Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Fiska i fjällen.

Kan nog finnas i vissa affärer.

PT!

Grattsch nörs... nörf... nörd. Slejnörd! 🙂 hick. D här med alkohol är inte alltid så bra men det har du redan upptäckt. 🙂
Postat

Rätt skaplig samling egentligen här?

[...] en väldigt vapenintresserad moderator med crackhoreri som extraknäck, [...]

😆

Och "Vi hade i alla fall tur med vädret" på TV. Minns fortfarande hur kul jag tyckte att den var när den kom och hur recensenterna slaktade den.

Rolf Skoglund är lysande.

Den är rolig ☺️

Postat (redigerat)

Foxy ladies zchpelarr fußball schtraxh ovanpå der very någrannt üppmätt gräsmatta. Nü kanske någonn freund af ordnung untrar, welchen ländaar gespielen? Zwarett lydër; Spanien-Österrike.

Ich bin quite sure att någonn af deza lak kåmma zu gevinnen, bitte? Was machen sie mann? Telefunken? Jaa, jaa. Alles gut! Om meine mor zkulle warit pilot. Till äxemppel hoz Lufthansa, schkülle mann då kunna kalla henne für vingmutter?

Zu att klargörung, det behöven nicht wara just Lufthansa. It kan waren some other flügbålag zum t ex Turkis Hairlines.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Vi plockade ca 8 L hjortron. Fiskade lite också. En gädda, två abborrar och en Harr!

Nu hemma och packa om för fiske kring Arjeplog ☺️

Far imorn å blir borta kanske två nätter. 😑

Det där låter som en dröm Slej! Gott med lite fiskelycka också ☺️

Debutanterna Österrike vann mot favorittippade Spanien... Whoah!

Postat

Tänk om det är en dröm? 😮

Bäst jag nyper mig! ☺️

😮

Datorjävel.

😑 Det kanske är ett handhavandefel? Du vet att hårddiskarna måste smörjas med motorolja med jämna mellanrum? Processorerna måste masseras och morderkortet måste fuktas med batterivatten 1 gång per år. Själv får jag ibland musarm men det är av helt andra orsaker.

Postat

Den bara dör och sen är den skitsvår att få igång. Dessutom går den tillbaka till alla inställningar som den hade när den var ny, så det är massor av uppdateringar att göra.

Och sen kraschar den igen när som helst.

Postat

Känns som det är dags för Vesuvius att byta namn igen 🙂

Postat

Känns som det är dags för Vesuvius att byta namn igen 🙂

Datorn kan krascha när som helst, men det kan ju bli så att den inte går igång sedan. Måste få tag på en sån där adapter.

Morn.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.