Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 27 juni 2017 Postat 27 juni 2017 Doktorn ringde upp mig i dag och bad om ursäkt för att hon inte hade skickat in rätt intyg. Man får hoppas att det ordnar sig. Va fan. PT igen.
Dark Of Light Postat 27 juni 2017 Postat 27 juni 2017 (redigerat) Doktorn ringde upp mig i dag och bad om ursäkt för att hon inte hade skickat in rätt intyg. Man får hoppas att det ordnar sig. Va fan. PT igen. Grattis, jag förstår att du är stolt Quadrippelmegarecept! Hur var det nu med utskällningen som du gav vårdpersonalen härom dagen? Detaljer, detaljer... Hans senaste inlägg var inte så roligt. Ah, han är lite ung bara. Det går över som allt annat. Redigerat 27 juni 2017 av Dark Of Light
slejnard Postat 27 juni 2017 Postat 27 juni 2017 Doktorn ringde upp mig i dag och bad om ursäkt för att hon inte hade skickat in rätt intyg. Man får hoppas att det ordnar sig. Va fan. PT igen. Jo he kom gå bra! Grattis!
slejnard Postat 27 juni 2017 Postat 27 juni 2017 Ninjad men ändå inte! 😳😱 Tyckte väl du svarade snabbt! 😆
slejnard Postat 27 juni 2017 Postat 27 juni 2017 Fick en släng av paltkoma! Sen idag har jag klippt gräs. 2 å en halv V kvar till semestern. Funderar på att fara vildmarksvägen några dagar med husbilen 🙂
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 27 juni 2017 Postat 27 juni 2017 Fick en släng av paltkoma! Sen idag har jag klippt gräs. 2 å en halv V kvar till semestern. Funderar på att fara vildmarksvägen några dagar med husbilen 🙂 Kan du inte komma söderöver? Det vore kul att träffa dig.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 27 juni 2017 Postat 27 juni 2017 Grattis, jag förstår att du är stolt Quadrippelmegarecept! Hur var det nu med utskällningen som du gav vårdpersonalen härom dagen? Detaljer, detaljer... Det var ju igår. Vederbörande sa ju att doktorn inte skulle ringa förrän den 4/7, men så ringde hon ju idag, så det får väl va bra så.
slejnard Postat 27 juni 2017 Postat 27 juni 2017 Kan du inte komma söderöver? Det vore kul att träffa dig. Ja det vore kul. Får se vart vägarna bär.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 27 juni 2017 Postat 27 juni 2017 Syrran och svågern har husvagn och båt vid Gudingebadet, några mil norr om Västervik. Man kanske kunde ha en IRL där.
CHAE Postat 27 juni 2017 Trådstartare Postat 27 juni 2017 RIP Micke Nyqvist 😮🙁 Det var som fan; sviterna efter cancer. Trist.
CHAE Postat 27 juni 2017 Trådstartare Postat 27 juni 2017 Syrran och svågern har husvagn och båt vid Gudingebadet, några mil norr om Västervik. Man kanske kunde ha en IRL där. Trodde att de var motorcykel-folk (?) Är det samma svåger som lånade din Squier-gurka för några år sedan? Vore ball som fan 😮 Hör av er när ni bestämt något 🙂
Dark Of Light Postat 28 juni 2017 Postat 28 juni 2017 RIP Micke Nyqvist 😮🙁 Det var som fan; sviterna efter cancer. Trist. Ja, det var som fan... Så trist. Livet är skört. 🙁
drloop (oregistrerad) Postat 28 juni 2017 Postat 28 juni 2017 (redigerat) Ny hobby! Skapa ljud som låter typ som Roland D50s Soundtrack. Jag är nog knäpp som sitter och meckar med sånt här, men fasen vad skoj det är. Redigerat 28 juni 2017 av drloop
slejnard Postat 28 juni 2017 Postat 28 juni 2017 Intensivt nu under tre veckor när jag har sommarjobbare som ska sjunga på olika ställen. Andra veckan nu. Yo! Hey 😎
Recommended Posts