Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hä, hä. Tjohoo. Brrrrrrr och kram på er alla.. hicK. Det blidde Unforgiven från -92, bra skit. Känner på mig att jag kommer ångra virren imorgon... ☺️

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Är det någon som är sugen på lite acidjazz så är jag fett på!

https://soundcloud.com/dabene/acidjazz

Helt ute men jag smäller ändå av på den här genren.

Redigerat av drloop
Postat (redigerat)

Är det någon som är sugen på lite acidjazz så är jag fett på!

https://soundcloud.com/dabene/acidjazz

Helt ute men jag smäller ändå av på den här genren.

Gôtt så ini! Gillar genren och gillar också jazz väldigt mycket!!! Modern improvisationsjazz får mig igång direkt. Eftersom jag är hyfsat dragen skickar jag med en halvt som halvt U2 cover/eget verk/arr/text eftersom vi snackade oktober månader får ett par tre sidor sedan...

Njah, den har jag väl postat förr tror jag... den är sådär...

Tilläggas bör väl att texten handlar om mina föräldrars skilsmässa i början på 90-talet och blev rätt så aktuell igen i min egen för ett par år sedan. 😐

Näh. är full som ett ägg. Gofnattih.

Redigerat av Dark Of Light
drloop (oregistrerad)
Postat

Gôtt så ini! Gillar genren och gillar också jazz väldigt mycket!!! Modern improvisationsjazz får mig igång direkt. Eftersom jag är hyfsat dragen skickar jag med en halvt som halvt U2 cover/eget verk/arr/text eftersom vi snackade oktober månader får ett par tre sidor sedan...

Njah, den har jag väl postat förr tror jag... den är sådär...

Tilläggas bör väl att texten handlar om mina föräldrars skilsmässa i början på 90-talet och blev rätt så aktuell igen i min egen för ett par år sedan. 😐

Näh. är full som ett ägg. Gofnattih.

Fett, hårdrocksvibrato och allt! 🙂 Vi får väl höras när vi nyktrat till helt enkelt. 🙂

Postat

God Morgon!

Snart kaffe och frukost!

Var på Österlentunda igår. Kommer ni dit glöm ej Olof Victors Kafé!

Postat

Redan?

Ja. Jag har ingen dygnsrytm länge, och jag vet inte om det är möjligt att ha en eftersom jag blir så jäkla trött av mina krämper och mediciner. 

Samtidigt har man inpräntat i sig att man ska göra sin del, och passa tider osv, och nu funkar inte ens vanliga mat och sovtider. Man börjar känna sig som en skum tomte.

Postat

Usch då så jobbigt Bluddrik.

Kollar reprisen av på spåret. Kan ju ingenting 😆

Lite jobbigt ja. Frågesport är det enda jag fortfarande är bra på. Kroppen har fullständigt tagit semester, men knoppen funkar skapligt emellanåt.

Postat

Ja. Jag har ingen dygnsrytm länge, och jag vet inte om det är möjligt att ha en eftersom jag blir så jäkla trött av mina krämper och mediciner. 

Samtidigt har man inpräntat i sig att man ska göra sin del, och passa tider osv, och nu funkar inte ens vanliga mat och sovtider. Man börjar känna sig som en skum tomte.

Låter inget vidare mannen. Själv åkte jag på världens förkylning med en fantastisk hosta. Det blir ont i halsen misstänker jag.

Usch då så jobbigt Bluddrik.

Kollar reprisen av på spåret. Kan ju ingenting 😆

☺️

Postat (redigerat)

Ja, va fan. Nu ska jag göra en ny bytta chilli con carne.

Gör du rätt(!) i.

Jag ser att du har plockat fram banjon igen. Det är något med diktatorer och banjos. Säga vad man vill om honom men nog var han en djävel på just banjo, gamla Affe?

VxC8Fli.gif

En bild från en av hans mer populära gig, Der Reichstag Rave...

😳 Känner mig inte bra... Får bli en lurtuppare på det.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Gör du rätt(!) i.

Jag ser att du har plockat fram banjon igen. Det är något med diktatorer och banjos. Säga vad man vill om honom men nog var han en djävel på just banjo, gamla Affe?

VxC8Fli.gif

En bild från en av hans mer populära gig, Der Reichstag Rave...

😳 Känner mig inte bra... Får bli en lurtuppare på det.

Jo. Hitler hade ju drogerna för det. Du får krya på dig.

Postat

Jo. Hitler hade ju drogerna för det. Du får krya på dig.

Tack! Skulle ge dig en kram om jag inte tänkte på smittorisken. Det får bli en diskret huvudnickning, så folk inte börjar prata.. 😎

Våldtäkt live på Facebook. Så jävla vidrigt.

Ja, djävul....  🙁  Låter på så många sätt inte helt begåvat heller... 😠 Undrar vad ursäkten från gärnings"mannen" blir?

Postat (redigerat)

Morrn. Vad sparar du grejer på med den där datorn? Har du nån extern hårddisk, eller vad?

tror det heter "flash"-minne. (64 GB inbyggt) microSDXC. Utökningsbart.

Redigerat av ewroL
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.