Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Är det inte det ena så är det det andra. Och är det inte det andra så är det det tredje. Och är det inte det tredje så är det det fjärde. Och är det inte det fjärde.......

Postat

😆  Är det inte det ena så är det det andra sa flickan som blödde näsblod. Gillar namnet dock. Påminner om en pizza, är aningens lättare att komma ihåg och stava samt avataren speglar din personlighet med utbrott med åtföljande avbrott.

Kpd?

Postat

😆  Är det inte det ena så är det det andra sa flickan som blödde näsblod. Gillar namnet dock. Påminner om en pizza, är aningens lättare att komma ihåg och stava samt avataren speglar din personlighet med utbrott med åtföljande avbrott.

Kpd?

Jo. Datorras är fan inte kul. Fick igång det hela till slut, men har ingen aning om hur.

Postat

Bara man inte får nåt utbrott.

Eller hur... 😑
Postat

En del av de mest utslagna hänger i folks trädgårdar har jag hört. Det behövs fler fritidsgårdar. Vi måste ta krafttag mot tomtar i tomter och inte bara tomt snack. Det och ordning och reda i finanserna.

Postat

Fy fan datakrasch igen. Lyckades komma igång och in dock. Vad ska jag kalla mig nästa gång?

"Peter"? 🙂
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.