Jump to content
Annons

Recommended Posts

Quetzalcoatl (oregistrerad)
Postat

Doktorn ringde upp mig i dag och bad om ursäkt för att hon inte hade skickat in rätt intyg. Man får hoppas att det ordnar sig.

Va fan. PT igen.

Annons
Postat (redigerat)

Doktorn ringde upp mig i dag och bad om ursäkt för att hon inte hade skickat in rätt intyg. Man får hoppas att det ordnar sig.

Va fan. PT igen.

Grattis, jag förstår att du är stolt Quadrippelmegarecept! Hur var det nu med utskällningen som du gav vårdpersonalen härom dagen? Detaljer, detaljer...

Hans senaste inlägg var inte så roligt.

Ah, han är lite ung bara. Det går över som allt annat.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Fick en släng av paltkoma! Sen idag har jag klippt gräs. 2 å en halv V kvar till semestern. Funderar på att fara vildmarksvägen några dagar med husbilen 🙂

Kan du inte komma söderöver? Det vore kul att träffa dig.

Postat

Grattis, jag förstår att du är stolt Quadrippelmegarecept! Hur var det nu med utskällningen som du gav vårdpersonalen härom dagen? Detaljer, detaljer...

Det var ju igår. Vederbörande sa ju att doktorn inte skulle ringa förrän den 4/7, men så ringde hon ju idag, så det får väl va bra så.

Postat

Syrran och svågern har husvagn och båt vid Gudingebadet, några mil norr om Västervik. Man kanske kunde ha en IRL där.

Postat

Syrran och svågern har husvagn och båt vid Gudingebadet, några mil norr om Västervik. Man kanske kunde ha en IRL där.

Trodde att de var motorcykel-folk (?) Är det samma svåger som lånade din Squier-gurka för några år sedan?

Vore ball som fan 😮  Hör av er när ni bestämt något 🙂

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Ny hobby! Skapa ljud som låter typ som Roland D50s Soundtrack.

Jag är nog knäpp som sitter och meckar med sånt här, men fasen vad skoj det är.

Redigerat av drloop
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.