Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

jag kör lakto-ovo veg

Kött är gott och jakt är kul 🙂
Postat (redigerat)

jag kör lakto-ovo veg

jag kör nupp-nu i vag.

Jaha en film till under bältet. Denna gång The Visit med samma regissör som Unbreakable och Split; M Night Shyamalan. Jag borde lärt mig vid det här laget. Shyamalans produktion är lika jämn Axl Rose humör. Även den här gjorde mig en smula besviken. Det ska föreställa vara en skräckthriller men övertygar inte. Det finns komiska inslag men de övertygar inte heller.

Kvar blir en rörigt berättad historia i amerikansk found footage anda som gjorts bättre många gånger förr. Manuset är flor tunt även denna gång och den enda anledningen jag stod ut med hela filmen var de två huvudrolls innehavarna Olivia DeJonge och Ed Oxenbould.

Sina låga åldrar till trots är deras spel alldeles fantastiskt. De går fint genom rutan och övertygar. De är inga duvungar direkt.

Som helhet då? Näääh. Gäsp igen. Funkar som en hjärnsläpps film, en film man inte behöver tänka eller analysera djupare när man ser den. Man kan till och med låta bli.

Så nu vet du vilka filmer du ska undvika när de dyker upp i 5:an eller liknande, Vesuvius ☺️

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Så nu vet du vilka filmer du ska undvika när de dyker upp i 5:an eller liknande, Vesuvius ☺️

Bra. Men det blir nog att jag frågar i alla fall.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.