drloop (oregistrerad) Postat 30 juni 2017 Postat 30 juni 2017 (redigerat) Jag kan inte spela soundcloudfiler, men menar du alltså ljudet soundtrack, som låter som en missnöjd katt, som dom har haft på varenda synt i snart 30 år? Jag har aldrig fattat vad man ska det ljudet till. Grymt ljud! Gjorde en kort snutt med mitt Soundtrackljud och testsång i tre varianter också. Fast du kan inte höra det förstås. https://soundcloud.com/dabene/bird PT med Soundtrack! Redigerat 30 juni 2017 av drloop
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 30 juni 2017 Postat 30 juni 2017 Grymt ljud! gjorde ne kort snutt med mitt Soundtrackljud och testsång i tre varianter också. Fast du kan inte höra det förstås. https://soundcloud.com/dabene/bird PT med Soundtrack! Nä. Det är ju rent förbajjat. Har ingen aning om vad det beror på. Kan du inte göra en rolig video och lägga upp den på Youtube? Blir den inte viral kanske du i alla fall kan bli sponsrad av Roland.
drloop (oregistrerad) Postat 30 juni 2017 Postat 30 juni 2017 (redigerat) Nä. Det är ju rent förbajjat. Har ingen aning om vad det beror på. Kan du inte göra en rolig video och lägga upp den på Youtube? Blir den inte viral kanske du i alla fall kan bli sponsrad av Roland. Ingen spons av Roland, möjligen av Propellerheads som gjort Thor som jag använder för ljudet. Redigerat 30 juni 2017 av drloop
Dark Of Light Postat 30 juni 2017 Postat 30 juni 2017 Grymt ljud! Gjorde en kort snutt med mitt Soundtrackljud och testsång i tre varianter också. Fast du kan inte höra det förstås. https://soundcloud.com/dabene/bird PT med Soundtrack! Bra och kul fågel där drloop! Nä. Det är ju rent förbajjat. Har ingen aning om vad det beror på. Du kanske bara hör i vissa frekvenser? 😮
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 30 juni 2017 Postat 30 juni 2017 Du kanske bara hör i vissa frekvenser? 😮 Ungefär som att va färgblind?
Dark Of Light Postat 30 juni 2017 Postat 30 juni 2017 Jah. Preciiiis som fladdermöss. Eller vagina mobile som den heter på latin 😑
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 1 juli 2017 Postat 1 juli 2017 En måste kunna skratta åt sig själv. Morn.
Dark Of Light Postat 1 juli 2017 Postat 1 juli 2017 ☺️ Ibland när jag är på generöst humör skrattar jag åt andra.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 1 juli 2017 Postat 1 juli 2017 Jag är mest förbajjad! ☺️ Jag blåste väl ur systemet rätt bra med min vårdcentralkontakt i veckan. Jag borde inte behöva bli förbannad på länge nu.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 1 juli 2017 Postat 1 juli 2017 Jag är sällan arg Men du har inte så mycket att bli arg på tycker jag. Du har det rätt ordnat med familj och jobb, och nu din karriär som Norrlands Bosse Larsson. Du har förresten inte funderat på att lägga till danssteg till allsången? Ungefär som dom där gitarrpopbanden på sextiotalet? Som: Eller rentav: Går inte det det viralt om du sen lägger upp några videos på Youtube så vet jag inte vad.
CHAE Postat 1 juli 2017 Trådstartare Postat 1 juli 2017 Men du har inte så mycket att bli arg på tycker jag. Du har det rätt ordnat med familj och jobb, och nu din karriär som Norrlands Bosse Larsson. Du har förresten inte funderat på att lägga till danssteg till allsången? Ungefär som dom där gitarrpopbanden på sextiotalet? Som: Eller rentav: Går inte det det viralt om du sen lägger upp några videos på Youtube så vet jag inte vad. ...och du är lite av Åtvidabergs Bert Karlsson, typ? Renässansmänniska där ☺️
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 1 juli 2017 Postat 1 juli 2017 ...och du är lite av Åtvidabergs Bert Karlsson, typ? Renässansmänniska där ☺️ Det var nog den mest oväntade jämförelse jag har råkat ut för, men det har varit några stycken. En gång var det en som tyckte att jag var lik Dustin Hoffman, fast han nog är 25 cm kortare. Vilka har ni blivit liknade vid?
Neosus Postat 1 juli 2017 Postat 1 juli 2017 Vet inte vem jag är lik men det händer att folk tror jag är någon annan!
slejnard Postat 1 juli 2017 Postat 1 juli 2017 Men du har inte så mycket att bli arg på tycker jag. Du har det rätt ordnat med familj och jobb, och nu din karriär som Norrlands Bosse Larsson. Du har förresten inte funderat på att lägga till danssteg till allsången? Ungefär som dom där gitarrpopbanden på sextiotalet? Som: Eller rentav: Går inte det det viralt om du sen lägger upp några videos på Youtube så vet jag inte vad. 😆 Hemma en sväng å ska spela in åt nå ena varav en fyller 30! Hon skulle få det i present 🙂
slejnard Postat 1 juli 2017 Postat 1 juli 2017 När jag var yngre och hade långt hår tyckte en del jag var lik Robert Wells men även ena gitarristen i Anthrax! Han tvåa från vänster:
Recommended Posts