Dark Of Light Postat 2 januari 2017 Postat 2 januari 2017 Jahaja! Jaja ja jo ja! Ja! 🙂 Jo! 🙂 Som Steely Dan på svenska kanske? Äh, han får låta som han vill. Blev bara lite förvånad när jag hörde den där vinstlåten. Ja! ☺️ Ja, titta. En PT! 😑
CHAE Postat 2 januari 2017 Trådstartare Postat 2 januari 2017 @SnigelnDynamit; in love, huh? Grattis som fan 🥰 Keep calm and don't rush it. Vad pysslar vederbörande med?
Dark Of Light Postat 2 januari 2017 Postat 2 januari 2017 Göta Kanal på TV ikväll... hurra. 😏 Jag tror att jag ska titta på någon annan kanal.
Neosus Postat 2 januari 2017 Postat 2 januari 2017 Det blir makaroner och köttfärs! Välkomna.. 😳 Göta Kanal på TV ikväll... hurra. 😏 Jag tror att jag ska titta på någon annan kanal. Kanal Anal? 😕
CHAE Postat 2 januari 2017 Trådstartare Postat 2 januari 2017 Kravmärkta ägg har jag förstått.Aha! Intressant day after-konversation där;- Hur vill du ha dina ägg? - Befruktade 🙂
Dark Of Light Postat 2 januari 2017 Postat 2 januari 2017 Det blir makaroner och köttfärs! Välkomna.. 😳 Kanal Anal? 😕 Bara krystade skitprogram. Kaffe på det? 😕 Imorgon, mannen. Imorgon. Aha! Intressant day after-konversation där; - Hur vill du ha dina ägg? - Befruktade 🙂 Jag tänkte säga hårdkukta men jag ångrade mig. Vad är det för skillnad mellan fruktade och befruktade? Är det som mellan beslöjad och vanlig textilslöjd, eller beskaffad och bara skaffad i största allmänhet? Va?
Neosus Postat 2 januari 2017 Postat 2 januari 2017 (redigerat) Samsung Galaxy S7 är trevliga telefoner. Man blir förbannad! 🙂 Redigerat 2 januari 2017 av Neosus
slejnard Postat 2 januari 2017 Postat 2 januari 2017 Gjorde slaskmix åt ett band. kommer bli kanon, SKITbra 🙂 Samsung Galaxy S7 är trevliga telefoner.Man blir förbannad! 🙂 Visst blir man 🙂
slejnard Postat 2 januari 2017 Postat 2 januari 2017 Som sagt, jag tippar på KPD imorn för de allra flesta?!
Neosus Postat 2 januari 2017 Postat 2 januari 2017 Som sagt, jag tippar på KPD imorn för de allra flesta?! Jag tror att du kan har rätt.. ☺️
Algotezza Postat 2 januari 2017 Postat 2 januari 2017 Gott Nytt allihop! Använder mobil mer än dator nu förtiden för å nätsnacka. Blir kallt nu har jag hört. Ska halvvägs till Norrland i helgen. Fjollträsk.
slejnard Postat 2 januari 2017 Postat 2 januari 2017 Jag tror att du kan har rätt.. ☺️ Slej the prophet 😎 Kul med kaffe juh! 😄
Dark Of Light Postat 2 januari 2017 Postat 2 januari 2017 Ja. Man blir ju förbannad. 🙂 Jag lägger till ett "jag fattar inget" också.
CHAE Postat 3 januari 2017 Trådstartare Postat 3 januari 2017 Ja. Man blir ju förbannad. 🙂 Jag lägger till ett "jag fattar inget" också. "Jag begriper ingenting" heter det 😑
Bluddrik Postat 3 januari 2017 Postat 3 januari 2017 "Jag begriper ingenting" heter det 😑 Just det. Det här begriper jag heller ingenting av. Hur tänker AB när man publicerar den här artikeln? Vill man visa, med filmen, hur invandrare skjuter raketer, eller vill man hävda att de som kommenterar filmen i sociala medier inte har fattat att det är så här alla gör numera? http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/915B5/jash-filmade-fyrverkerikaoset-folk-kommenterar-xenofobiskt
Algotezza Postat 3 januari 2017 Postat 3 januari 2017 God morgon världen. Och världinnan. Tidigare var Sverige världssamvete och mönsternation på det sociala området, idag ett avskräckande exempel. Hur kunde det bli så? Pendeln som svänger? Mediakonstruktioner? Nothing lasts forever. MorgonKPD?
Dark Of Light Postat 3 januari 2017 Postat 3 januari 2017 (redigerat) Just det. Det här begriper jag heller ingenting av. Hur tänker AB när man publicerar den här artikeln? Vill man visa, med filmen, hur invandrare skjuter raketer, eller vill man hävda att de som kommenterar filmen i sociala medier inte har fattat att det är så här alla gör numera? http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/915B5/jash-filmade-fyrverkerikaoset-folk-kommenterar-xenofobiskt Jag tror att det är så enkelt att tidningen och fotografen vill svära sig fria från de rasistiska kommentarerna som dessa bilder gett fart. "Jag begriper ingenting" heter det 😑 Det var det jag inte fattade begriper du väl? 😑 Go moron o kpd. Redigerat 3 januari 2017 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 3 januari 2017 Postat 3 januari 2017 God morgon världen. Och världinnan. Tidigare var Sverige världssamvete och mönsternation på det sociala området, idag ett avskräckande exempel. Hur kunde det bli så? Pendeln som svänger? Mediakonstruktioner? Nothing lasts forever. MorgonKPD? Jag tror att det är så enkelt att tidningen och fotografen vill svära sig fria från de rasistiska kommentarerna som dessa bilder gett fart. Jo, men det jag inte fattar är vad AB vill uppnå med att publicera filmen? Ska det bli ett slags kvitto på det folk redan tror? Att det är invandrarungdom som tycker att fyrverkeripjäser ska skjutas horisontellt i stället för vertikalt, och att man gärna ska sikta på någon när man gör det? AB av alla blaskor? När man läser om "ungdomsgäng" som dragit omkring i nyår och skjutit på allt och alla dras det ju inga slutsatser alls om vilka det är som gör det. Dessutom är alla som gör det maskerade. På filmen med nyårsfirarna är ingen maskerad vad jag kan se, och jag har då inga problem med att dra slutsatser om deras ursprung. Tyckte att det passade bra som kommentar till Algotezzas inlägg också.
Naymari Postat 3 januari 2017 Postat 3 januari 2017 Första riktiga jobbdagen i 2017. Lägenheten är upppackad och organiserad, och jag är lyckligare och mer taggad än någonsin. 2017 kommer bli helt fantastiskt!
Recommended Posts