Neosus Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 (redigerat) baaa Redigerat 17 juli 2017 av ewroL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 😑 Grattis. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 Tupplurad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 Pocahontas.... Hälsade på en kompis vars ungar satt och tittade på denna Disneyorgie i färgkaskader in absurdum och lika många kanaler med ljud i sin telewizioonnsapparat. Ett helt folkmord tjusigt förpackat i en musikal med en sjungande tvättbjörn. Är det helt i sin ordning? Verkligen? Den verkliga historien hyfsat bearbetad där en bunt vita män kommer och mutar en naiv hövding, dödar alla krigare och nuppar sönder en indianprinsessa som senare visas upp bland de vitas societet som ett prima exempel på en tämjd vilde. På den här sidan om Mel Brooks, när kommer historien i Disneyformat om Auschwitz? Där någon av de sexuellt uttnyttjade kvinnliga fångarna blir kär i en skjutglad fångvaktare och efter förvecklingar och hundra sånger senare tillsammans med barn som utsatts för kemiska experiment, så får de varandra till dansande swastikas i slutet. Kanske kunde man kasta in en söt kloakråtta och några likmaskar i gullegull version som bifigurer för att lätta upp det dystra en smula? Man vill ju se merchen som kommer att krängas på McDonalds till den filmen. Man hajjar ju att historien inte alltid är så barnvänlig men snacka om historieomskrivningar... Jag tar 1 kpd och försöker att fundera mindre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 Hmmm... Jo det blir en KPD här oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 Pocahontas.... Hälsade på en kompis vars ungar satt och tittade på denna Disneyorgie i färgkaskader in absurdum och lika många kanaler med ljud i sin telewizioonnsapparat. Ett helt folkmord tjusigt förpackat i en musikal med en sjungande tvättbjörn. Är det helt i sin ordning? Verkligen? Den verkliga historien hyfsat bearbetad där en bunt vita män kommer och mutar en naiv hövding, dödar alla krigare och nuppar sönder en indianprinsessa som senare visas upp bland de vitas societet som ett prima exempel på en tämjd vilde. På den här sidan om Mel Brooks, när kommer historien i Disneyformat om Auschwitz? Där någon av de sexuellt uttnyttjade kvinnliga fångarna blir kär i en skjutglad fångvaktare och efter förvecklingar och hundra sånger senare tillsammans med barn som utsatts för kemiska experiment, så får de varandra till dansande swastikas i slutet. Kanske kunde man kasta in en söt kloakråtta och några likmaskar i gullegull version som bifigurer för att lätta upp det dystra en smula? Man vill ju se merchen som kommer att krängas på McDonalds till den filmen. Man hajjar ju att historien inte alltid är så barnvänlig men snacka om historieomskrivningar... Jag tar 1 kpd och försöker att fundera mindre. 😆 Sanslöst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 Man har ju förstått att rasism är ok när det gäller japaner. Tänker på dom där tre sumobrottarna i byggreklamen. Man undrar vad som hade hänt om någon hade gjort nåt liknande med tre negerkungar? Men indianer kanske hade gått bra? Eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 De e bara för att dom e brun! Så e de me de, de e de! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 Är i saxnäs Västerbotten. Sett mkt idag efter vildmarksvägen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 Mycket vadå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 Träd å sten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 Men även vackra vyer och bl.a. Trappstegsforsen. Varit upp på en utkiksplats också. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 Gillar inte höjder. Detta var ju snyggt dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 Då börjar snart fotbolls-em för svenska damerna med match mot tyskland. Sverige har tio raka förluster i mästerskapsmatcher så vinstchansen är liten. Så här sitter oddsen. Tyskland-Sverige 1,51 3,65 6,10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 https://soundcloud.com/melovi/sinking-heart fick det att funka att mixa med ljudförbättringsprogrammet Breakaway Audio Enhancer, genom Audacity. vad tycks nu da Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 Gillar inte höjder. Detta var ju snyggt dock. Jag kände en som var rädd för rulltrappor. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 juli 2017 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2017 https://soundcloud.com/melovi/sinking-heart fick det att funka att mixa med ljudförbättringsprogrammet Breakaway Audio Enhancer, genom Audacity. vad tycks nu da Jag fick ont i huvudet av det här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 Jag kände en som var rädd för rulltrappor. 🙂 Jag kände en som inte åt rulltårta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 Jag fick ont i huvudet av det här. nej då tar jag bort den då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 juli 2017 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2017 nej då tar jag bort den då tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 Rulltårta är gott! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 Kryss i matchen. Det var rätt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 ...med sås! Rullstensås! ☺️ 😳 😕 😱 😊 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 Är det nån som har kanal 9? Är bild och ljud ur synk hos er också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 Ninja på det! Nä har inte kanal 9 här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 17 juli 2017 Dela Postat 17 juli 2017 Ninja på det! Nä har inte kanal 9 här. Tack. Då slipper jag undra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 juli 2017 Dela Postat 18 juli 2017 Morn kpd nu . tack Tacos e gott! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 juli 2017 Dela Postat 18 juli 2017 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts