slejnard Postat 18 juli 2017 Dela Postat 18 juli 2017 😑 Pt 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 18 juli 2017 Dela Postat 18 juli 2017 ☺️ Du har legat av dig. Jag kör mina utbrott irl numera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 juli 2017 Dela Postat 18 juli 2017 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 juli 2017 Trådstartare Dela Postat 18 juli 2017 testa Breakaway Audio Enhancer det låter som om musiken "öppnas" med det.... Det enda det "öppnade upp" var migrän via ditt ljudexempel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 juli 2017 Dela Postat 18 juli 2017 Det kunde varit värre. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 juli 2017 Dela Postat 18 juli 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 juli 2017 Dela Postat 18 juli 2017 😳😆 Snacka om att ha för mycket tid... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 juli 2017 Dela Postat 18 juli 2017 😳😆 Snacka om att ha för mycket tid... Så där ja, då fick jag "Mental istid" på skallen. Jag är OK med det... Jag menar det hade utan större bekymmer kunnat vara värre, som igår morse då jag hade Creed - Higher på hjärnan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 juli 2017 Dela Postat 18 juli 2017 Så där ja, då fick jag "Mental istid" på skallen. Jag är OK med det... Jag menar det hade utan större bekymmer kunnat vara värre, som igår morse då jag hade Creed - Higher på hjärnan. ☺️ Ja det kunde varit värre... Jag är dessutom imponerad på hållfastheten på the trailer som innebos av denna WT-virtuos. Samtidigt i utrymmet brevid får virtuosens mor sin slappa skräppa fylld av långtradarchaffiskuk mot en smärre ersättning och utanför leker barnen med något oklart släktskap, med en död tvättbjörn. Tragiskt egentligen ity tvättbjörnen hade ett tag en lovande karriär som musikalstjärna hos Disney innan han hamnade på dekis pga spelskulder och slutade pank och bortglömd sina dagar som roadkill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 18 juli 2017 Dela Postat 18 juli 2017 Herrejävlar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 juli 2017 Dela Postat 18 juli 2017 Ja visst. Men det är inte det värsta... Tornado betet till WT-virtuosens far Clay gick bort hastigt och lustigt under 2011 års "Super outbreak". Den samlade kraften hos tornadon samt åtföljande åskväder tog livet av den gamle sadisten vars uppfostringsmetodik skulle kunna beskrivas som "teaching by fear" samt "uppfinningsrik". Att superlimma fast häftstift på baksidan av det gamla läderbältet avsett för prygling var bara en av de mer initiativrika exemplen på "disciplinhjälpmedel" fadern hade i sitt register. Att väcka ungarna med hjälp av att smälla av råttfällor runt deras tår på morgonkvisten eller utföra läxförhör under vapenhot är exempel på andra. Nåväl, vart var jag..? Ja just det. Clay dog i ovädret med stövlarna på men med byxorna nere i sin allt annat än fräscha Ford Shortbed -33:a. Mitt under sin kusin Toothless Sallys avsu... ähum, orala stimulans... slog blixten ner i radioantennen. Resultatet blev en kulblixt som fortplantade sig in i kupén genom radion. Att bli träffad av en kulblixt, eller vilken annan blixt för den delen, brukar resultera i kraftiga muskelspasmer. Ofrivilliga sammandragningar i samtliga muskelgrupper, något som den sadistiske mannen fick erfara strax innan hans och Sallys död. Namnet till trots var Sally inte helt tandlös. De få gaddar hon hade kvar i munnen efter alla år med trösten som crystal meth kan ge var ändå nog för att arbeta sig genom faderns stolthet. Ja... Där har ni förklaringen till sonens låtval också. Thunderstruck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 juli 2017 Trådstartare Dela Postat 19 juli 2017 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juli 2017 Dela Postat 19 juli 2017 ☺️ Morn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 19 juli 2017 Dela Postat 19 juli 2017 Det var en riktig godnattsaga det. Morn. Påminner lite om en scen ur Garp och hans värld, vill jag minnas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juli 2017 Dela Postat 19 juli 2017 Åhå, Garp ja. Det var länge sedan det. Den kanske man skulle se. D blir 1 kpd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 juli 2017 Dela Postat 19 juli 2017 Japp! Ser ut att kunna fiskas fjällröding idag. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 juli 2017 Dela Postat 19 juli 2017 Vi blir en hel dag till här innan vidare färd mot Stekenjokk Klimpfjäll å Gäddede Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 juli 2017 Dela Postat 19 juli 2017 (redigerat) Vi blir en hel dag till här innan vidare färd mot Stekenjokk Klimpfjäll å Gäddede Köp en påse renkorv när ni är i Gäddede! Redigerat 19 juli 2017 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 19 juli 2017 Dela Postat 19 juli 2017 Nån som lyssnade på Aqua som barn? Jag var 7-8 år då... Bra låtar: Good Morning Sunshine, Roses Are Red, Lollipop, Turn Back Time, Good Guys, Aquarius Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 19 juli 2017 Dela Postat 19 juli 2017 Jag tyckte hitlåten var kul. Bra tuggummipop. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juli 2017 Dela Postat 19 juli 2017 Vi blir en hel dag till här innan vidare färd mot Stekenjokk Klimpfjäll å Gäddede Stek e gott! Nån som lyssnade på Aqua som barn? Jag var 7-8 år då... Bra låtar: Good Morning Sunshine, Roses Are Red, Lollipop, Turn Back Time, Good Guys, Aquarius Började de redan som barn? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 19 juli 2017 Dela Postat 19 juli 2017 Aqua Teens, sedermera A-Teens? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 juli 2017 Dela Postat 19 juli 2017 Nä Aqua är dansk-norsk. A-Teens är svenskt. Såatte... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 juli 2017 Dela Postat 19 juli 2017 Köp en påse renkorv när ni är i Gäddede! Tack för tipset! 😄☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 juli 2017 Dela Postat 19 juli 2017 Tack för tipset! 😄☺️ Det finns iofs andra korvsnacks och grejer där oxå. Men det lär ni se isåfall. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 19 juli 2017 Dela Postat 19 juli 2017 Annars kan man ju fråga efter buffelkorv, bara för att jävlas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 juli 2017 Dela Postat 19 juli 2017 Eller struts 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 19 juli 2017 Dela Postat 19 juli 2017 Stenhård etapp i touren idag. Näst sista bergsetappen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 19 juli 2017 Dela Postat 19 juli 2017 Vafan! Har ni bara renkorv! Skriker man. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 juli 2017 Trådstartare Dela Postat 19 juli 2017 Den är i alla fall inte smutsig 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts