Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

@DoL: Längstahianer och social interaktion i diverse butiker är ingen bra kombo, menar du? 😳

PÄ-TÄÄ PD

Redigerat av CHAE
Annons
Postat (redigerat)

Man ska helt enkelt inte försöka tränga sig före mig i en kö. Det slutar inte väl.

Jag träffade på en sån kö-tomte igår... gubbajäveln bara gled in mellan mig och hon som var före mig. Det kändes så knäppt att jag först tog för givet att han hörde samman med tjejen. För sådana oförskämda kukhuvuden finns väl inte på riktigt? Jorå... uppenbarligen. Karln hade en påsjävel med potatis och hade han bara frågat så jag hade utan tvekan släppt förbi honom men så fick jag bli irriterad istället...

Dock insåg jag lite för sent att han INTE hörde samman med tjejen före så... orka gorma och leva jävel då.

Redigerat av Pico
Quetzalcoatl (oregistrerad)
Postat

Quantalamärra kaozar loss i Åtvid! Kan fan bli en serie i MINST åtta delar. Netflix nästa? 🙂

Det är möjligt, men du skulle själv stå med rullator och benprotes i kassakön och få va med om att någon försöker gå före utan att be om det.

Jag är fortfarande så artig att om vederbörande bad om lov så skulle jag släppa denne före mig, även om jag har ont i hela kroppen, men om någon tror att jag är ett lätt offer som finner mig i vad som helst så får dom en överraskning. Rinner adrenalinet till finns det fortfarande krut i gubben.

Postat (redigerat)

@DoL: Längstahianer och social interaktion i diverse butiker är ingen bra kombo, menar du? 😳

PÄ-TÄÄ PD

Abso-fucking-lutely.

Grattis! 🙂

Kollar på Generation Kill, en serie som gått mig lite förbi. Verkar bra, skriven av samma typer som gjort en av mina absoluta favvos "The Wire". Det kan inte bli annat än bra!

Röjt med röjsågen o stora klingan! 😎

Yo pico!

Har du också varit och handlat? 😮

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Jag träffade på en sån kö-tomte igår... gubbajäveln bara gled in mellan mig och hon som var före mig. Det kändes så knäppt att jag först tog för givet att han hörde samman med tjejen. För sådana oförskämda kukhuvuden finns väl inte på riktigt? Jorå... uppenbarligen. Karln hade en påsjävel med potatis och hade han bara frågat så jag hade utan tvekan släppt förbi honom men så fick jag bli irriterad istället...

Dock insåg jag lite för sent att han INTE hörde samman med tjejen före så... orka gorma och leva jävel då.

Kul att nån i alla fall försöker förstå mig. Eller?

Postat

Har du också varit och handlat? 😮

Man kan ju undra vad fan man gör här egentligen.

Postat

Det blir bättre och bättre.

Postat

drömde en konstig dröm inatt

att jag behövde pissa förevigt på grund av Joanne Rowlings framgång med Harry Potter....

Postat

Jag vaknade och var pissnödig...........

Postat

Det är inte lätt det här med skillnaden mellan dröm och verklighet 😑

Postat

Det här känner ju spontant att det kunde sluta betydligt blötare... 😮:

Indeed 😮
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.