Dark Of Light Postat 6 juli 2017 Postat 6 juli 2017 (redigerat) 😮 Att en ska behöva göra allt själv... Redigerat 6 juli 2017 av Dark Of Light
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 6 juli 2017 Postat 6 juli 2017 😮 Att en ska behöva göra allt själv... Fy fan så äckligt.
CHAE Postat 6 juli 2017 Trådstartare Postat 6 juli 2017 Fy fan så äckligt.Ja, det är fan för jävligt att utnyttja sjöstjärnor på det där sättet 😠 Tänk vad den stackars sjöstjärnan måste känt sig kränkt i det här sammanhanget 🙁 Sjöstjärnor och bläckfiskar är f ö ascoola varelser 🥰
Neosus Postat 6 juli 2017 Postat 6 juli 2017 Ja, det är fan för jävligt att utnyttja sjöstjärnor på det där sättet 😠 Tänk vad den stackars sjöstjärnan måste känt sig kränkt i det här sammanhanget 🙁 Sjöstjärnor och bläckfiskar är f ö ascoola varelser 🥰 Ja man blir förbajjad!
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 6 juli 2017 Postat 6 juli 2017 Vattensnok? Sköt en snok i ett gruvhål när jag var grabb, men det har jag väl skrivit?
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 6 juli 2017 Postat 6 juli 2017 Minns inte 😮 Laddar för allfjong kl 19! 😊 Vardå? Blir det mycket publik?
slejnard Postat 6 juli 2017 Postat 6 juli 2017 I parken Var nog kring 100 pers förra veckan. Riktigt bra siffra!
Dark Of Light Postat 6 juli 2017 Postat 6 juli 2017 Minns inte 😮 Laddar för allfjong kl 19! 😊 I parken Var nog kring 100 penisar förra veckan. Riktigt bra siffra! 😮
Dark Of Light Postat 6 juli 2017 Postat 6 juli 2017 Fy fan så äckligt. Gillar du inte tårta? Princess var slut så jag fick ta en WT med märängnipple och plåsterlapp.
Dark Of Light Postat 6 juli 2017 Postat 6 juli 2017 Ja d e d jag säger att d e! D e d. Sträcktittar på The Wire. Det var ett tag sedan jag såg den. Det verkar vara samma handling som sist jag såg avsnitten. D e bra skit, d e d d e!
Dark Of Light Postat 6 juli 2017 Postat 6 juli 2017 Det intressanta är att avsnitten är lika långa som sist, trots att jag sträcktittar. 😳
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 6 juli 2017 Postat 6 juli 2017 Like a bird on the wire,Like a drunk in a midnight choirI have tried in my way to be free.
CHAE Postat 6 juli 2017 Trådstartare Postat 6 juli 2017 Nu har Quesadilla kommit igång big times medelst sång. Det här kan sluta precis hur som helst 😮
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 6 juli 2017 Postat 6 juli 2017 Nu har Quesadilla kommit igång big times medelst sång. Det här kan sluta precis hur som helst 😮 Boomtown var en spökstad när du red in på en våg av rykten. Alla chanser tagna, alla drömmar jagade på flykten. Inget annat kvar än kulisser och eroderad öken. Kanske var det aldrig något annat än en stad för spöken.
Dark Of Light Postat 6 juli 2017 Postat 6 juli 2017 Boomtown var en spökstad när du red in på en våg av rykten. Alla chanser tagna, alla drömmar jagade på flykten. Inget annat kvar än kulisser och eroderad öken. Kanske var det aldrig något annat än en stad för spöken. Ja lyd mannens råd. Sluta ta vad det nu är du tar Quaalude. 😮
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 6 juli 2017 Postat 6 juli 2017 Boomtown var en spökstad när du red in på en våg av rykten. Alla chanser tagna, alla drömmar jagade på flykten. Inget annat kvar än kulisser och eroderad öken. Kanske var det aldrig något annat än en stad för spöken. Ett 30 år gammalt textfragment. Vad tycks?
CHAE Postat 6 juli 2017 Trådstartare Postat 6 juli 2017 Ja lyd mannens råd. Sluta ta vad det nu är du tar Quaalude. 😮 Äh, låt grabben sjunga nu. Det livar upp 🙂 Ett 30 år gammalt textfragment. Vad tycks? Jag gillar't ☺️😑
Recommended Posts