slejnard Postat 15 juli 2017 Dela Postat 15 juli 2017 Morn! Nyvaken å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 juli 2017 Dela Postat 15 juli 2017 Morn. Nä vi ska lira ikväll. Rockabilly! Hugaligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 15 juli 2017 Dela Postat 15 juli 2017 Men det finns väl damer i publiken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 juli 2017 Dela Postat 15 juli 2017 Morn. Nä vi ska lira ikväll. Rockabilly! Hugaligen. Så jäkla kul. Kör hårt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 juli 2017 Dela Postat 15 juli 2017 Sitter på en flygplats i Namsos i Norge och repar med ett band. Och dricker öl förstås! Ett intressant val av lokal ☺️ Morn o kpd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 juli 2017 Dela Postat 15 juli 2017 Tvättat husbilen. Redo för tur ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 15 juli 2017 Dela Postat 15 juli 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 15 juli 2017 Dela Postat 15 juli 2017 Froome tog tillbaka ledningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 15 juli 2017 Dela Postat 15 juli 2017 Morden i Midsommer har gått en halvtimme och inga mord. Det måste va rekord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 15 juli 2017 Dela Postat 15 juli 2017 Halloj! BoyznGilz! Jag roar mig att bygga en VST kopia av min Moog Rogue under semestern. Nu har jag kommit så långt att det är åtminstone möjligt för mig att kopiera ljud från Moogen i pluggen. Klipper slumpmässigt mellan Moogen och min VST nedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 15 juli 2017 Dela Postat 15 juli 2017 Dessutom roat mig med att köpa lite nya gitarrförstärkarpluggar. https://soundcloud.com/dabene/dat-rocknroll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 15 juli 2017 Dela Postat 15 juli 2017 Hallå doktorn. Synd att man inte kan spela upp soundcloudfiller. Vete sjutton vad det är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 15 juli 2017 Dela Postat 15 juli 2017 Synd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 15 juli 2017 Dela Postat 15 juli 2017 Synd Jäpp. Kan man inte ladda upp den där vst:n? Gärna gratis? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 juli 2017 Dela Postat 15 juli 2017 Yo! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 juli 2017 Dela Postat 15 juli 2017 Missade touren idag 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 juli 2017 Dela Postat 15 juli 2017 Jag med. Pipa å rom pd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 15 juli 2017 Dela Postat 15 juli 2017 Det hände inte så mycket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 juli 2017 Trådstartare Dela Postat 15 juli 2017 Missade touren idag 😑 Det hände inte så mycket. Äh, de är mest ute och cyklar 😑 Man får hoppas att de har tour och går cyklar i mål, vad det lider och inte möter några bromsar på vägen. Förmodligen är det ingen som kedjeröker heller 😮 Å andra sidan är ju växelkursen inte så bra men men... Kanske bäst om de som inte får bra sluttider sadlar om? Vissa går inte i mål förrän till hjul, ryktas det om. Slår vad om att inte ens Strymon har lika bra pedaler som vissa av de här atleterna har. Förvisso är PostNord med och sponsrar med pakethållare. Thank you, thank you! (Un)fortunately I'm here all night; try the veal and tip your waitress 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 15 juli 2017 Dela Postat 15 juli 2017 Och nu är det DOL. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 juli 2017 Dela Postat 15 juli 2017 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 juli 2017 Dela Postat 15 juli 2017 Äh, de är mest ute och cyklar 😑 Man får hoppas att de har tour och går cyklar i mål, vad det lider och inte möter några bromsar på vägen. Förmodligen är det ingen som kedjeröker heller 😮 Å andra sidan är ju växelkursen inte så bra men men... Kanske bäst om de som inte får bra sluttider sadlar om? Vissa går inte i mål förrän till hjul, ryktas det om. Slår vad om att inte ens Strymon har lika bra pedaler som vissa av de här atleterna har. Förvisso är PostNord med och sponsrar med pakethållare. Thank you, thank you! (Un)fortunately I'm here all night; try the veal and tip your waitress 🙂 Just nu tycker jag gott att man kunde skärma av dig.☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 juli 2017 Trådstartare Dela Postat 15 juli 2017 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 juli 2017 Trådstartare Dela Postat 15 juli 2017 DoL och jag skulle kunna driva en humorklubb 🥰 We're hiring 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 juli 2017 Dela Postat 15 juli 2017 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 16 juli 2017 Dela Postat 16 juli 2017 DoL och jag skulle kunna driva en humorklubb 🥰 We're hiring 🙂 Kul att du hänger lite mera här nu. Det är lite glest. Morn fö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 juli 2017 Dela Postat 16 juli 2017 ☺️ Morn & kpd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 juli 2017 Dela Postat 16 juli 2017 KPD å Morn? ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 16 juli 2017 Trådstartare Dela Postat 16 juli 2017 Kul att du hänger lite mera här nu. Det är lite glest. Morn fö. Jag är periodare 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 juli 2017 Dela Postat 16 juli 2017 KAFFFFFFÉEEEEEEEEEEEEEEEE. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts