Jump to content
Annons

Recommended Posts

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Jag kan inte spela soundcloudfiler, men menar du alltså ljudet soundtrack, som låter som en missnöjd katt, som dom har haft på varenda synt i snart 30 år?

Jag har aldrig fattat vad man ska det ljudet till.

Grymt ljud!

Gjorde en kort snutt med mitt Soundtrackljud och testsång i tre varianter också.

Fast du kan inte höra det förstås.

https://soundcloud.com/dabene/bird

PT med Soundtrack!

Redigerat av drloop
Annons
Quetzalcoatl (oregistrerad)
Postat

Korrekt.

Nä. Jag hade fel

Postat

Grymt ljud!

gjorde ne kort snutt med mitt Soundtrackljud och testsång i tre varianter också.

PT med Soundtrack!

Nä. Det är ju rent förbajjat. Har ingen aning om vad det beror på.

Kan du inte göra en rolig video och lägga upp den på Youtube? Blir den inte viral kanske du i alla fall kan bli sponsrad av Roland.

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Kan du inte göra en rolig video och lägga upp den på Youtube? Blir den inte viral kanske du i alla fall kan bli sponsrad av Roland.

Ingen spons av Roland, möjligen av Propellerheads som gjort Thor som jag använder för ljudet.

Redigerat av drloop
Postat

Aj då. Dom har nog inga pengar.

Postat

Grymt ljud!

Gjorde en kort snutt med mitt Soundtrackljud och testsång i tre varianter också.

PT med Soundtrack!

Bra och kul fågel där drloop!

Du kanske bara hör i vissa frekvenser? 😮

Postat

Du kanske bara hör i vissa frekvenser? 😮

Ungefär som att va färgblind?

Postat

Fast med ljud.

Postat

En måste kunna skratta åt sig själv. Morn.

Postat

Jag är mest förbajjad! 

☺️

Jag blåste väl ur systemet rätt bra med min vårdcentralkontakt i veckan. Jag borde inte behöva bli förbannad på länge nu.

Postat

Men.........

Postat

Jag är sällan arg

Men du har inte så mycket att bli arg på tycker jag. Du har det rätt ordnat med familj och jobb, och nu din karriär som Norrlands Bosse Larsson.

Du har förresten inte funderat på att lägga till danssteg till allsången? Ungefär som dom där gitarrpopbanden på sextiotalet?

Som:

Eller rentav:

Går inte det det viralt om du sen lägger upp några videos på Youtube så vet jag inte vad.

Postat

Men du har inte så mycket att bli arg på tycker jag. Du har det rätt ordnat med familj och jobb, och nu din karriär som Norrlands Bosse Larsson.

Du har förresten inte funderat på att lägga till danssteg till allsången? Ungefär som dom där gitarrpopbanden på sextiotalet?

Som:

Eller rentav:

Går inte det det viralt om du sen lägger upp några videos på Youtube så vet jag inte vad.

...och du är lite av Åtvidabergs Bert Karlsson, typ? Renässansmänniska där ☺️

Postat

...och du är lite av Åtvidabergs Bert Karlsson, typ? Renässansmänniska där ☺️

Det var nog den mest oväntade jämförelse jag har råkat ut för, men det har varit några stycken. En gång var det en som tyckte att jag var lik Dustin Hoffman, fast han nog är 25 cm kortare.

Vilka har ni blivit liknade vid?

Postat

Som:

Eller rentav:

😆

Hemma en sväng å ska spela in åt nå ena varav en fyller 30! Hon skulle få det i present 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.