Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det var det märkligaste F1 tävling jag sett på länge. Så mycket strul för för förarna.

😳

Vad ska man kasta i sig nu då?  😕

Sjön? 😳

Quetzalcoatl (oregistrerad)
Postat

Pommeskrydda har jag aldrig ätit. Minns att vi brukade ha aromat hemma, men det var mest syrrans grej.

Postat

Och det hade jag inte ens hört talas om. Vi hade grillkrydda också, förutom s&p.

Postat

Det blir väl inte långvarigt?

Postat

Pommeskrydda har jag aldrig ätit. Minns att vi brukade ha aromat hemma, men det var mest syrrans grej.

Du kunde frågat snällt? 😑

Och det hade jag inte ens hört talas om. Vi hade grillkrydda också, förutom sup.

😳

Postat

Du kunde frågat snällt? 😑

Yeah right.

Postat

A Handmaids Tale är väldans välgjort. Är inne på tredje avsnittet i denna framtids dystopi. Man får svåra Knutby vibbar av sekteristiska seder i en tänkt framtid. Nåja, såsom saker verkar gå är vi kanske i dystopin en dag.

Postat

A Handmaids Tale är väldans välgjort. Är inne på tredje avsnittet i denna framtids dystopi. Man får svåra Knutby vibbar av sekteristiska seder i en tänkt framtid. Nåja, såsom saker verkar gå är vi kanske i dystopin en dag.

Jo har sett hela säs 1. Riktigt bra!

Postat

Längstah är en dystopi.

Postat (redigerat)

😮

Fast bygger vi fritidsgårdar och kollar upp F-skattesedel så löser det sig.

En annan sak som i alla fall löste sig är kaffe. ☺️

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Eller utopi.

Morn.

Postat

Lite kyligt idag. 

Postat

Nej men däremot var din låttjuvande idol i Adzerbaijans F1 lopp igår och bröstade upp sig.

Jepp. Läste det nyss.

http://www.mcarchives.com/index.asp?id=14067

Brukar kolla på den sidan vad hon har för sig och så finns det en messageboard för fans...

Postat

Jepp. Läste det nyss.

http://www.mcarchives.com/index.asp?id=14067

Brukar kolla på den sidan vad hon har för sig och så finns det en messageboard för fans...

Hon har ju nåt tv-program som går nu. Kollar du det?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.