboll också. Danmark slog ett slutkörd Österrike med lysande straffar. Nu står det 1-0 till Nederländerna mot England. Hoppas på England... då blir enGlad 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 augusti 2017 Trådstartare Dela Postat 3 augusti 2017 [...] å snus för min del. Så mycket för det rena livet 😉😛 Kollar Vi hade i alla fall tur med vädret igen! Slutar den annorlunda andra gången, tror du? Typ att det regnar eller så? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 Jag skulle tro att jag inte tror så mycket tror jag. Vad tror ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 Så mycket för det rena livet 😉😛 Slutar den annorlunda andra gången, tror du? Typ att det regnar eller så? 😮 Det här är del 2. 30 år efteråt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 Jajjemännsan!! ☺️ ...så därför kommer snart en... Längtar! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 augusti 2017 Trådstartare Dela Postat 3 augusti 2017 Det här är del 2. 30 år efteråt. Den är imponerande skitsämst 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 Jo. Det var en märklig film. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 augusti 2017 Trådstartare Dela Postat 3 augusti 2017 Jo. Det var en märklig film. Håller dock med om att den första filmen är utomordentligt bra och rolig 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 augusti 2017 Trådstartare Dela Postat 3 augusti 2017 Mokkes-gokkes! Nu är det natt för en annan. Nu håller ni er lugna, ungdomar 😠 G'natt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 Det här är del 2. 30 år efteråt.Det kallar jag regn...😳 Jah. Mina Holländska töser vann överlägset över England. Det kommer att bli en intressant final. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 Mokkes-gokkes! Nu är det natt för en annan. Nu håller ni er lugna, ungdomar 😠 G'natt 😄 Som vidrig gubbdjävel vädrar man ju morgonluft nu. ☺️Näh... ingen fara för min del, men det finns ju en till... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 (redigerat) Hoppas på England... då blir enGlad 😳 😄Nämn en halstablett som är bra för fisk? LÄKERÅL. 😳 Redigerat 3 augusti 2017 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 Som vidrig gubbdjävel vädrar man ju morgonluft nu. ☺️ Näh... ingen fara för min del, men det finns ju en till... Säger du vad jag tror att du säger? Snorunge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 Nu när både Nilsson och Algotezza har lagt ner är man ju äldst. Det är bara att bita ihop. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 Gjorde en rätt misslyckad blåbärspaj. God men Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 Paj. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 augusti 2017 Dela Postat 3 augusti 2017 Märkligt... ändå lagar man dem 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts