slejnard Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 Så här såg jag ut: Jag var inte tjokk då även om det kan uppfattas så på bilden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 Snyggaste PT:n ever 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 Så här såg jag ut: Jag var inte tjokk då även om det kan uppfattas så på bilden! Är det du i randigt? Vilket år handlar det om? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 juli 2017 Trådstartare Dela Postat 1 juli 2017 Det var nog den mest oväntade jämförelse jag har råkat ut för, men det har varit några stycken. En gång var det en som tyckte att jag var lik Dustin Hoffman, fast han nog är 25 cm kortare. Vilka har ni blivit liknade vid? Grahn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 Så här såg jag ut: Jag var inte tjokk då även om det kan uppfattas så på bilden! Lägg speciellt märke till Eddie Van Halen till vänster. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 Kommer ej ihåg år exakt men mellan -89-92! Vi hette missile då. Trummisen är död sen 2007. Min bästa vän. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 Lite likt EVH på bilden faktiskt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 Grahn. Ja alla är som mig! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 Ja alla är som mig! ☺️ Jag barrar inte. 😑 HAH, Bosse Larsson!? Pinnrak ryggrad och dyngrak på scen, näeh det låter inte som Slej. Bert liknelsen däremot Qwachtmeister, låter bra 😛 Ja bra fascinerande rörelse schemor där på artisterna. Skuggorna kör ganska enkelt och förutsägbart med "sparka undan frugans tofflor" tätt åtföljt av "vindflöjeln" medans Freddie med sina drömmare öppnar upp aningens mer överraskande! Det börjar stillsamt med en Lanefeldtsk "hopp på stället" för att strax gå över i en klassisk "mupp-hopp" sekvens. Några överteatraliska Romeo poséer och inget mer. En annan sak som slog mig var att på den tiden skämdes inte artisterna över sina glasögon. De bars hämningslöst utan skrupler. Hade inte Jerry Williams med band sådana där hemskt komplicerade övningar för sig på scenen runt 50-talet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 . Bert liknelsen däremot Qwachtmeister, låter bra 😛 Jag fattar inte vad jag skulle ha gemensamt med Bert Karlsson. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 Jag fattar inte vad jag skulle ha gemensamt med Bert Karlsson. Just det! Ja och jag har sett värre exempel av hans koreografi som är så tillkrånglad att det måste tagit tid att få ihop. Meeen, det skulle väl vara så på den tiden... ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 Just det! Cirkelresonemang, eller vad det heter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 Åh, jag tycker att det "roliga" ligger i att du inte är lik honom ett dugg. Ungefär som att Thore Skogman och jag skulle vara väldans lika. Apropå det så har jag en gammal jobbarkompis som är ohyggligt lik honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 (redigerat) Cirkelresonemang ska det visst vara: "Om A så B, och om B så A. Alltså A och B". Man kan lika gärna säga: "A gäller inte. Då gäller inte B, alltså inte heller A." Inget är alltså egentligen bevisat. Redigerat 1 juli 2017 av Quetzalcoatl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 Har nog inte blivit beskylld för att vara lik någon speciell. En del brudar har skrikit gud men det tror jag är av andra orsaker. 😎 Röstmässiga likheter har jag blivit beskylld för, allt ifrån Bruce Dickinson till Geoff Tate men det får stå för dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 På dom där skumma bilderna ser du ut som en blandning av Svullo och Fredrik Granberg med långt hår och skägg, och på uselt humör. Har nån sagt det förut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 (redigerat) 😄 :D 😄 Ja djävlar.... Puss på dig! Redigerat 1 juli 2017 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 Har du lika långt hår och skägg än? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 Har du lika långt hår och skägg än?Ja absolut. Jag har inte förändrats speciellt mycket de senaste 30 åren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 Jah. Det skulle förstås vara mentalt och"mognadsmässigt" då ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 juli 2017 Dela Postat 1 juli 2017 Apropå det. Skål på er och granntjejen hälsar ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 juli 2017 Dela Postat 2 juli 2017 Hälsa tillbaka! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 juli 2017 Dela Postat 2 juli 2017 Jupp och morn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 juli 2017 Dela Postat 2 juli 2017 Skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts