CHAE Postat 11 juli 2017 Trådstartare Dela Postat 11 juli 2017 Senapsgas? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 juli 2017 Dela Postat 11 juli 2017 Haha 😆 ...bakad i napalm ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 juli 2017 Dela Postat 11 juli 2017 Det var ju det som jag blev så besviken på den innehåller bara en massa skaldjur. Inte alls värdigt en pizza som heter Saddam. Näeh, man tänker sig napalm och Tabasco. Rå lök och en liten, liten bit salami. Inget mer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 11 juli 2017 Dela Postat 11 juli 2017 Hade Saddam haft det där receptet är det inte säkert att han hade blivit diktator. Då kanske han hade öppnat en pizzeria i Grums. Eller nåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 juli 2017 Dela Postat 12 juli 2017 Morn. Kpd. Nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 juli 2017 Dela Postat 12 juli 2017 Jepp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 12 juli 2017 Dela Postat 12 juli 2017 https://www.svd.se/kaffedrickare-lever-langre-visar-forskning kaffedrickare lever längre visar forskning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 juli 2017 Dela Postat 12 juli 2017 Naturligtvis! 😑 Kpd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 12 juli 2017 Dela Postat 12 juli 2017 https://www.svd.se/kaffedrickare-lever-langre-visar-forskning kaffedrickare lever längre visar forskning Nåja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 juli 2017 Dela Postat 12 juli 2017 2002 utfördes Arlandarånet. Idag preskiberas brottet. 44 mille på villovägar. Som en film. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 12 juli 2017 Dela Postat 12 juli 2017 2002 utfördes Arlandarånet. Idag preskiberas brottet. 44 mille på villovägar. Som en film. Så vad har du gjort med pengarna? https://www.svd.se/kaffedrickare-lever-langre-visar-forskning kaffedrickare lever längre visar forskning Är du hemma nu förresten? Jävla skit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 juli 2017 Dela Postat 12 juli 2017 Så vad har du gjort med pengarna? Är du hemma nu förresten? Jävla skit. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 juli 2017 Dela Postat 12 juli 2017 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 juli 2017 Trådstartare Dela Postat 12 juli 2017 😳🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 12 juli 2017 Dela Postat 12 juli 2017 Hamnade i en kökonflikt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 juli 2017 Trådstartare Dela Postat 12 juli 2017 Hur kom det sig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 juli 2017 Dela Postat 12 juli 2017 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 juli 2017 Dela Postat 12 juli 2017 (redigerat) Konflikt innebär ett möte mellan sådant som inte är förenligt. T ex mellan Queuinginthewronglane samt andra medborgare. Redigerat 12 juli 2017 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 juli 2017 Dela Postat 12 juli 2017 🙂 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 12 juli 2017 Dela Postat 12 juli 2017 (redigerat) Är du hemma nu förresten? Jävla skit. Jag är hemma i min lägenhet. Hurså? Redigerat 12 juli 2017 av ewroL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 juli 2017 Dela Postat 12 juli 2017 Han tror att du bor i Spanien! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 juli 2017 Dela Postat 12 juli 2017 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 juli 2017 Trådstartare Dela Postat 12 juli 2017 Konflikt innebär ett möte mellan sådant som inte är förenligt. T ex mellan Queuinginthewronglane samt andra medborgare. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 juli 2017 Dela Postat 12 juli 2017 (redigerat) Typ såhär..? Redigerat 12 juli 2017 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 12 juli 2017 Dela Postat 12 juli 2017 Konflikt innebär ett möte mellan sådant som inte är förenligt. T ex mellan Queuinginthewronglane samt andra medborgare. Man ska helt enkelt inte försöka tränga sig före mig i en kö. Det slutar inte väl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 juli 2017 Dela Postat 12 juli 2017 Man ska helt enkelt inte försöka tränga sig före mig i en kö. Det slutar inte väl. Berätta mer min vän! ☺️ Ålder och kön (gör en grov uppskattning) på antagonisten? Lever antagonisten än? Om svaret är ja, hur stora är chanserna för överlevnad? Om svaret är nej, hur djupt i hans/hennes rektum gick rollatorn in? Finns det ens en liten chans att händelseförloppet går att läsa om i morgonbladet? Om svaret är nej, återberätta gärna i detalj ovannämnda händelseförlopp på känt Quicktellmeastory manér. 😑 Jag behöver underhållas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 12 juli 2017 Dela Postat 12 juli 2017 Alla lever. Både kärringen som försökte gå före mig och hennes "man" som stod jämte och tittade på medan vi argumenterade. Mitt hjärta blöder för honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 juli 2017 Trådstartare Dela Postat 12 juli 2017 Mein Gott! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 juli 2017 Trådstartare Dela Postat 12 juli 2017 (redigerat) Quantalamärra kaozar loss i Åtvid! Kan fan bli en serie i MINST åtta delar. Netflix nästa? 🙂 Redigerat 12 juli 2017 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 juli 2017 Dela Postat 12 juli 2017 (redigerat) Alla lever. Både kärringen som försökte gå före mig och hennes "man" som stod jämte och tittade på medan vi argumenterade. Mitt hjärta blöder för honom. Hah! En sittkissare alltså. Quantalamärra kaozar loss i Åtvid! Kan fan bli en serie i MINST åtta delar. Netflix nästa? 🙂 Fresta mig icke mannen. Jag minns mina "Micke söker kärleken på Systemet" berättelser än... Redigerat 12 juli 2017 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts