slejnard Postat 27 juli 2017 Dela Postat 27 juli 2017 Dom e bra! Vi har tvättat alla tre bilar!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 27 juli 2017 Dela Postat 27 juli 2017 Skitiga bilar är rock'n'roll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 juli 2017 Dela Postat 27 juli 2017 Dom e bra! Vi har tvättat alla tre bilar!!! Du och Foo Fighters? Vilket sammanträffande!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 juli 2017 Dela Postat 27 juli 2017 Ingen damfotboll idag? 🙁 Kpd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 27 juli 2017 Dela Postat 27 juli 2017 Nu är det simfinaler. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juli 2017 Dela Postat 27 juli 2017 Du och Foo Fighters? Vilket sammanträffande!? Jo Dave skumtvättade å jag sköljde! Nu är det simfinaler. Bröst? 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 juli 2017 Trådstartare Dela Postat 27 juli 2017 Kul ålder eller trotsålder?En intressant mix av båda 🙂 [...] Å andra sidan är jag varken 5 år eller hans dotter. 😑 Är du säker...? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 27 juli 2017 Dela Postat 27 juli 2017 Hur många sidor har du läst ifatt egentligen? Inte en enda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 27 juli 2017 Dela Postat 27 juli 2017 [...] Do tell 😮 [...] Försökte faktiskt hitta originaltråden igår då jag blev påmind om det men meh... orkade inte. Det var nån random dude som fick frispel av nån outgrundlig anledning... Om jag inte missminner helt och hållet så var det ungefär; Jag: Hej och välkommen! Ett hett tips är att inte länka bilder här på folk som kaskadspyr! Psyko: Jag ska skjuta dig med min AK47! Tror det var nå sånt, fast minns junte som sagt... jag kanske öppnade med att kalla honom ett jävla äckel för det hade varit minst lika gångbart. *shrug* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juli 2017 Dela Postat 27 juli 2017 Tjena pico! Åkte genom ume igår som snabbast. Många rondeller via E4:an! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 27 juli 2017 Dela Postat 27 juli 2017 Tjena pico! Åkte genom ume igår som snabbast. Många rondeller via E4:an! Hela Umeå är numera en stor jävla rondellcirkus. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 juli 2017 Dela Postat 27 juli 2017 Jo Dave skumtvättade å jag sköljde! Bröst? 😊 Inte vet jag vad ni tvättade... Är det ett erbjudande så säger jag ja! 😑 Är du säker...? 😳 Pappa? 😳 Hela Umeå är numera en stor jävla rondellcirkus. 😄 Så även Skövde. Försökte ett tag på att räkna dem men det går faen inte. Alltid är det någon korsning där någon djävel slängt en femkrona mitt i och kallar det för cirkulationsplats. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 juli 2017 Dela Postat 27 juli 2017 Imorgon blir det gofika med besiktnings tösen... Tänk om jag blir erbjuden en tvåa? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 27 juli 2017 Dela Postat 27 juli 2017 Imorgon blir det gofika med besiktnings tösen... Tänk om jag blir erbjuden en tvåa? 😳 Ptja, så länge du inte får körförbud... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 27 juli 2017 Dela Postat 27 juli 2017 Ptja, så länge du inte får körförbud... 😆 Det vore en höjdare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 27 juli 2017 Dela Postat 27 juli 2017 Ingen damfotboll idag? 🙁 Kpd. TV 12 och Eurosport. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 juli 2017 Dela Postat 27 juli 2017 Ptja, så länge du inte får körförbud... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 27 juli 2017 Dela Postat 27 juli 2017 Att förbjuda nån från att sjunga i kör är väl väl hårt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 juli 2017 Trådstartare Dela Postat 27 juli 2017 Försökte faktiskt hitta originaltråden igår då jag blev påmind om det men meh... orkade inte. Det var nån random dude som fick frispel av nån outgrundlig anledning... Om jag inte missminner helt och hållet så var det ungefär; Tror det var nå sånt, fast minns junte som sagt... jag kanske öppnade med att kalla honom ett jävla äckel för det hade varit minst lika gångbart. *shrug* Skön approach 😳😄 [...] Pappa? 😳[...] 😮😳😊🥰 Ptja, så länge du inte får körförbud... 😆 :lol: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juli 2017 Dela Postat 27 juli 2017 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 juli 2017 Dela Postat 27 juli 2017 😑 kaffe imorn då 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 27 juli 2017 Dela Postat 27 juli 2017 Och körsång. För vissa av oss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 juli 2017 Trådstartare Dela Postat 27 juli 2017 Mokkes-gokkes! Nu är det fan i mig natt, krappar! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 juli 2017 Dela Postat 27 juli 2017 Att förbjuda nån från att sjunga i kör är väl väl hårt?Tänk att jag tänkte skriva just så meeeen man vill ju inte vara så förutsägbar tänkte jag 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 juli 2017 Dela Postat 28 juli 2017 Morn & kpd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 28 juli 2017 Dela Postat 28 juli 2017 Tänk att jag tänkte skriva just så meeeen man vill ju inte vara så förutsägbar tänkte jag 😄 Man börjar bli som du. Morn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 juli 2017 Trådstartare Dela Postat 28 juli 2017 Go' möra, ungdomar 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 28 juli 2017 Dela Postat 28 juli 2017 Go' möra, ungdomar 😄 Har du semester? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 juli 2017 Trådstartare Dela Postat 28 juli 2017 Har du semester?Nix Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 28 juli 2017 Dela Postat 28 juli 2017 Nix Längstar du på jobbet? Cool. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts