CHAE Postat 12 juli 2017 Trådstartare Postat 12 juli 2017 (redigerat) @DoL: Längstahianer och social interaktion i diverse butiker är ingen bra kombo, menar du? 😳 PÄ-TÄÄ PD Redigerat 12 juli 2017 av CHAE
Pico Postat 12 juli 2017 Postat 12 juli 2017 (redigerat) Man ska helt enkelt inte försöka tränga sig före mig i en kö. Det slutar inte väl. Jag träffade på en sån kö-tomte igår... gubbajäveln bara gled in mellan mig och hon som var före mig. Det kändes så knäppt att jag först tog för givet att han hörde samman med tjejen. För sådana oförskämda kukhuvuden finns väl inte på riktigt? Jorå... uppenbarligen. Karln hade en påsjävel med potatis och hade han bara frågat så jag hade utan tvekan släppt förbi honom men så fick jag bli irriterad istället... Dock insåg jag lite för sent att han INTE hörde samman med tjejen före så... orka gorma och leva jävel då. Redigerat 12 juli 2017 av Pico
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 12 juli 2017 Postat 12 juli 2017 Quantalamärra kaozar loss i Åtvid! Kan fan bli en serie i MINST åtta delar. Netflix nästa? 🙂 Det är möjligt, men du skulle själv stå med rullator och benprotes i kassakön och få va med om att någon försöker gå före utan att be om det. Jag är fortfarande så artig att om vederbörande bad om lov så skulle jag släppa denne före mig, även om jag har ont i hela kroppen, men om någon tror att jag är ett lätt offer som finner mig i vad som helst så får dom en överraskning. Rinner adrenalinet till finns det fortfarande krut i gubben.
Dark Of Light Postat 12 juli 2017 Postat 12 juli 2017 (redigerat) @DoL: Längstahianer och social interaktion i diverse butiker är ingen bra kombo, menar du? 😳 PÄ-TÄÄ PD Abso-fucking-lutely. Grattis! 🙂 Kollar på Generation Kill, en serie som gått mig lite förbi. Verkar bra, skriven av samma typer som gjort en av mina absoluta favvos "The Wire". Det kan inte bli annat än bra! Röjt med röjsågen o stora klingan! 😎 Yo pico! Har du också varit och handlat? 😮 Redigerat 12 juli 2017 av Dark Of Light
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 12 juli 2017 Postat 12 juli 2017 Jag träffade på en sån kö-tomte igår... gubbajäveln bara gled in mellan mig och hon som var före mig. Det kändes så knäppt att jag först tog för givet att han hörde samman med tjejen. För sådana oförskämda kukhuvuden finns väl inte på riktigt? Jorå... uppenbarligen. Karln hade en påsjävel med potatis och hade han bara frågat så jag hade utan tvekan släppt förbi honom men så fick jag bli irriterad istället... Dock insåg jag lite för sent att han INTE hörde samman med tjejen före så... orka gorma och leva jävel då. Kul att nån i alla fall försöker förstå mig. Eller?
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 12 juli 2017 Postat 12 juli 2017 Har du också varit och handlat? 😮 Man kan ju undra vad fan man gör här egentligen.
Dark Of Light Postat 13 juli 2017 Postat 13 juli 2017 Det blir bättre och bättre. ...sa flickan 🙂 Näeh... Den blir längre och längre. Morn.
Gäst Postat 13 juli 2017 Postat 13 juli 2017 drömde en konstig dröm inatt att jag behövde pissa förevigt på grund av Joanne Rowlings framgång med Harry Potter....
CHAE Postat 13 juli 2017 Trådstartare Postat 13 juli 2017 Det är inte lätt det här med skillnaden mellan dröm och verklighet 😑
Neosus Postat 13 juli 2017 Postat 13 juli 2017 Kaffe 😑 Både dröm OCH verklighet i en och samma kopp...
slejnard Postat 13 juli 2017 Postat 13 juli 2017 Absolut! 😄 Är hos morsan. Ska ha allsång ikväll kl 19 å sen semester 🙂
Dark Of Light Postat 13 juli 2017 Postat 13 juli 2017 Absolut! 😄 Är hos morsan. Ska ha allsång ikväll kl 19 å sen semester 🙂 Allsång hos mor, uppfattat. Lätt publik kan jag tänka.
Dark Of Light Postat 13 juli 2017 Postat 13 juli 2017 Jag vaknade och var pissnödig...........Det här känner ju spontant att det kunde sluta betydligt blötare... 😮:
CHAE Postat 13 juli 2017 Trådstartare Postat 13 juli 2017 Det här känner ju spontant att det kunde sluta betydligt blötare... 😮:Indeed 😮
Recommended Posts