Jump to content
Annons

Recommended Posts

Quetzalcoatl (oregistrerad)
Postat

Här är man rätt offside. 

Annons
Postat

Här är man rätt offside. 

Du är i någon typ av bisarrt box play mot tre finsktalande personer 😳

Postat

Här är man rätt offside. 

Onneksi olkoon!

Du är i någon typ av bisarrt box play mot tre finsktalande personer 😳

Faen vet hur det är med de andras finska egentligen... 😄 Bisarrt kanske är rätt ord.

Postat

Ska vi gå internationellt nu när det är lite glest här kanske vi ska satsa på nåt annat språk än finska?

Postat

Ska vi gå internationellt nu när det är lite glest här kanske vi ska satsa på nåt annat språk än finska?

Oui! 🙂

Postat

Onneksi olkoon!

[...] Bisarrt kanske är rätt ord.

Ollonborre kan du vara själv 😠  😳  🥰 

Bisarrt är alltid ordet när det kommer till Längstah ☺️😑

Postat

Oui! 🙂

Om vi ska va såna så lärde jag mig lite somaliska när jag jobbade med damerna för några år sen.

Postat

Om vi ska va såna så lärde jag mig lite somaliska när jag jobbade med damerna för några år sen.

Yo pimpin' for life like a motherfucker!
Postat

Dom här  Annika Bengtzon-filmerna är verkligen ingen höjdare.

Postat

Den funkar som lite bakgrundsbrus.

Postat

Böckerna tyckte jag var lite bättre. Gillar inte skådespelerskorna som varit Bengtzon nåt vidare.

Postat

Konstigt jävla slut också.

Postat

Jawohl! Guten morgen. Einem grosse kaffejävel p d. Und snell fraulein. Jak zehr solen ütomhüs. Wackert geväder. Ich har zowit kåt, der är sehr wicktich med zömnen.

Postat

😑

Går touren i bergen idag? 😑

2017_tour_de_france_stage10_profile1.png

God dag. Ungefär lika bergigt i morrn. 

Postat

Förändras bergen ofta?

Vad är ofta? Vilket perspektiv handlar det om? Jorden är drygt fyra miljarder år gammal. Vi kanske lever i hundra.

Postat

Vad är ofta? Vilket perspektiv handlar det om? Jorden är drygt fyra miljarder år gammal. Vi kanske lever i hundra.

Ja och i det perspektivet är det ungefär lika bergigt imorgon. Det stämmer d e d d gör!

Sjön som är här där vi bor har feta abborrar. Nära men gillar hellre att dra öring å ev en röding.

Röding e gott!!!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.