Dark Of Light Postat 1 augusti 2017 Postat 1 augusti 2017 Hellre bud än PostNord 😑 En av mina bättre PTs.
Vesuvius Postat 1 augusti 2017 Postat 1 augusti 2017 Hellre bud än PostNord 😑 En av mina bättre PTs. Hellre bud med Bud.
Dark Of Light Postat 2 augusti 2017 Postat 2 augusti 2017 Morn. Ingen sömn men det får gå ändå. Är inte det en Nordman låt? Hmm... Bekant? Morn & kpd. Hellre bud med Bud. 😄 You are a true buddy.
Vesuvius Postat 2 augusti 2017 Postat 2 augusti 2017 Är inte det en Nordman låt? Jo. Hemlin sov väl inte på flera veckor ibland med det han pumpade i sig.
Dark Of Light Postat 2 augusti 2017 Postat 2 augusti 2017 Men då kanske vi har en framtid? De berömda sista orden...
Neosus Postat 2 augusti 2017 Postat 2 augusti 2017 Det luktade nybakat i trapphuset! Man blir förbannad! 😳 ....förbannat sugen menar jag! 😱 😊
Dark Of Light Postat 2 augusti 2017 Postat 2 augusti 2017 En ny bak? 😳 Ring på vet ja! Funkade för mig ☺️
Vesuvius Postat 2 augusti 2017 Postat 2 augusti 2017 Bakat har jag inte gjort sen jag var liten grabb.
Dark Of Light Postat 2 augusti 2017 Postat 2 augusti 2017 Apropå det. Happy Overshoot Day på er alla! 🙂 Bakdel? 😳 Bullens korv! 😮 Går det att kombinera? 😲
CHAE Postat 2 augusti 2017 Trådstartare Postat 2 augusti 2017 jag kör lakto-ovo vegKött är gott och jakt är kul 🙂
Dark Of Light Postat 2 augusti 2017 Postat 2 augusti 2017 (redigerat) jag kör lakto-ovo veg jag kör nupp-nu i vag. Jaha en film till under bältet. Denna gång The Visit med samma regissör som Unbreakable och Split; M Night Shyamalan. Jag borde lärt mig vid det här laget. Shyamalans produktion är lika jämn Axl Rose humör. Även den här gjorde mig en smula besviken. Det ska föreställa vara en skräckthriller men övertygar inte. Det finns komiska inslag men de övertygar inte heller. Kvar blir en rörigt berättad historia i amerikansk found footage anda som gjorts bättre många gånger förr. Manuset är flor tunt även denna gång och den enda anledningen jag stod ut med hela filmen var de två huvudrolls innehavarna Olivia DeJonge och Ed Oxenbould. Sina låga åldrar till trots är deras spel alldeles fantastiskt. De går fint genom rutan och övertygar. De är inga duvungar direkt. Som helhet då? Näääh. Gäsp igen. Funkar som en hjärnsläpps film, en film man inte behöver tänka eller analysera djupare när man ser den. Man kan till och med låta bli. Så nu vet du vilka filmer du ska undvika när de dyker upp i 5:an eller liknande, Vesuvius ☺️ Redigerat 2 augusti 2017 av Dark Of Light
Vesuvius Postat 2 augusti 2017 Postat 2 augusti 2017 Så nu vet du vilka filmer du ska undvika när de dyker upp i 5:an eller liknande, Vesuvius ☺️ Bra. Men det blir nog att jag frågar i alla fall.
Dark Of Light Postat 2 augusti 2017 Postat 2 augusti 2017 ☺️ Vilken dag börjar de spela färdigt dam fotbollen?
slejnard Postat 2 augusti 2017 Postat 2 augusti 2017 Hemma från Arjeplog 😄 Stora fiskar: roligaste var kampen mot en gigantisk strömgädda. Länkar bild från datorn sen men säkert 5-7 kg! Det jag fick var: en sik, stor abborre, giga gädda, en laxöring. Nöjd! 🙂
Recommended Posts