Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2017 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons
Quetzalcoatl (oregistrerad)

Morden i Midsommer har gått en halvtimme och inga mord. Det måste va rekord.

Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Halloj! BoyznGilz! 

Jag roar mig att bygga en VST kopia av min Moog Rogue under semestern.

Nu har jag kommit så långt att det är åtminstone möjligt för mig att kopiera ljud från Moogen i pluggen.

Klipper slumpmässigt mellan Moogen och min VST nedan.

Dela på andra sajter

Hallå doktorn. Synd att man inte kan spela upp soundcloudfiller. Vete sjutton vad det är.

Dela på andra sajter

Missade touren idag 😑

Det hände inte så mycket.

Äh, de är mest ute och cyklar 😑 Man får hoppas att de har tour och går cyklar i mål, vad det lider och inte möter några bromsar på vägen. Förmodligen är det ingen som kedjeröker heller 😮 Å andra sidan är ju växelkursen inte så bra men men... Kanske bäst om de som inte får bra sluttider sadlar om? Vissa går inte i mål förrän till hjul, ryktas det om.

Slår vad om att inte ens Strymon har lika bra pedaler som vissa av de här atleterna har. Förvisso är PostNord med och sponsrar med pakethållare.

bored-audience.jpg

Thank you, thank you! (Un)fortunately I'm here all night; try the veal and tip your waitress 🙂

Dela på andra sajter

Äh, de är mest ute och cyklar 😑 Man får hoppas att de har tour och går cyklar i mål, vad det lider och inte möter några bromsar på vägen. Förmodligen är det ingen som kedjeröker heller 😮 Å andra sidan är ju växelkursen inte så bra men men... Kanske bäst om de som inte får bra sluttider sadlar om? Vissa går inte i mål förrän till hjul, ryktas det om.

Slår vad om att inte ens Strymon har lika bra pedaler som vissa av de här atleterna har. Förvisso är PostNord med och sponsrar med pakethållare.

bored-audience.jpg

Thank you, thank you! (Un)fortunately I'm here all night; try the veal and tip your waitress 🙂

Just nu tycker jag gott att man kunde skärma av dig.

☺️

Dela på andra sajter

DoL och jag skulle kunna driva en humorklubb 🥰  We're hiring 🙂

Kul att du hänger lite mera här nu. Det är lite glest.

Morn fö.

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.