Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2017 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons

Det var ju det som jag blev så besviken på den innehåller bara en massa skaldjur. Inte alls värdigt en pizza som heter Saddam. Näeh, man tänker sig napalm och Tabasco. Rå lök och en liten, liten bit salami. Inget mer

Dela på andra sajter

Quetzalcoatl (oregistrerad)

Hade Saddam haft det där receptet är det inte säkert att han hade blivit diktator. Då kanske han hade öppnat en pizzeria i Grums. Eller nåt.

Dela på andra sajter

Är du hemma nu förresten?

Jävla skit.

Jag är hemma i min lägenhet. Hurså?

Redigerat av ewroL
Dela på andra sajter

Konflikt innebär ett möte mellan sådant som inte är förenligt. T ex mellan Queuinginthewronglane samt andra medborgare.

😆
Dela på andra sajter

Konflikt innebär ett möte mellan sådant som inte är förenligt. T ex mellan Queuinginthewronglane samt andra medborgare.

Man ska helt enkelt inte försöka tränga sig före mig i en kö. Det slutar inte väl.

Dela på andra sajter

Man ska helt enkelt inte försöka tränga sig före mig i en kö. Det slutar inte väl.

Berätta mer min vän! ☺️

Ålder och kön (gör en grov uppskattning) på antagonisten?

Lever antagonisten än?

Om svaret är ja, hur stora är chanserna för överlevnad?

Om svaret är nej, hur djupt i hans/hennes rektum gick rollatorn in?

Finns det ens en liten chans att händelseförloppet går att läsa om i morgonbladet? 

Om svaret är nej, återberätta gärna i detalj ovannämnda händelseförlopp på känt Quicktellmeastory manér. 😑

Jag behöver underhållas.

Dela på andra sajter

Alla lever. Både kärringen som försökte gå före mig och hennes "man" som stod jämte och tittade på medan vi argumenterade. Mitt hjärta blöder för honom.

Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Quantalamärra kaozar loss i Åtvid! Kan fan bli en serie i MINST åtta delar. Netflix nästa? 🙂

Redigerat av CHAE
Dela på andra sajter

Alla lever. Både kärringen som försökte gå före mig och hennes "man" som stod jämte och tittade på medan vi argumenterade. Mitt hjärta blöder för honom.

Hah! En sittkissare alltså.

Quantalamärra kaozar loss i Åtvid! Kan fan bli en serie i MINST åtta delar. Netflix nästa? 🙂

Fresta mig icke mannen. Jag minns mina "Micke söker kärleken på Systemet" berättelser än...

Redigerat av Dark Of Light
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.